فروش شامپو سبغ با سیب سلامت و هولوگرام ویسکوز در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش شامپو سبغ با سیب سلامت و هولوگرام ویسکوز در مشهد

🔴 علیرضا یاری

🔹 علیرضا یاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش شامپو سبغ با سیب سلامت و هولوگرام ویسکوز در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی علیرضا یاری :

✅ شامپو سبغ یکی از پر فروش ترین شامپو در طب سنتی با خواص فوق العاده عالی و عملکرد بی نظیر خود توانسته در مدت زمان کوتاهی یک فروش انفجاری را برای خود ثبت کند. شامپو سبغ این حچجم از طرفدار خود را در این مدت اتفاقی به دست نیاورده و قطعا کیفیت و جوابدهی این محصول سبب افزایش فروش این محصول شده است.

✅ در ادامه مطلب با من همراه ئباشید تا با این محصول بیشتر آشنا بشیم. این شامپو با ترکیب چندین گیاه در جهت مشکلات مربوط به موی سر در دو نمونه ، مناسب برای افرادی که موی چرب و افرادی که موی معمولی دارند تولید و ترکیب شده است . عصاره گیاهان استفاده شده در این شامپو همگی خواص ضد ریزش مو ، ضد شوره و همچنین خارش و قرمزی پوست سر دارند و از این رو شما با خرید این محصول در واقع یک محصول با چندین خواص را برای خود تهیه کردین.

تولید شده در شرکت., رامین گستر شرق ✨
❣️. جهت اخذ نمایندگی با شماره زیر تماس بگیرین

و…

 

🔸 شماره تماس  09055916690

🔸 آدرس  مشهد

 

شامپو سبغ چیست؟

شامپو فوق قوی سبغ در دو نوع برای موهای چرب و معمولی تولید شده است و خواص فوق العاده ای دارد. موهای خشک نیز می توانند از شامپوی موهای معمولی استفاده کنند. از این شامپو گیاهی در دوران بارداری و شیردهی می توانید استفاده کنید و محدودیتی ندارد. این شامپو را با هیچ شامپو یا محصول دیگر مقایسه نکنید. جوابدهی این محصول قطعی و تضمینی است.

ترکیبات

این شامپو گیاهی از مهم ترین گیاهانی که باعث تقویت مو میشوند تهیه شده است. مثل گزنه، ریشه بابا آدم، اسطوخودوس، روغن نارگیل و …
خواص درمانی شامپو سبغ

تقویت پیاز مو
رفع شپش و تخم آن
رفع شوره و موخوره
رفع ریزش سکه ای
رویش مجدد مو
جلوگیری و رفع سفیدی مو
براق کننده و پرپشت کننده
رفع خارش سر
تنظیم چربی سر
قارچ

دستور مصرف

ابتدا موهای خود را با همین شامپو سبغ یا سرشورهای دیگر بشورید تا غبار و چربی موها گرفته شود. سپس از این شامپو گیاهی با کمی ماساژ برای تغذیه موها استفاده کنید. بعد از پنج دقیقه آبکشی کنید. دقت نمائید که کف شامپو به پشت گردن یا پیشانی نرسد. زیرا در طی زمان باعث رشد موهای این قسمت ها میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران