نصب انواع سقف کاذب شامل کناف ، تایل ، پی وی سی در بجنورد

در خراسان شمالی ، بجنورد

معرفی نصب انواع سقف کاذب شامل کناف ، تایل ، پی وی سی در بجنورد

🔴 محسن هاشمی

🔹 محسن هاشمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب انواع سقف کاذب شامل کناف ، تایل ، پی وی سی در بجنورد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن هاشمی :

✅ اجرای انواع سقف ساده، دورباکس، نور مخفی،دکوراتیو با طرح های بروز با متریال درجه یک

✅ اجرای همه نوع سقف و دیوار مناسب پذیرایی،پارکینگ،سوله، اتاق،مغازه،لابی

و…

 

🔸 شماره تماس 09397835328

🔸 آدرس بجنورد

 

تایل سقفی چیست؟

امروزه با توجه به اینکه اهمیت بسیار زیادی به زیبایی و دکور فضا ها داده می شود طبیعتا مشاهده شده متریال های گوناگونی برای ساخت و ساز بناها توسط شرکت های سازنده ارائه می شود. اکثرا این تایل ها را با تایل های سقف شیروانی ویلا اشتباه میگیرند ولی در این بین تایل های سقفی که نوعی سقف کاذب به شمار می روند، بسیار پر کاربرد بوده و در انواع مختلفی با جنس های متفاوت تولید و عرضه می شوند. برای این سقف ها معمولا اندازه ۶۰ در ۶۰ استفاده می شود که نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری سقف ها ایجاد می کند.

استفاده از این سازه ها معمولاً در مکان هایی که لوله های تاسیسات از زیر سقف عبور کرده و نمای نامطلوبی ایجاد نموده است مناسب می باشد که استفاده از این متریال می‌تواند با پوشش دهی مناسب، فضا زیبا به وجود آورد. با این وجود می‌توان گفت سقف های تایلی گزینه بسیار مناسبی برای پوشاندن لوله های تاسیساتی است. از جمله دیگر مواردی که در مورد این نوع سقف کاذب وجود دارد این است که استفاده از آن موجب می‌شود بنا ها مجهز به عایق صوتی و حرارتی مناسب شوند.

همچنین به دلیل سرعت بالای نصبی که دارد به راحتی می‌توان در مکان‌های مختلف از آن استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این سقف ها می توان به مقرون به صرفه بودن آن، پنهان سازی نمای نامطلوب سقف، امکان تعبیه نور مخفی در آن، تنوع بی‌نظیر در جنس و رنگ، قابل نصب در فضای مسکونی و اداری و موارد این چنینی اشاره نمود.

تایل سقفی ساده و تایل pvc:

به طور کلی اگر بخواهیم تایل های سقفی را دسته‌بندی کنیم می‌توان گفت این سقف ها در دو نوع ساده و طرحدار طراحی و روانه بازار شده است. و پرکاربردترین انواع این سقف های کاذب نوع ساده آن به شمار می روند که در دو نوع رنگ شده و روکش دار در بازار موجود هستند. نوع روکش دار آن معمولاً از روکش آلومینیومی و pvc استفاده می شود که به راحتی تمیز شده و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را دارد. در این بین همانطور که گفته شد تایل pvc یکی از سقف های ساده بوده که جزو جدیدترین انواع محصول نیز به شمار می رود.
این نوع سقف کاذب تر پلاستیکی به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده که نقش مهمی در پیشگیری از اتلاف انرژی دارد زیرا گزینه ای بسیار مناسب برای عایق کردن فضا در برابر صدا و حرارت را دارد به طور کلی انواع سقف کاذب پی وی سی شامل لوزی کوچک و بزرگ، مدل بامبو، مدل دیجیتال و مدل ستاره می شود که هر کدام از آنها زیبایی منحصر به فرد خود را داشته است. توجه داشته باشید استفاده از این سازه ها در فضاهای چون سرویس های بهداشتی، مغازه ها، ساختمان های اداری، ساختمانهای مسکونی، ساختمان های تجاری، سالن های کنفرانس، و آشپزخانه‌ها قابل استفاده می باشد.
همانطور که گفته شد مهمترین ویژگی آن نظافت راحت سقف می‌باشد. همچین این نوع سقف کاذب در برابر خوردگی حشرات مقاوم بوده و از این نوع سازه ها بلافاصله بعد از سفت کاری میتوان استفاده نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران