خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در کرج

🔴 الناز سام دلیری

🔹 الناز سام دلیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات زیبایی مو ، کراتینه ، درمان و احیا در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات الناز سام دلیری :

✅ کراتین و درمان و احیای مو با بهترین مواد درجه یک

✅ ارائه انواع خدمات و آموزش نانو کراتین ، بوتاکس ، مولتی فانکشن ، آبروژن تراپی ، خاویار تراپی ، آرژنین تراپی ، ابریشم سازی ، طلا تراپی ، اولا پلکس ، چگونگی درمان و احیا و صافی مو همراه با متریال خاص هر مو ، شناخت آناتومی مو ، بستر سازی مو

✅ نانو کراتین

✅ صافی و احیای همزمان

✅ برطرف کننده گره و خشکی و وزی مو

✅ تقویت و آبرسانی عمیق مو

✅ جلوگیری از موخوره

سلامت و زیبایی موهای شما اینجا تضمین میشود

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۵۷۱۷۲۸۳

🔸 آدرس  کرج اصفهانی ها

کراتینه مو چیست ؟

کراتینه کردن مو یک فرایند شیمیایی است که موهای وز و مجعد را نرم و درخشان می‌کند. نتایج کراتینه مو تا شش ماه باقی می‌ماند. روش‌های مختلفی برای کراتینه مو یا کراتین‌درمانی وجود دارد. آرایشگر متخصص کراتینه مو با توجه به نوع و نیازهای موهای شما، فرمول مناسب برای کراتینه درمانی را برای هر فرد، در نظر می‌گیرد.

برخی از انواع کراتینه های مو، در زمان حرارت دیدن، فرمالدهید آزاد می‌کنند. البته روش‌های جدیدترین با نام روش‌های فاقد فرمالدهید معروف است و فرمالدهید آزاد نمی‌کند. فارغ از اینکه کراتینه مو فرمالدهید داشته باشد یا نه، کراتینه مو مستقیما با فولیکول در ارتباط است و منافذ مو را با کراتین و پروتئین‌های ضروری مو پر می‌کند. با انجام این روش، موها سالم‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسند چون در واقع سالم‌تر می‌شوند.

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای درمان وزی مو های خود از روش کراتینه مو استفاده می‌کنند. در واقع با کراتینه کردن، موهای آسیب دیده درمان شده و موها نرم، لخت و صاف می شوند. دلیل این صافی و نرمی پس از کراتینه کردن این است که این ماده تارهای مو را با پروتئین پوشش می‌دهد. کراتینه توسط افراد متخصص و ماهر، در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. کراتینه مو، فقط مخصوص موهای فر و وز نیست و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

آیا کراتینه کردن مو تفاوتی با صاف‌کننده مو یا ریلکسر دارد؟
بله. کراتینه مو، موقتی است و بعد از چند ما کاملا شسته می‌شود ولی ریلکسرهای شیمیایی، دائمی هستند.

هر دو روش، مواد تشکیل‌دهنده متفاوتی دارند و در نتیجه نتایج متفاوتی ایجاد می‌کنند. ریلکسر‌های شیمیایی، ساقه‌های مو را می‌شکنند و بازسازی می‌کنند در نتیجه موها ضعیف‌تر ولی صاف می‌شوند.

به جای تغییر دادن ساختار شیمیایی مو، در روش کراتینه، منافذ با پروتئین‌ها پر می‌شود در نتیجه باعث نرمی و درخشان شدن بیشتر مو می‌شود. بعد از چند ماه، این پروتئین‌های تزریق شده، شسته می‌شوند.

آیا این روش برای موهای رنگ شده امکان دارد؟
بله. برخلاف ریلکسرها و صاف‌کننده‌های شیمیایی، شما می‌توانید هم موهای خود را رنگ کنید و هم کراتینه انجام دهید بدون اینکه در روند هیچ کدام، اختلال ایجاد شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران