تولید و فروش کرم معجزه و کرم معجزه طلا در لرستان

در لرستان ، خرم آباد

معرفی مرکز تولید و فروش کرم معجزه و کرم معجزه طلا در لرستان

🔴 مجموعه رستمي

🔹 مجموعه رستمي یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش کرم معجزه و کرم معجزه طلا در لرستانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 با ما صورتی صاف داشته باشید

🔴 فواید این کرم معجزه اصل

🔹 ضد لک و کک مک

🔹 روشن کننده پوست تا 5 درجهبا ما صورتی صاف داشته باشید

🔹 ضد جوش و جاي جوش

🔹 داراي روغن چای و شتر مرغ

🔹 از بین برنده چین و چروک

🔹 صد در صد اصل

🔹 کرم معجزه طلا هم موجود هست

🔹 به صورت تکی و عمده

🔹 قیمت کرم معجزه اصل 95

🔹 کرم معجزه طلا 135

🔹 ارسال به سراسر کشور

 

🔸 با مدیریت خانم رستمي

🔸 شماره تماس  09930395570

🔸 آدرس  لرستان خرم آباد

 

اهمیت رسیدگی به پوست صورت چیست؟

پوست برای خانم‌ها بسیار ارزشمند است. این ارگان بدن می‌تواند آنها را جوان‌تر یا پیرتر از سن واقعی‌شان نشان دهد و همین یک نکته اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد. اما گاهی با همه‌ی این اهمیت‌ها، خانم‌ها دیر به فکر رسیدگی به سلامت و زیبایی پوست خود می‌افتند و گاهی آن‌قدر دیر می‌شود که دیگر نمی‌توان کاری برای جوان‌سازی آن نمی‌توان انجام داد. برای همین بهتر است از سنین پایین و جوانی به سلامت و زیبایی پوست خود توجه نشان دهید تا ضمن رعایت نکات ساده اما اثرگذار، بعدها دچار خسران روحی و مالی نشوید.

عدم تعادل در زندگی شما بر چهره و پوست‌تان نمایان می‌شود. برای مثال اگر رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید یا از فست‌فودها و رژیم غذایی فاقد میوه و سبزیجات استفاده کنید، پوست ناسالم و بدی خواهید داشت. افسردگی، اضطراب و استرس موجب ایجاد تغییراتی در پوست شما و خصوصا در پوست صورت می‌شوند. برخی اوقات این عوامل لک‌ها و چروک‌های ناخواسته‌ای در صورت شما ایجاد می‌کنند. نور آفتاب، و آب و هوای سرد و خشک یا وزش باد، رطوبت طبیعی و گردش خون طبیعی پوست را از بین می‌برد و منجر به پیری زودرس پوست می‌شود. سیگار، مصرف الکل و فقدان خواب کافی همگی بر روی پوست شما تاثیر می‌گذارند. نگاه دقیقی به شیوه‌ی زندگی خود بیاندازید تا ببینید با پوست خود چه کرده‌اید. در این صورت می‌توانید تغییرات مناسبی در شیوه‌ی زندگی خود ایجاد کنید تا از پوست خود محافظت کرده و آن را دوباره جوان کنید.

پوست معمولی (Normal)

اصطلاح علمی برای این نوع، «یودرمیک» است. منظور از «معمولی» این است که پوست در حالت تعادل نسبی قرار دارد. البته ممکن است ناحیه‌ی T (شامل پیشانی، چانه و بینی) در افراد با پوست معمولی کمی‌ چرب‌تر باشد؛ اما به طور کلی پوست معمولی از نظر رطوبت و چربی به این شکل است که پوست نه خشک است و نه چرب.

پوست خشک

پوست خشک به پوستی گفته می‌شود که کمتر از حد معمول چربی (سبوم) تولید کند. با کاهش تولیدات سبوم، لایه‌ی چرب محافظتی روی پوست نازک شده و نمی‌تواند رطوبت را به خوبی حفظ کند. اصطلاح علمی این نوع پوست «زروسیس» نام دارد و از نظر شدت بین افراد مختلف متفاوت است، در حدی که گاهی به سختی قابل تشخیص است.

پوست خشک به شکل چشمگیری در خانم‌ها شایع‌تر از آقایان است و تمامی انواع پوست با افزایش سن به سمت خشکی می‌روند. مشکلات ناشی از پوست خشک بسیار شایع‌ هستند و حدود ۴۰٪ از افرادی که متخصص پوست مراجعه می‌کنند، از این مشکلات رنج می‌برند.

پوست چرب

پوست چرب به پوستی گفته می‌شود که بیش از حد چربی (سبوم) تولید می‌کند. تولید بیش از حد سبوم، «سبوریا» نامیده می‌شود.

پوست مختلط

در پوست مختلط نوع پوست در نواحی گونه با نواحی T (پیشانی، چانه و بینی) متفاوت است. البته ناحیه‌ی T می‌تواند به اندازه‌ی یک خط باریک یا بسیار گسترده باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران