بهترین مرکز فروش ، پخش و نصب انواع ایزوگام در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی بهترین مرکز فروش ، پخش و نصب انواع ایزوگام در قزوین

🔴 یاسر دلایی

🔹 یاسر دلایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، پخش و نصب انواع ایزوگام در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یاسر دلایی :

✅ ایزوگام حمام و سرویس بهداشتی تضمینی

✅ ایزوگام طرحدار و ساده برای استخر دیوار تضمینی

✅ تیکه کاری حتا یک متر تعویض نودان کهنه بخاطر پوسیدگی تعمیر و ترمیم پشت بام کهنه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایا ایزوگام برای عایق کاری پشت بام چیست؟

نم و رطوبت که از بیرون خانه ، دیوار ها و پشت بام و… به داخل خانه نفوذ می کند، باعث عدم استحکام و پایین آمدن عمر ساختمان می شود که برای افزایش عمر ساختمان باید با استفاده از ایزوگام مناسب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای ساختمانخود ایجاد کنید. برای شناسایی کیفیت ایزوگام و انتخاب ایزوگام مناسب و با کیفیت، چند روش وجود دارد، از جمله این که، لایه ای از ایزوگام را با هرقدرتی می توانید بکشید. ایزوگام نباید در برابر کششاره شود و باید قدرت کششی بالایی داشته باشد و در برابر کشش سخت آسیب نبیند، برای اینکه متوجه مرغوبیت ویـا نامرغوب بودن لایه عایق ایزوگام شوید آن را به پشت تا کنید و این کار را چند بار انجام دهید، اگر مواد پلیمری استفاده شده در ایزوگام دارای کیفیتی مطلوب باشد این لایه ایزوگام نباید دچار شکستگی و ترکی شود. همچنین نباید ایزوگام در دمای منفی حالت شکنندگی پیدا کند، پس تکه ای از ایزوگام را داخل فریزر قرار دهید و سپس دوباره آن را چند بار خم و راست کنید، ایزوگام نباید دچار ترک و یا شکستگی شود.

مزایا ایزوگام برای عایق کاری پشت بام
ایزوگام استفاده شده بر روی بام اگر به صورت حرفه ای و باکیفیت انجام پذیرفته باشد تا مدت زمان زیادی در حدود ۱۵ سال عایقی خوب و مناسب برای محافظت و نگهداری از سقف ساختمان شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که طول ایزوگام خوب باید ۱۰ متر باشد و همین طور ضخامت آن باید ۴ میلی متر باشد. ایزوگام خوب باید تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم باشد و باید تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم باشد. نقطه اشتعال ایزوگام خوب باید ۲۵۰ درجه سانتی گراد باشد. همچنین ایزوگامی مرغوب است که در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم باشد.

مزایای استفاده از ایزوگام برای عایق کاری :
مقاومت بالا در برابر یخ زدگی
قابلیت اجرا در تمامی محیط ها
نصب سریع
سبکی در حدود ۴کیلوگرم برمتر مربع
قابلیت انعطاف پذیری
مقاوم در برابر فشار احتمالی در مقابل انقباض و انبساط ساختمان
مقاومت در برابر گرمای ۱۳۰درجه و سرمای ۴۰ درجه سانتیگراد
عدم پوسیدگی
طول عمر مفید در حدود ۱۵ سال

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران