خدمات تخصصی ناخن و پدیکور و کفسابی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی خدمات تخصصی ناخن و پدیکور و کفسابی در مشهد

🔴 پریسا رضایی

🔹 پریسا رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تخصصی ناخن و پدیکور و کفسابی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پریسا رضایی :

✅ خدمات کاشت ناخن، ژل پولیش،لمینت،کاور

✅ آموزش پدیکور

✅ پدیکور و کفسابی با کوکتل

✅ پدیکور و کفسابی با پدی ژل

✅ پدیکور و کف سابی vip

✅ پارافین تراپی دست و پا

✅ ارائه تمامی خدمات با قیمت ویژه و تخفیف یلدایی

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس مشهد

 

فواید پارافین تراپی چیست؟

پارافین موم نرم و جامد سفید و یا رنگی است که از هیدروکربن های اشباع ساخته شده است.

پارافین تراپی در برخی از سالن های زیبایی به منظور درمان های آبرسانی در دست ها و پاها استفاده می شود، زیرا آن بی رنگ، بی مزه و بی بو است. همچنین می تواند برای تسکین درد به مفاصل درد و عضلات استفاده شود.

موم پارافین نیز دارای کاربردهای بسیار دیگری نیز می باشد . اغلب به عنوان روانکاری، عایق الکتریکی، و شمع و مداد رنگی استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده، مزایا و عوارض جانبی موم پارافین در زیر بیشتر بخوانید.
فواید پارافین تراپی چیست؟

پارافین دارای فواید و مزایای زیبایی و درمانی است.
مزایای زیبایی:

برای زیبایی موم پارافین اغلب مواقع برای دست و پا استفاده می شود. موم یک نرم کننده طبیعی است و پوست را نرم و منعطف می کند. هنگامی که به پوست زده می شود، رطوبت اضافه می کند و بعد از اتمام درمان، میزان رطوبت پوست را افزایش می دهد.

همچنین موجب باز شدن منافذ پوست شود و سلول های مرده پوست را از بین ببرد. این ممکن است موجب شود پوست تازگی و صافی را احساس کند.
مزایای درمانی:

موم پارافین ممکن است برای کمک به کاهش درد در دست افراد که دارای مشکل آرتروز ، آرتریت روماتوئید، فیبرومیالژیا و یا سایر مسائل حرکتی شود

این عمل مانند یک نوع حرارتی عمل می کند و می تواند به افزایش جریان خون، آرامش ماهیچه ها و کاهش سفتی مفصلی کمک کند. موم پارافین همچنین می تواند اسپاسم عضلانی و التهاب را به حداقل برساند و همچنین باعث تسکین درد شود.
آیا پارافین تراپی عوارض جانبی دارد

موم پارافین در یک آزمایشگاه آزمایش می شود تا مطمئن شوند از لحاظ ایمنی و بهداشتی بدون مشکل باشد. نتیجه آزمایش این بوده که موم پارافین کاملا طبیعی است و دارای نقطه ذوب پایین است که به معنی آن است که می توان آن را به راحتی به پوست در دمای کم به اندازه کافی بدون ایجاد سوختگی یا تاول استفاده نمود.

با این حال، اگر شما پوست بسیار حساسی دارید، موم پارافین ممکن است باعث بروز خارش شود. ریزش های گرما باعث بروز قرمزی در پوست می شود که می تواند موجب خارش شود و ناراحت کننده باشد.

شما در شرایط زیر نباید از موم پارافین استفاده کنید

گردش خون پایین

بی حسی در دست یا پا

دیابت

هر گونه جوش یا زخم های باز

اگر حساسیت شیمیایی داشته باشید، ممکن است پارافین تراپی موجب ایجاد ورم شود که این به این دلیل است که پارافین یکی از محصولات فرآورده های نفتی می باشد.

اگر شما در منزل پارافین تراپی انجام می دهید، مراقب باشید موم را خیلی داغ نکنید چراکه ممکن است آتش بگیرد. هنگام شروع پارافین تراپی، دمای آن نباید بیش از 125 درجه فارنهایت (51.7 درجه سانتیگراد) باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران