ایمن اطفائ امین – فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در شهریار – تهران

در تهران ، تهران

معرفی ایمن اطفائ امین – فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در شهریار – تهران

🔴 ایمن اطفائ امین

🔹 ایمن اطفائ امین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی در شهریار – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایمن اطفائ امین :

✔️فروش کپسول های اطفا حریق
✔️شارژ و سرویس سالیانه
✔️ نصب و راه اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق و…
✔️همراه با بازدید و مشاوره رایگان
✔️اموزش اطفائ حریق به صورت شفاهی و عملی

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران،شهریار رضی آباد بالا.کوچه شهید رهگذر. پلاک ۴۷

 

مشخصات کلی انواع کپسول آتش نشانی چیست؟

کپسول آتش نشانی جزء ابزارهای خاموش کننده آتش است که اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که این وسیله ایمنی دارای رنگ نارنجی و یا قرمز می باشد. استفاده از این رنگ در طراحی و تولید این وسیله باعث می شود در همه شرایط قابل شناسایی باشد.

کپسول آتش نشانی دارای یک محفظه فلزی است و درون آن یک ماده خفه کننده آتش مانند آب، پودر یا گاز دی اکسید کربن وجود دارد. بالای این محفظه یک اهرم وجود دارد. هنگام استفاده باید آن اهرم را آزاد کنید و مواد درون آن با فشار زیاد روی آتش قرار می گیرد. و با حذف دلیل اصلی آتش مانند وجود اکسیژن آتش را خاموش می کند.

معمولا کپسول آتش نشانی قابل حمل و دستی طراحی می شود. یعنی وزن آن چیزی حدود ۲ تا ۱۲ کیلوگرم می باشد تا هر فرد به تنهایی بتواند آن را حمل کند. کپسول آتشنشانی بیشتر از این وزن روی چرخ قرار می گیرد.

اینکه محفظه کپسول با چه موادی پر می شود بستگی به این موضوع دارد که این ابزار برای خاموش کردن چه نوع آتشی استفاده می شود.

بیشترین مصرف کپسول آتش نشانی از نوع آب و گاز است. یعنی آب با فشار گاز درون محفظه قرار گرفته است. این مدل کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن آتشی که ماده اصلی آن جامدات است مانند پارچه و کاغذ استفاده می شود. در درون محفظه کپسول مقداری ضدیخ وجود دارد که اگر در محیط های سرد حادثه ای اتفاق افتاد آب با خارج شدن یخ نزند. این کپسول آتش نشانی بیشتر در محیط های مسکونی و اداری قرار می گیرد و استفاده می شود.

اما اگر آتش ناشی از مواد نفتی و مشتقات آن عامل آتش سوزی باشد باید از کپسول آتش نشانی گاز و پودر استفاده کنید.

در نظر بگیرید اگر آتش سوزی ناشی از مواد مایع باشد باید از محفظه حاوی کف استفاده کرد. کف چگالی کمتری از مایعات دارد و روی مایع قرار می گیرد در نتیجه مانع رسیدن اکسیژن به مایعات و خفه شدن آتش می شود.

در نتیجه برای خاموش کردن آتش باید از کپسول آتشنشانی مخصوص خود آن استفاده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران