گروه نرده استیل تک – ساخت و فروش انواع نرده استیل و حفاظ در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی گروه نرده استیل تک – ساخت و فروش انواع نرده استیل و حفاظ در قزوین

🔴 گروه نرده استیل تک

🔹 گروه نرده استیل تک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش انواع نرده استیل و حفاظ در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه نرده استیل تک :

✅ ساخت انواع نرده های استیل طلایی سیلور وچوب وآلومینیوم

✅ حفاظ بانکی وجوش آرگون پله های پیچ وپیش ساخته فلزی واستیل

✅ میزهای جلومبلی استیل وحفاظ شاخ گوزنی

و…

 

🔸 با مدیریت محسن کریمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۱۳۳۲۰۷۳

🔸 آدرس  قزوین شهرک زیباشهر محمدیه

 

مزیت نرده استیل چیست؟

در تشریح این سازه و مزایا و معایب نرده استیل در ابتدا ویژگی های آن را بیان می کنیم .

نسبت به دیگر متریال ها مدت عمر بالایی دارند.

وجود کروم در استیل مانند روکش عمل کرده و مانع برخورد عوامل فرسایش زا در آن می شود از این رو در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاوم هستند البته میزان آلیاژ به کاررفته در آن در کیفیت استیل تاثیردارد استیل سری 201 مناسب مکان های خشک و دور از نور خورشید است اما سری 304 و 316 از کیفیت بالاتری عوامل فرسایش زا مانند اکسیژن , رطوبت و مواد شیمیایی خورنده دارد .

ضد ضربه و خش هستند .

پوشش کروم نرده استیل را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند از دیگر ویژگی های این نرده افتادن خط و خش روکش آن این قابلیت را دارد که خود را تعمیر کند .

در برابر حرارت بالا مقاوم هستند.

یکی دیگر از مزایای نسب نرده استیل مقاومت بالا در برابر حرارت می باشد به گونه ای که هنگام آتش سوزی ذوب نمی شوند و از بین نمی روند .

قابل بازیافت هستند

در صورت خرید نرده های استیل بدون شک ضرر نمی کنید از آنها که این فلز قابل بازیافت می باشد در صورت تعویض و استفاده از متریال های دیگر برای جایگزین کردن آن می توان این فلز را به قیمت روز فروخت .

نرده استیل به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد
خانه های مسکونی به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارند. اما نرده های استیل به تعمیر و نگهداری کمی نیازمند هستند، پس نرده استیل با دارا بودن این ویژگی، انتخابی عالی برای ساختمان خواهد بود. به عبارت دیگر، همین عامل هزینه ها و قیمت نرده استیل را کمتر از نرده های دیگر خواهد کرد. خوشبختانه، نرده استیل به دلیل داشتن روکشی از اکسید کروم، به تعمیر ونگهداری کمی نیاز دارد. این پوشش از نرده در برابر بسیاری از خطرات، از جمله زنگ زدگی محافظت می کند. از طرفی، اگر نرده های استیل خراشیده شوند، روکش آنها این قابلیت را دارد که خودش را تعمیر کند، بنابراین فلز استیلی که در زیر این روکش است در معرض آب و هوا قرار نمی گیرد.

نرده استیل بهتر است یا آهنی ؟

نرده های استیل از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای طرح های مختلفی هستند و می توان از آنها در نمای بیرونی و درونی ساختمان استفاده نمود اگر کیفت مد نظرتان است و بودجه خوبی برای نصب نرده ها اختصاص می دهید با در نظر گرفتن مزایا و معایب نرده استیل این نرده می تواند انتخابی مناسب باشد از طرفی هم نرده های آهنی و فرفروژه دارای طرح های منحصر به فرد و ظریف اسلیمی بوده که از طبیعت الهام گرفته اند و در کنار کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند البته این نوع مناسب فضای درونی است شما با مقایسه کردن ویژگی ها در این دو می توانید نرده مورد نر را انتخاب کنید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران