مرکز خرید و فروش سیب درختی در تره بار شهر شیراز

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مرکز خرید و فروش سیب درختی در تره بار شهر شیراز

🔴 علی کریمی

🔹 علی کریمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش سیب درختی در تره بار شهر شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی کریمی :

✅ حق العمل کاری علی کریمی در تره بار شهر شیراز   …

✅ فروش انواع سیب درختی و انواع میوه جات باغداران در تره بار شهر شیراز توسط علی کریمی به صورت حق العملی

✅ با تسویه به روز

تذکر : لطفا (فقط) باغداران و باربارکنانی که این محصولات رو دارند و برای تره بار شهر شیراز بارگیری انجام می دهند با بنده تماس حاصل فرمایند، با سپاس

 

🔸 شماره تماس  09177840601

 

فواید مصرف سیب چیست؟

۱. خاصیت سیب برای هضم غذا
سیب سرشار از فیبر است که باعث تسهیل هضم مواد غذایی می‌شود. مصرف منظم سیب به حرکات روان روده، جلوگیری از یبوست و اختلالات معده کمک می‌کند. فیبر بخش مهمی از رژیم غذایی ماست که حجم مدفوع را افزایش می‌دهد و سبب حرکت روان‌تر آن می‌شود.

۲. خواص سیب برای قلب
سیب کلسترول موجود در بدن را کاهش می‌دهد که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی‌ بسیار مفید است. خوردن روزی یک سیب تا حد زیادی سلامت قلب را تضمین می‌کند، چون فعالیت آنتی‌اکسیدانی سیب باعث کاهش اکسیداسیون چربی‌ها می‌شود. به این ترتیب تأثیر منفی تری‌گلیسیرید‌ها و انواع مختلفی از چربی‌های موجود در رگ‌های خونی تا حد زیادی خنثی می‌شود.

پوست سیب فلاوونوئیدهایی به‌نام کوئرستین دارد که می‌تواند پروتئین واکنشی سی (CRP) را در رگ‌های خونی کاسته و التهاب این رگ‌ها را کاهش دهد. این پروتئین با التهابات موجود در سیستم قلبی‌عروقی ارتباط مستقیم دارد و کاهش میزان آن سلامت قلب را افزایش می‌دهد.

۳. خاصیت سیب برای پیشگیری از سرطان
فواید سیب برای پیشگیری از سرطان مدت‌ها موضوع تحقیقات مختلف بوده است. نتایج تحقیقات حاکی از آن است که سیب احتمال ابتلا به سرطان‌ها، به‌خصوص سرطان سینه و سرطان روده بزرگ، را کاهش می‌دهد. سیب در پیشگیری از سرطان ریه نقش چشمگیری دارد.

اغلب میوه‌ها و سبزیجات خاصیت ضدسرطانی دارند، اما سیب یک سروگردن بالاتر از بقیه است. بر اساس تحقیقات، نقش سیب در پیشگیری از سرطان ریه متمایز و انکارناپذیر است. همچنین در صورت ابتلا به سرطان ریه، سرعت گسترش سرطان را کاهش می‌دهد. فرضیه‌ها این خاصیت سیب را به وجود فیتونوترینت‌هایی مانند کائمفرول و کوئرستین نسبت می‌دهند، اما هنوز سازوکار دقیق سیب برای پیشگیری از سرطان مشخص نیست.

۴. خواص سیب برای معده و دستگاه گوارش
باکتری‌های مفیدی که در بدن ما زندگی می‌کنند نقش ضروری و انکارناپذیری در حفظ سلامتی‌ ما دارند. سیب باعث بهبود چشمگیر عملکرد باکتری‌های موجود در روده بزرگ می‌شود. بر اساس پژوهش‌ها یکی از خواص سیب درختی تغییر سوخت‌وساز و تعادل باکتری‌ها در دستگاه گوارش است. نتیجه این تغییر، جذب حداکثری مواد مغذی و نابودی باکتری‌های مضر و سموم است.

۵. سیب برای درمان کم‌خونی
سیب مقدار زیادی آهن دارد و برای درمان کم‌خونی مؤثر است. معمولا کم‌خونی ناشی از کمبود هموگلوبین در خون است. این مشکل با افزایش دریافت آهن از مواد غذایی حل می‌شود. آهن نقش مهمی در تولید گلبول‌های قرمز دارد. با افزایش تعداد گلبول قرمز در خون نه‌تنها از کم‌خونی پیشگیری می‌شود، بلکه با اکسیژن‌رسانی کافی عملکرد اندام‌ها هم بهبود می‌یابد.

۶. سیب برای تقویت افراد ضعیف
سیب باعث از بین رفتن ضعف و انرژی‌بخشیدن به افراد ضعیف می‌شود. برای همین توصیه می‌شود بیماران در دوره نقاهت سیب مصرف کنند. سیب به سم‌زدایی بدن و افزایش سلامت عمومی فرد کمک می‌کند. با اینکه سیب پروتئین چندانی ندارد، ترکیب آنتی‌اکسیدان‌های آن با پروتئین‌هایش نقش مهمی در پیشگیری از ضعف و افزایش قدرت عضلات دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران