فروش عمده لوازم آبیاری و زهکشی بدون واسطه به همراه تخفیفات عالی در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی فروش عمده لوازم آبیاری و زهکشی بدون واسطه به همراه تخفیفات عالی در اردبیل

🔴 شرکت مهندسی و بازرگانی آبیار مغان

🔹 شرکت مهندسی و بازرگانی آبیار مغانیکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده لوازم آبیاری و زهکشی بدون واسطه به همراه تخفیفات عالی در اردبیل میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مشاوره و طراحی سیستم های آبیاری تحت فشار و زهکشی زیر زمینی

🔹 شرکت مهندسی و بازرگانی آبیار مغان توزیع کننده عمده لوازم آبیاری و زهکشی، طراحی سیستم های آبیاری قطره ای، بارانی، خطوط انتقال آب و ایستگاه پمپاژ
لیست لوازم:
✔️نوار تیپ
✔️لوله نخدار
✔️لوله پلی اتیلن
✔️آبپاش
✔️قطره چکان
✔️لوله 16 قطره ای
✔️نایلون کشاورزی
✔️اتصالات پلی اتیلن
✔️اتصالات تیپ
✔️شیرآلات
✔️پمپ آب
✔️نایلون های کشاورزی
✔️و کلیه لوازم آبیاری و زهکشی با نشان استاندارد کیفیت

تلفن تماس و مشاوره:
فرشاد عبدی اقدم

 

🔸 شماره تماس 09146101741‪

🔸آدرس اردبیل

معرفی نایلون کشاورزی

این نایلون‌ها نسبت به سایرانواع پلاستیک کشاورزی نامی آشناتر در صنعت کشاورزی دارد و اکثر افراد با کابرد آن در این حوزه آشنایی دارند. این نایلون‌ هم از مشتقات نفتی پلی اتیلن ساخته می‌شود و جز پلی اتیلن‌های سنگین به شمار می‌رود. از این نایلون به عنوان پوشش روی اسکلت فلزی گلخانه استفاده می‌شود. (درست مثل یک چادر روی میله‌ها را می‌پوشاند.) جالب است بدانید در صورت مراقبت صحیح از این نایلون می‌توانید، از آن به مدت یک الی دو سال، به عنوان پوشش گل‌خانه استفاده کنید، بدون آن‌که آسیبی به آن وارد شود.

یکی از مهم ترین، انواع نایلون کشاورزی نایلون های گلخانه است که امروزه بسیار قابل اهمیت یرای کشاورزان و گلخانه داران است و تولید کننده ها قصد بر بالا بردن کیفیت آن را دارند. اما این نایلون هر چقدرهم که با کیفیت باشد و از آن خوب نگه‌داری شده باشد بعد از دو‌ الی سه سال دچار تغییرات ساختاری و شکنندگی می‌شود. پس بهتر است به موقع در تعویض آن اقدام کنید. تا محصولاتتان دچار آسیب ناشی، از تغییرات آب و هوایی نشوند. نایلون گلخانه، میان گلخانه داران پر طرفدار است، اما کسانی که خارج از محیط های کشاورزی گلخانه های کوچکی دارند و یک محیط کشاورزی کوچکی را در داخل گلخانه‌های خود ایجاد کرده اند. دلیل آن هم این است که هزینه های کمتری را نسبت به گلخانه های اصلی که بدنه آن‌ها از پوشش های شیشه ای و محکم ساخته شده است را دارد. حتی آن‌ها هم در بعضی مواقع از پلاستیک گلخانه به عنوان پوشش گلخانه‌ای خود استفاده می‌کنند. همچنین راحتی کار گلخانه دارانی که در گوشه ای از شهر دارند در این زمینه فعالیت می‌کنند.

«انواع پوشش های گلخانه ای برای گلخانه و جود دارد. اما امروزه همه می‌دانند که نایلون گلخانه مناسب‌ترین پوشش برای گلخانه است. زیرا در درجه اول از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و مهم تر از آن؛ اضافه کردن انواع افزودنی های کاربردی به نایلون گلخانه است. پلاستیک گلخانه را می‌توان برا ی انواع گلخانه هایی که در مکان‌های جغرافیایی مختلف، با شرایط آب هوایی های مختلف، قرار دارد تولید کرد. قیمت نایلون گلخانه هم مثل سایر نایلون های عریض به علت نوع افزودنی، ابعاد، اندازه و وزن نایلون گلخانه قابل تغییر است و به صورت یک اندازه ثابت؛ معمولا تولید و به فروش نمی‌رسد. معمولا نیاز و سفارش هر مشتری با مشتری دیگر برای خرید نایلون گلخانه متفاوت است؛ به همین علت با اندازه های ثابت معمولا تولید نمی‌شود.»

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران