مرکز فروش پمپهای آب سانتریفیوژ خانگی-صنعتی ضد آب و تمام استیل پمپهای کفکش دوجداره و تکجداره استیل برند RAD PUMP در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش پمپهای آب سانتریفیوژ خانگی-صنعتی ضد آب و تمام استیل پمپهای کفکش دوجداره و تکجداره استیل برند RAD PUMP در تهران

🔴 مجموعه الکتروپمپ بحری

🔹 مجموعه الکتروپمپ بحری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پمپهای آب سانتریفیوژ خانگی-صنعتی ضد آب و تمام استیل پمپهای کفکش دوجداره و تکجداره استیل برند RAD PUMP در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه الکتروپمپ بحری :

✅ ارائه پمپ‌های سانتریفیوژ خانگی-صنعتی تمام استیل و بیصدا

✅ پمپهای طبقاتی (VERTICAL)

✅ پمپهای افقی (HORIZONTAL)

✅ ضد آب (IP 68)

✅ ارائه پمپ‌های کفکش دوجداره تمام استیل قطر (137mm)

✅ ضد خورندگی

✅ پمپهای کفکش تک جداره پروانه استیل

✅ پمپهای کفکش دوجداره پروانه استیل قطر (178mm)

✅ با درصد تخفیف بالا و زیر قیمت بازار

✅ شش ماه گارانتی قطعات

ساعات پاسخگویی به تماس :

✅ روزهای عادی ۱۸الی۲۴

✅ روزهای تعطیل ۸الی۲۴

 

🔸 با مدیریت  محمد بحری

🔸 شماره تماس  09191489435

 

پمپ آب سانتریفیوژ چیست؟

پمپ سانتریفیوژ سیستمی براساس پروانه دارد و سیستم جابه‌جایی در آن غیر مثبت است. عملکرد آن با چرخش پروانه شروع می‌شود و آب را به سمت خود می‌کشد و از سمتی دیگر به سمت لوله‌های خروجی انتقال می‌دهد. پروانه درون قسمت حلزونی داخل پمپ قرار دارد که روی شفت تعبیه شده است. همچنین موتور این نوع پمپ‌ها معمولا با الکتروموتور به کار می‌افتد. با شروع به کار الکتروموتور پروانه شروع به چرخیدن می‌کند به این صورت آب به داخل پمپ مکش می‌شود. بعد از برخورد آب با پروانه به دلیل سرعت بالا فشار آب افزایش می‌یاابد و از ثسمت خروج پمپ به لوله‌ها انتقال پیدا می‌کند. به این صورت در این نوع پمپ قدرت افزایش فشار مایعات بسیار زیاد است و به همین دلیل کاملا مناسب برای مکان هایی است که دچار افت فشار شده می‌باشد و می‌تواند به طور کامل مشکل افت فشار را رفع کند.

پمپ سانتریفیوژبه دلیل کارکرد و بازذهی بالا مورد توجه بسیاری در انواع پمپ شده است و می‌توان گفت از پر استفاده ترین پمپ‌های بازار است. این نوع پمپ‌ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. از جمله بیشترین کاربردهای آن در ساخمان‌های مسکونی است و همچنین مصارف زیادی در پمپاژ نفت، سیالات شیمیایی و … دارند. سیستم این پمپ با تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی، مایعات وارد شده را طی عملیاتی پرفشار و به فشار قابل تنظیم تبدیل می‌کند.

مزایا پمپ سانتریفیوژ
پمپ سانتریفیوژ نیز مانند سایر پمپ‌ها مزایا و معایب متعددی دارد. اولین مزیت آن نسبت به سایر پمپ‌های هم رده خود قیمت مقرون به صرفه و دسترس بودن قطعات آن است. این ویژگی سبب شده این پمپ مشتریان زیادی در بازار پیدا کند و فروش بسیار زیادی در بازار داشته باشد. مزیت دوم این نوع پمپ کم بودن صدای آن است که ویژگی قابل توجهی به حساب می‌آید. همچنین نصب و نگهداری آسان و کم خرج آن این پمپ را در رده پر استفاده ترین پمپ‌ها قرار داده است. فشار آب در این پمپ از بازه گسترده‌ای برخوردار است و آن را کاملا مناسب برای مناطق کم فشار قرار داده است. ابعاد کوچک پمپ سانتریفیوژ آن را برای نصب در هر مکانی امکان پذیر می‌کند حتی مکان های کوچک و محدود و تنها قسمت متحرک این نوع پمپ پروانه و شفت آن‌ است که باعث صدای بسیار کم آن می‌شود. یکی از دلایل استقبال از پمپ سانتریفیوژ را می‌توان کارکرد بسیار آسان و نصب ساده آن بیان کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران