بهترین مرکز تولید و فروش دستمال سر نخی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش دستمال سر نخی در تهران

🔴 حبیبه مردانه

🔹 حبیبه مردانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستمال سر نخی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حبیبه مردانه:

✅ تولید وفروش انواع دستمال سرهای نخی با طرحهای متنوع .

✅ طرح از شما اجرا از ما

✅ خرید مستقیم از تولید کننده و زیر قیمت بازار

✅ ارسال به تمام شهرستانها

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

دستمال سر (اسکارف) چیست و کاربردهای متداول آن در دنیای امروز چگونه است؟

دستمال‌ سر نوعی پوشاک است که با هدف تزئینی و پوششی به روی سر یا دور گردن بسته می‌شود. رواج دستمال‌‌سرها از فرهنگ‌های مختلف و ادیان گوناگون ناشی می‌شود. زنان ادیان و فرقه‌های مسیحی آمیش، یهودیان سنتی، مسلمان و مسیحیان ارتودوکس قدیمی از این نوع پوشاک استفاده می‌کنند. البته دستمال‌سر را با نام های دیگری همچون دستمال گردن، اسکارف، باندانا، باف و … نیز می شناسند.

بتازگی ورزشکاران، کوهنوردان، طبیعتگردان، میلیتاریست ها و … از این پوشاک به عنوان ابزاری کاربردی استفاده می کنند. دستمال‌سر برای کاربردهای متفاوتی از جمله ماسک، عرق گیر، کلاه، دستمال گردن، پیشانی بند و غیره استفاده میشود. این پوشاک کاربردهای دیگری هم دارد. از جمله جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، نفوذ عرق به داخل چشم، گرم نگه داشتن، استفاده زیر کلاه موتور سواران و ده ها کاربرد دیگر.

کاربردهای دیگر
در بین بانوان نیز اسکارف دستمال سر محبوب و پرکاربرد است. دستمال سر جاگزینی جذاب و اسپرت برای پوشش مو میباشد. سیر استفاده از این پوشاک بین بانوان روندی صعودی داشته است. گروه هاماگراف از دیماه سال ۹۶ شروع به تولید دستمال سر (اسکارف) در دو مدل چندکاره (باف) و ماسک (باندانا) نمود. هاماگراف با تنوعی بی رقیب در سطح کشور طیف وسیعی از انتخاب های گوناگون را در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است. بعضا مدلهایی حتی بدون مشابه خارجی در فروشگاه هاماگراف موجود می باشد.

دستمال سر های (باف) به صورت یک لوله تولید میشوند که موارد استفاده بسیاری دارند که در تصویر بالا کاربردهای آن ترسیم شده است.

دستمال باندانا به صورت سه گوش تولید میشوند که اغلب به عنوان ماسک کاربرد دارند.

نکات خرید دستمال سر

۱٫یکی از موارد مهم در انتخاب دستمال سر ابعاد مناسب آن میباشد
دستمال سر های چند کاره تنها در صورتی قابل استفاده میباشند که ابعاد مناسبی داشته باشند. دستمال سر های (باف) هاماگراف با در نظر گرفتن این استاندارد تولید شده اند. در نتیجه به راحتی قابل استفاده در تمام موارد ذکر شده در بندهای قبل میباشند. برخی دستمال سر های موجود در بازار فقط جنبه تزیینی داشته و از ابعاد مناسبی برخوردار نیستند. طبیعتا شما صرفا باید انتظار یک ماسک معمولی را از آن داشته باشید.

۲٫یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب یک دستمال‌سر ایده آل خاصیت کشسانی آن است
برای اینکه شما بتوانید از دستمال سر خود تمام کاربردهای مذکور را داشته باشید جنس دستمال سر حتما باید به اندازه کافی خاصیت کشسانی داشته باشد. دستمال سر های هاماگراف از بهترین الیاف پارچه ای تهیه شده اند که در عین لطافت دارای خاصیت کشسانی نیز میباشند. این امر هم باعث استفاده راحت تر از آن شده و هم حالت کشی خود را به مرور زمان از دست نمیدهد.

۳٫یکی از مشکلاتی که خیلی از خریداران دستمال سر با آن مواجه اند پاره شدن لبه های بیرونی اسکارف است
استفاده دراز مدت از دستمال سر سبب بلااستفاده شدن کامل آن میشود. متاسفانه بازار ایران از کالاهای چینی و بی کیفیت اشباع شده است. این باعث شده شما به ندرت دستمال سری را بیابید که این مشکل نه چندان کوچک را داشته باشد. اما دستمال سرهای تولیدی هاماگراف همگی لبه دوزی شده هستند. در نتیجه عمر مفید آن چندین برابر است. زیرا مجموعه هاماگراف خود را ملزم به ارائه بهترین کیفیت کالا به هموطنان خود میداند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران