باربیکیو آتشفشان در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی باربیکیو آتشفشان در اهواز

🔴 شرکت باربیکیو آتشفشان

🔹 شرکت باربیکیو آتشفشان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه باربیکیو در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت باربیکیو آتشفشان :

✅ تولید وساخت انواع منقل، کباب پز، اجاق گاز وباربیکیو های گازی وزغالی دومنظوره وچندمنظوره درطرح های کابینتی وبدون کابینت ودرآیتم های مختلف گازی، زغالی، بنماری سرخ کن، گریل برگر، پلوپز، استیک پز،ساخت میز وصندلی تاشو، استند ومصنوعات فلزی دیگر…

✅ آهن سنگین، ورق ضخیم، لوله های گوشتی واتصالات استاندارد،
کاملا دست ساز وباطول عمر بالا

✅ متفاوت بانمونه های بازار ازلحاظ استحکام ومقاوم در برابر حرارت و شرجی خوزستان

✅ ساخت متناسب با سایز وسلیقه ی مشتری،

✅ ارسال به سرتاسر کشور ازطریق باربری مطمئن،

✅ کیفیت کاملا تضمینی،

✅ خرید بصورت نقد واقساط،

✅ اگه بدنبال یک باربیکیوی عمری هستید حتما نزد ما تشریف بیارید.

و…

🔸 بامدیریت اقای مطیری

🔸 شماره تماس 09377764704

🔸 شماره تماس 09163001315

🔸 آدرس  اهواز

 

مزایای استفاده از باربیکیو چیست ؟

 

کباب کردن به روش مستقیم و در حرارت بالا انجام می شود که نیازمند زمان کمی است اما در باربیکیو ماده غذایی در مدت طولانی در معرض حرارت غیر مستقیم قرار می گیرد که نتیجه ی آن ماده غذایی نرم و آبدار است.
بر خلاف کباب کردن که موجب تخریب اسید آمینه های مفید ماده غذایی می شود در باربیکیو به علت استفاده از حرارت غیر مستقیم ارزش غذایی مواد غذایی حفظ می شود و با پخت کامل از تولید کربوهیدرات ها جلوگیری می شود.
همچنین به علت مدت طولانی زمان پخت در این روش، ماده غذایی کاملا مغز پخت شده و تمامی عوامل بیماری زا از بین خواهد رفت.
از محاسن دیگری که در استفاده از این روش وجود دارد امکان تنظیم دما و عدم نگرانی سوختن ماده غذایی است چیزی که به علت شعله مستقیم و زیاد در کباب کردن دیده نمی شود.
انواع متنوعی باربیکیو وجود دارد که بر اساس نیاز و مکان مورد استفاده شما، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. حتی در صورت عدم تمایل به استفاده از زغال گزینه های دیگری برای انتخاب وجود دارد. همچنین در صورت استفاده از زغال به علت غیر مستقیم بودن حرارت دهی، احتمالا خطرناک بودن آن بسیار کمتر از کباب کردن است.

انواع باربیکیو

تنوع یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش قدرت انتخاب است. تنوع در باربیکیو شرایطی را جهت انتخاب مناسب با امکانات را فراهم کرده است.

 

باربیکیو ذغالی

یکی از عوامل جذابیت کباب طعم دودی آن است که حاصل زغال است. زغال ماده در دسترس و فراوانی است که در هر زمان و مکانی دستیابی به آن آسان است به همین دلیل همیشه طرفداران زیادی دارد. باربیکیو ذغالی از انواع باربیکیو است که حرارت آن حاصل سوختن زغال است. از محاسن آن علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا می توان به ارزانی و قیمت پایین آن اشاره کرد . اما معایب استفاده از آن خطرات حاصل از دود زغال و تولید خاکستر است که سبب مراقبت و تمیزکاری بیشتر می شود.

باربیکیو گازی

با توسعه گازرسانی به سراسر کشور، گاز شهری به ماده در دسترس تبدیل شده است. باربیکیو گازی سوخت خود را از گاز شهری تامین می کند. استفاده از گاز سبب ایجاد محدودیت در استفاده شده است و فقط در مناطقی که به گاز دسترسی وجود دارد قابل استفاده می باشد. اما این قبیل باربیکیو ها نیاز به تمیزکاری ندارند و به سادگی در محیط های شهری و حیاط منازل قابل استفاده اند، که این را می توان از محاسن آن به شمار آورد.

باربیکیو گابیونی

اگر محدود کردن دود یا گرده حاصل از سوختن زغال در اولویت انتخاب قرار دارد می تواند از باربیکیو گابیونی استفاده کرد. گابیون نوعی سبد سیمی است که بر حسب سلیقه می تواند با سنگ یا هر نوع مصالح دیگری پر شود.

باربیکیو آجری و سنگی

در ساخت باربیکیو آجری یا سنگی از آجر و سنگ استفاده می شود. از محاسن آن می توان به کنترل دود حاصل از کباب کردن اشاره کرد اما برای استفاده از آن باید مکان ثابتی در نظر داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران