پیمانکار ساختمان و سازه های فلزی در خرم آباد و سراسر لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی پیمانکار ساختمان و سازه های فلزی در خرم آباد و سراسر لرستان

🔴 حسین کرم پور

🔹 حسین کرم پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکار ساختمان و سازه های فلزی در خرم آباد و سراسر لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین کرم پور :

✅ اجرای انواع جوشکاری اسکلت فلزی

✅ اجرای سازه های فلزی و تیر ورق و شیروانی

✅ اجرای سقفهای تیرچه فلزی و بتونی با مصالح

✅ با بهترین کیفیت و کمترین هزینه

✅ درسراسرایران

✅ دارای مدارک بین المللی و مهندسی جوش و بازرسی جوش

و…

 

🔸 شماره تماس 09128982703

🔸 شماره تماس 09930889629

🔸 آدرس خرم آباد

 

سازه فلزی ساختمان چیست؟

اسکلت بندی چیست؟

اسکلت بندی تعیین کننده‌‌‌‌‌‌ ساختار و استحکام ساختمان است و حفظ پایداری سازه در برابر نیروهای جانبی مانند زلزله، آتش‌سوزی، سیل را برعهده‌‌‌‌‌‌ دارد. انواع اسکلت ساختمان را بسته به نوع مصالحی که در ساخت آن‌‌‌‌‌‌ها استفاده می‌‌‌‌‌‌شود تقسیم بندی می‌‌‌‌‌‌کنند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اسکلت فلزی، بتنی، چوبی، خشتی و گلی اشاره کرد که از انواع گلی و خشتی امروزه کم‌تر استفاده می‌شود. هرکدام از این اسکلت‌‌‌‌‌‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق خاصی از جغرافیا یک کشور کاربرد دارند اما بهترین نوع اسکلت ساختمان از لحاظ مقاومت، اسکلت فلزی یا فولادی است.

۱۰ مزیت استفاده از اسکلت فلزی

استفاده از اسکلت فلزی نسبت به بقیه اسکلت‌‌‌‌‌‌ها مزایای زیادی دارد، مانند:

وزن کم‌تر: اسکلت فلزی در مقایسه با انواع دیگر اسکلت ساختمان، وزن کمتری دارد و سبک تر است، پس در نتیجه وزن کلی ساختمان کاهش می‌‌‌‌‌‌یابد.
مقاوت بالا: فولاد به کار رفته در این نوع اسکلت، از مقاومت بالایی برخوردار است پس این نوع اسکلت برای ساختمان‌‌‌‌‌‌هایی که در تعداد طبقات بالا، یا ساختمان‌‌‌‌‌‌هایی که در زمین‌‌‌‌‌‌های سست بنا می‌‌‌‌‌‌شوند، کاربرد دارد.
عمر طولانی: در صورتی که از ساختمان‌‌‌‌‌‌های دارای این نوع اسکلت به خوبی نگهداری شود، این ساختمان‌‌‌‌‌‌ها برای سال‌‌‌‌‌‌های زیادی قابل استفاده و بهره‌‌‌‌‌‌برداری هستند.
سرعت در ساخت: برای ساخت ساختمان‌‌‌‌‌‌های اسکلت فلزی، زمان کمتری صرف میشود چون نصب قطعات فلزی نسبت به قطعات بتنی زمان کمتری صرف می‌‌‌‌‌‌کند.
تقویت پذیری: این نوع اسکلت توانایی تقویت‌‌‌‌‌‌پذیری دارد یعنی اگر به هر دلیلی، مثل اشتباه در انجام محاسبات یا اجرای نادرست اسکلت، اسکلت به شکل غلطی ساخته شود، می‌توان اسکلت را در حین کار با روش‌های موجود تقویت کرد.
قابلیت گسترش‌دهی: می‌توان این نوع اسکلت را گسترش داد و بعد از اتمام پروژه هم قسمت‌‌‌‌‌‌هایی را به آن اضافه کرد.
صرفه‌جویی در مصالح: فلزها خواص یکنواختی دارند؛ یعنی خواص فلزات ؛ برخلاف بتن تحت ثاثیر عوامل خارجی قرار نمی‌‌‌‌‌‌گیرند و تغییر نمی‌‌‌‌‌‌کنند، پس می‌توان در استفاده از مصالح صرفه جویی کرد.
ارتجاع پذیری: این نوع اسکلت‌‌‌‌‌‌ها خاصیت ارتجاعی دارند به همین دلیل در برابر ضربات و تنش‌‌ها می‌تواند مقاوم‌تر عمل کند.
اشغال فضای کم‌تر: فضای اشغال شده توسط ساختمان‌‌‌‌‌‌های فلزی از فضای اشغال شده توسط ساختمان‌‌‌‌‌‌های بتنی کمتر است.
تغییر پذیری: اگر در هر قسمتی از اسکلت اشکالی رخ بدهد، میتوان بدون تخریب یا تغییر سازه، آن قسمت را تعمیر و رفع غیب کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران