فروش کیف و کفش خارجی و ایرانی در بوشهر

در بوشهر ، جم

معرفی فروش کیف و کفش خارجی و ایرانی در بوشهر

🔴 کفش آرین

🔹 کفش آرین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کیف و کفش خارجی و ایرانی در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کفش آرین :

✅ فروش کفش بچه گانه مردانه و زنانه مجلسی و اسپورت خارجی وایرانی بصورت تک وعمده

✅ ارسال رایگان خرید بالا۲۵۰ هزارتومان به سراسر کشور رایگان

و….

 

🔸 شماره تماس 09177718328

🔸آدرس استان بوشهر شهرستان جم پاساژ زیتون طبقه همکف

مزایا استفاده از کفش خوب چیست ؟

کفش مناسب از مشکلات پا جلوگيري مي‌کند.
با گذشت زمان، مشکلات جدي‌تري مي‌توانند ايجاد شوند. و در نتيجه باعث درد و تغيير شکل پا مي‌شود. نداشتن کفش مناسب در طولاني مدت ميتواند باعث فرو ريختن قوس پا و باعث درد جدي در مفصل شود.
کفش مناسب درد را کاهش مي‌دهد.
بخشي از وظيفه کفش‌ها جذب ضربه هنگام راه رفتن است، اما کفش‌هاي بد (ياعدم کفش) مي‌توانند کل بدن را از حالت ترازي خارج کنند. اگر کفش‌ها از بالشتک (کفي پاشنه) کافي برخوردار نباشند يا گام‌هاي يکنواختي را براي شما ايجاد نکنند، دچار درد هاي جبران ناپذيري ميشويد. مچ پا، زانوها، مفاصل ران و کمر همه تحت تأثير کفش‌هاي بد هستند. درد گسترده تحرک را محدود مي‌کند، و انجام کارهاي عادي روزمره را دشوار مي‌کند.

کفش پا را در برابر عفونت محافظت مي‌کند.
در بسياري از مناطق جهان، سرويس بهداشتي ضعيف است و بيماري گسترده است. رفتن بدون کفش در مناطق فاقد روش دفع مناسب زباله‌هاي حيواني و انساني، افراد را مستعد ابتلا به کرم‌هاي انگلي و ساير عفونت‌هاي پا مي‌کند. اين بيماري‌ها مي‌توانند ناتوان کننده و يا حتي کشنده باشند.
پابرهنه رفتن انسان را در معرض خطر کرم قلاب، گزش کنه و جراحات قرار مي‌دهد. پا گذاشتن روي شيشه‌هاي شکسته يا ميخ زنگ زده، برخورد ناخوشايند با بوته خاردار ناراحت کننده است.
ما بسيار خوش شانس هستيم که به چندين جفت کفش خوب دسترسي داريم و اغلب قبل از اينکه کفش فرسوده شود، آن را ديگر استفاده نمي کنيم و کفش جديد ميخريم.

معايب پوشيدن کفش نامناسب
پينه پا
پينه هنگامي ايجاد مي‌شود که انگشت پا از موقعيت طبيعي خود خارج شود. اين باعث برجستگي در کنار پا مي‌شود که ملتهب شده و منجر به درد مي‌شود.
ميخچه
پوست با ايجاد لايه‌هاي سخت سلول‌هاي پوستي از خود در برابر فشارهاي مکرر محافظت مي‌کند. وقتي اين اتفاق روي انگشتان پا يا بين آن رخ مي‌دهد، سلول‌هاي پوستي برجستگي‌هايي به نام ميخچه ايجاد مي‌کنند.
انگشت چکشي
انگشت چکشي به دليل‌عدم انطباق مفاصل انگشتان براي مدت طولاني ايجاد مي‌شود و باعث کوتاه شدن و خم شدن عضلات انگشتان پا مي‌شود. انگشت چکشي مي‌تواند ناشي از پوشيدن کفشي مانند کفش پاشنه بلند باشد که انگشت را به حالت خميده در مي‌آورد.
ناخن‌هاي انگشت پا
ناخن‌هاي انگشتان پا وقتي رشد مي‌کنند در اثر فشار وارده به کناره انگشت و پوست فشار وارد ميکند و وارد گوشت پا ميشود. ناخن‌هاي انگشت پا معمولاً منجر به درد، قرمزي و تورم مي‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران