فروش محصولات پوست و موی لدورا در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی فروش محصولات پوست و موی لدورا در رشت

🔴 سها فلاحی

🔹 سها فلاحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات پوست و موی لدورا در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 پوست شما از هر جنسی که باشد نیازمند این است که برای زیبا ماندنش قدم بردارید .با پوست و مویی سالم احساس کنید همیشه آماده بیرون رفتن هستید.

🔴پیری را به تاخیر بیندازید.

🔴جوانی پوست خود را از ما بخواهید.

🔴با لک و جوش های پوست خود خداحافظی کنید

🔴دیگر نگران وز بودن موها نباشید.

🔴با ما موهای اسیب دیده خود را احیا کنید.

❤️با لدورا عاشق چیزی باشید که در آیینه می بینید.

 

🔸 شماره تماس 09016766698

🔸 آدرس رشت سرای پاستریزه کوچه متحدین کوچه بیستم

 

نکات مراقبت از پوست چیست؟

از آفتاب فرار کنید!

یکی از مهم ترین راه های مراقبت از پوست، حفظات از آن در برابر آفتاب می‌ باشد. نور خورشید به دریافت ویتامین D کمک می کند اما اگر بیش از اندازه در زیر نور خورشید بمانید، می بینید که پوست شما رنگ و شکل خود را از دست می دهد. آشکار است که در این مواقع پوست شما به دلیل تحمل اشعه‌ های UV آسیب دیده است. نمی‌ توان از خورشید دوری کرد، اما می‌ توان از پوست خود در مقابل خورشید محافظت کرد. یک عمر زندگی در برابر آفتاب باعث افزایش چین و چروک صورت، لک های پوستی و یا حتی افزایش خطر سرطان پوست شود. بهترین و کامل ترین روش‌های محافظت از پوست شامل:

استفاده از کرم ضدآفتاب

از انواع کرم های ضدآفتاب وسیع الطیف با SPF 15 به بالا استفاده نمایید و اگر زیاد عرق کرده و یا در هوای باز شنا می‌ کنید، هر دو ساعت یک بار کرم را دوباره تجدید نمایید.

دوری از آفتاب سوزان

از آفتاب سوزان ساعات ۱۰ ظهر تا ۴ بعد از ظهر تا آنجا که می‌ توانید دوری نمایید.

آرايش صحيح

بهترين روش براي بهبود در وضعيت آرايشی شما، استفاده از مواد زيرساز آرايشی است که می تواند پوست مرطوب شما را هموار و صاف کند. يک پوست مرطوب می تواند چهره شما را به طور واقعی عالی بنماياند. هر آرايشگری به شما خواهد گفت که بسيار مهم است با يک پاک کننده نرم، کار آرايش روي صورت را شروع کنيد. از يک دستمال يا پارچه خوب، برای زيرسازی پوست يا پوشاندن لکه‌ ها يا چيزهای ديگر ناخوشايند روی پوست، استفاده کنيد. اين مهم است که از محصولات خوب و مناسب نوع و رنگ پوست خود استفاده كنيد. مراقبت مناسب پوست، از شناختن نوع پوستتان شروع می ‏شود. 5 نوع پوست وجود دارد: خشک، معمولی، چرب، حساس و پوست ترکيبی.

استرس‌ تان را کنترل نمایید

استرس کنترل نشده می‌ تواند پوست شما را حساس کرده و باعث جوش زدن و سایر مشکلات پوستی شود. برای حفظ سلامتی بدن و همچنین سلامت روان شروع به کنترل استرس تان نمایید. با کنترل استرس به نتایج شگفت انگیزی دست خواهید یافت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران