خدمات ساخت و تولید رسام در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی خدمات ساخت و تولید رسام در اصفهان

🔴 مجموعه خدمات ساخت و تولید رسام

🔹 مجموعه خدمات ساخت و تولید رسام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات طراحی و پرینت سه بعدی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اجرا کننده پروژه های مهندسی از ابتدا تا انتها با تکنولوژی های روز

🔹 تا حالا شده ایده و خلاقیتی رو در ذهن رشد داده باشید اما به هر دلیلی به مشکل خورده باشید؟

🔹 بهتون مجموعه ای رو معرفی میکنم که با تیم پشتیبانی الکترونیک؛مکاترونیک، و ساخت و تولید محدودیت های راه شما رو به حداقل میرسونن…

🔹 مجموعه رسام جدای از تیم طراحی دارای دستگاه های به روز ساخت افزایشی(پرینتر های سه بعدی) از قبیل پرینتر های نوع fdm ,lcd,dlp می‌باشد که با متریال های مختلف ایده شما رو از مجازی بودن به واقعیت تبدیل میکند

🔹 محدوده کاری ما گسترده می باشد و به صنعتی مهندسی،پزشکی ،جواهر سازی,خانه سازی و دکوراسیون، پروژه های علمی ,اختراعات و هر ایده خام و حتی فرا تر از اون میرسه…

🔹 تمامی حقوق صاحب ایده محفوظ می‌باشد.منتظر همکاری شما هستیم.

 

🔸 با مدیریت حسن نوروزی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان

 

مزیت پرینت سه بعدی چیست؟

سرعت در تکنولوژی پرینت سه بعدی

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پرینت سه بعدی ساخت سریع نمونه اولیه است. نمونه سازی سریع توانایی طراحی، ساخت و آزمایش یک قطعه سفارشی در کمترین زمان ممکن و تغییر و تولید مجدد طراحی بدون تاثیر بر سرعت فرآیند تولید می باشد.

پیش از ظهور تکنولوژی پرینت سه بعدی به عنوان یک فرآیند اصلی تولید، ساخت یک نمونه اولیه هفته ها طول می کشید و پس از اعمال هر تغییری ساخت طرح جدید مجدداَ چند هفته زمان می برد. با در نظر گرفتن زمان حمل و نقل، توسعه محصول از زمان طراحی تا تولید نهایی گاهاَ تا یک سال نیز طول می کشید.

با ورود پرینتر های سه بعدی به عرصه تولید، اکنون کسب و کارها می توانند با استفاده از یک چاپگر حرفه ای حتی در خانه قطعه مورد نظرشان را طی چند روز تولید و مورد آزمایش قرار دهند.

بنابراین، برای تولیدات کوچک و نمونه سازی، خدمات پرینت سه بعدی یکی از بهترین گزینه ها است. اما تولید انبوه محصولات با سیستم تولید سنتی مناسب تر است.

هزینه در تکنولوژی پرینت سه بعدی

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، تولید یک قطعه یا نمونه اولیه منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی زمان تولید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این حال، روش های سنتی تولید قادر به تولید انبوه قطعات نهایی هستند.

آیا در مورد تعادل هزینه ها نیز این امر صدق می کند؟ برای قطعات بسیار کوچک، پرینت سه بعدی ارزان تر است، زیرا فقط یک یا دو دستگاه (بسته به سیستم) برای تولید قطعه از مواد داده شده مورد نیاز است. همچنین فناوری پرینت سه بعدی مواد زائد بسیار کمتری تولید می کند و هم چنین نیازی به ابزار اضافی ندارد. به این ترتیب، هزینه تولید انبوه از یک قطعه برای تمام قطعات یکسان است.

با این حال، تولید انبوه یک قطعه با روش های سنتی به زمان و انرژی کمتری نیاز دارند. هزینه های اجرا و نگهداری یک پرینتر سه بعدی با هزینه های نگهداری و استفاده رقیب صنعتیش در نقطه ای به نام “breakeven” یکدیگر را قطع می کنند. پس از این نقطه، روش های سنتی برای تولید یک قطعه ارزان تر از پرینت سه بعدی می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران