ساخت کوره های زغال تک جداره و چند جداره در کرج

در البرز ، کرج

معرفی ساخت کوره های زغال تک جداره و چند جداره در کرج

🔴 گروه کوره سازان امیر

🔹 گروه کوره سازان امیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت کوره های زغال تک جداره و چند جداره در کرج میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه کوره سازان امیر :

✅ ساخت انواع کوره های زغال در ابعاد و اندازه های مختلف تک جداره و چند جداره با بهترین آلیاژ و متریال عالی

✅ به صورت نقد و اقساط

✅ آموزش تولید زغال

✅ برنامه برای انواع پخت چوب

✅ تعمیر انواع کوره

✅ خرید زغال و فروش انواع چوب

✅ ساخت انواع اره زغال بر

و….

 

🔸 شماره تماس 09124677579

🔸آدرس کرج

کوره سنتی تولید زغال چیست؟

کوره سنتی تولید زغال چیست؟

همانطور که برای شما بیان کریدیم برای تولید زغال در گذشته از شیوه های ساده و قدیمی مثل کوره سنتی زغال استفاده می کردن . از نام این فرآیتد تولید زغال پیداست که بصورت سنتی و به شیوه قدیمی اقدام به تولید زغال می کردند. جالب است بدانید که کوره سنتی زغال فشرده کاملا خودسوز می باشد ، برای سوختن کوره های سنتی زغال به مواد سوختنی و مشعل نیازی نخواهید داشت . گنجایش هر واگن کوره سنتی زغال ۵۰۰ کیلوگرم است . اما بعد از روشن شدن کوره ، در فرآیند تبدیل شدن به کربن و به مرور زمان برای کربنازیسیون ، زغال ها وزن خود را از دست می دهند و از ۵۰۰ کیلوگرم زغال حدودا ۱۴۰ کیلوگرم زغال آماده بسته بندی خواهد شد. شاید جالب باشد برایتان که بدانید کوره سنتی زغال فشرده بین ۲۵۰ تا ۷۵۰ سانتی گراد دما دارد.

مزایای کوره سنتی تولید زغال یا کوره سنتی تولید زغال چه مزایایی دارد؟

باید بگوییم که مهم ترین مزیتی که کوره سنتی نسبت به صنعتی دارد، کیفیت محصول و زغالی است که تولید می شود. زغالی که در کوره سنتی به عمل آمده، به مراتب دارای کیفیت بالاتری است که این نیز برای بازار فروش و مشتری بسیار اهمیت دارد.
زغالی که در کوره صنعتی پخته می شود، به دلیل ساخته شدن با حرارت غیرمستقیم و در شرایط خلاء ، فاقد فرآیند کربنازیسیون کافی است ، بنابراین دارای بو و دود و گاز است که می تواند منجر به سردرد پس از استفاده مشتری شود، اما این مشکل در کوره سنتی وجود ندارد چرا که کربن زدایی و گازی گیری در کوره سنتی به دلیل وجود شعله اتش مستقیم به طور کامل انجام می شود.
هزینه ساخت کوره سنتی بسیار کمتر از خرید کوره های صنعتی است.
ضمن اینکه نگهداری از آن ها هم آسان تر است، و نیازی به مصرف انرژی برق که خود موجب هزینه های بیشتر می شود نیز وجود ندارد. (در کوره سنتی حتی نیاز به مواد سوختنی هم نیست و زغال ها خود با شعله اولیه شروع به سوختن می کنند.)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران