اتوباربری پرند رباط کریم اسلامشهر واوان شهریار

در تهران ، رباطکریم

معرفی اتوباربری پرند رباط کریم اسلامشهر واوان شهریار

🔴 حسین دهقان

🔹 حسین دهقان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل ، اداری و تجاری در پرند رباط کریم اسلامشهر واوان شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین دهقان :

✅ حمل بار اثاثیه منزل اداری تجاری

✅ شهری شهرستان

✅ خاور نیسان وانت

✅ دقت سرعت اطمینان

✅ باکادری مجرب وخوش اخلاق

و….

 

نکات مهم قبل از اسباب کشی چیست ؟

زمان‌بندی صحیح و دقیق، پیش از شروع اثاث‌کشی

شاید اولین مسئله‌ای که پیش از اثاث‌کشی باید به آن توجه کرد، بررسی دقیق بازه زمانی جمع‌آوری، بسته‌بندی و جابجایی وسایل منزل باشد. در صورت مشخص کردن زمان لازم برای تمامی مراحل اثاث‌کشی می‌توان انتظار داشت که با مشکل کمبود وقت در اثاث‌کشی روبرو نشوید.

جداسازی وسایل برقی و گازی

جداسازی وسایل برقی و گازی مثل ماشین لباس‌شویی و اجاق‌گاز، عملی زمان‌بر است و بهتر است یک روز پیش از اثاث‌کشی نهایی انجام شود. عجله در باز کردن وسایلی که نیاز به ایمنی بالا در جداسازی و بسته‌بندی دارند، می‌تواند به یک فاجعه تبدیل شود.

بسته‌بندی دقیق و مطمئن

بسته‌بندی صحیح وسایل منزل، از مهم‌ترین نکات اثاث‌کشی به‌حساب می‌آید. پیش از شروع پروسه بسته‌بندی، باید از آماده‌سازی وسایلی مثل چسب، جعبه، کیسه‌های بزرگ و ضربه‌گیر، اطمینان حاصل کنید.

در نظر داشته باشید که بسیاری از باربری‌های استاندارد، وظیفه بسته‌بندی وسایل شما را به عهده می‌گیرند، اما این وظیفه تنها شامل وسایل بزرگ و شکستنی می‌شود. اغلب لوازم‌خانگی در گروه وسایل کوچک قرار می‌گیرند و بهتر است توسط خود شما بسته‌بندی شوند.

حذف وسایل اضافه

یکی از قوانین مشهور اثاث‌کشی، قانون حذف وسایل اضافه است. در این قانون اشاره شده که اگر از یک وسیله، لباس یا آیتمی خاص، چندین سال است که استفاده نشده، به‌احتمال‌زیاد در آینده نیز استفاده نخواهد شد.

علامت‌گذاری وسایل شکستنی

بسته‌بندی وسایل شکستنی چه توسط شخص انجام شود و چه توسط باربری، باید با علامت‌گذاری دقیق این بسته‌ها همراه باشد. کارمند جابجایی وسایل تنها با مشاهده علائم و عبارت «شکستی» است که می‌تواند با دقتی بالاتر، بسته موردنظر را جابجا کند. درصورتی‌که روی بسته‌های مهم و شکستنی، هیچ‌گونه علامتی نگذارید، نمی‌تواند انتظار داشته باشید که این وسایل با سلامت کامل به مقصد برسند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران