فروشگاه بزرگ لوازم التحریر و مرکز چاپ و تبلیغات «تحریر چاپ پلاس» در تهرانپارس – تهران

در تهران ، تهران

معرفی فروشگاه بزرگ لوازم التحریر و مرکز چاپ و تبلیغات «تحریر چاپ پلاس» در تهرانپارس – تهران

🔴 تحریر چاپ پلاس

🔹 تحریر چاپ پلاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم التحریر و مرکز چاپ و تبلیغات در تهرانپارس – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 پایین ترین قیمت های لوازم تحریر با برندهای معتبر و خدمات چاپ با بالاترین سرعت و کیفیت را از ما بخواهید

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تحریر چاپ پلاس :

لوازم التحریر / نوشت افزار / اداری / دانش آموزی / مهد کودک / هنری / مهندسی / بازی فکری / اسلایم و فیجت / کادویی و …

✅ خودکار کیان و صدف و لیان ۲/۰۰۰

✅ اتود از ۶/۰۰۰

✅ دفتر۴۰ برگ از ۴/۵۰۰

✅ دفتر ۱۰۰ برگ سیمی خط ابی با جلد طلقی ۱۷/۰۰۰

✅ مداد از ۷۵۰

✅ اسلایم ۳۰۰ گرمی ۱۲/۰۰۰

فتوکپی / پرینت / سیمی / پرس / مهر فوری / بنر / کارت ویزیت / تراکت / سربرگ / اعلامیه / پلات لمینت / سابلیمیشن / چاپ لیوان / لیزر / طراحی و …

✅ پرینت و کپی ۱۰۰۰ (بالای ۱۰۰ برگ ۹۰۰ و بالای ۱۰۰۰ برگ توافقی)

✅ پرینت رنگی۲۵۰۰

✅ سیمی جزوه و کتاب تا ۱۰۰ برگ بدون طلق ۵/۰۰۰

✅ سیمی با طلق ساده ۸/۰۰۰

✅ سیمی با طلق ضخیم پاپکو ۱۰/۰۰۰

✅ هزار عدد تراکت آ۵ کاغذ ۸۰ گرم ۱۴۰/۰۰۰

✅ پرس آ۴ ۱۵۰ میکرون ۶۰۰۰

✅ از ساعت ۱۰ الی ۲۱:۳۰ درخدمتیم حتی جمعه ها و ایام تعطیل

 

و…

 

🔸 با مدیریت امیر ارسلان خنجری

🔸 شماره تماس  02177783200

🔸 شماره تماس  02177112196

🔸 شماره تماس  09206362561

🔸 آدرس  تهرانپارس شرقی، خ جشنواره، خ زهدی، سرتپه، ابتدای خ شریعتی، جنب باشگاه زمرد، پ۲۳

 

اهمیت خرید لوازم تحریر با کیفیت برای کودکان چیست؟

خرید لوازم و التحریر برای کودکان بدون شک می‌تواند یکی از کارهای بسیار مورد علاقه برای کودکان به حساب آید؛ چرا که به خاطر طرح بندی و تنوع بسیار بالا در حوزه خرید لوازم و التحریر برای کودکان به شدت به این نوع لوازم علاقه نشان می دهند؛ چرا که می توانند ساعت ها به طور خستگی با انواع خمیر بازی، مداد رنگی، کاغذ و مقوای رنگی و بسیاری از وسایل دیگر ساعت خود را سپری کنند و از خلق ایده ‌های جدید خود نهایت لذت را ببرند. ابزار خاصی وجود دارند که هر کدام در اندازه و سایز های مختلف در بازار برای خرید باید به آن ها دقت شود؛ چرا که حتی بسیاری از فاکتورهای روانشناسی برای خرید لوازم و التحریر برای کودکان وجود دارد که شما اگر به این نکات توجه کنید، بدون شک بهترین لوازم را برای کودک خود تهیه خواهد کرد.

کودکان با اعتماد به نفس داشته باشید

سعی کنید از همان دوران کودکی، کودکان خود را مستقل و با اعتماد به نفس بالا تربیت کنید؛ چرا که اعتماد به نفس باعث می شود تا فرد خود را دوست داشته باشد و به این دلیل همیشه برای زندگی خود یک حدود و خطوط خاصی را در نظر بگیرد. انجام کارهای ساده ای مانند اجازه خرید لوازم التحریر را به کودک خود واگذار کنید. و با این کار به او این حس را القا کنید که می‌تواند از نظرو انتخاب خود برای آن چه که دوست دارد استفاده کند، این چنین اعتماد به نفس کودک بالا می رود و حتی برای استفاده از وسیله‌ مورد نظر شور و شوق خاصی نیز دارد. بدون شک خرید لوازم و التحریر برای کودکان می‌تواند یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا محسوب شود؛ چراکه در اشکال و طرح‌ های مختلف می‌توانند از وسایل خاص استفاده کنند و هنگامی که شما حق انتخاب را به خود کودک واگذار می کنید، مطمئناً وی روحیه بهتری را در هنگام کار با لوازم دارد.

استاندارد خرید کنید

اگر بخواهیم که در مورد یکی از ویژگی ها و نکات خاص برای خرید لوازم و التحریر برای کودکان اشاره کنیم، بهتر است این موضوع را فراموش نکنید که شما برای خرید هر نوع وسیله و لوازم التحریر برای هر گروه سنی باید به جثه و اندازه جسمانی کودک خود نیز توجه فرمایید؛ چرا که ممکن است کودک نتواند به راحتی از بسیاری از مداد رنگی ها استفاده کند؛ چرا که اندازه‌ی مداد ممکن است استاندارد نباشد و یا حتی استفاده از انواع کیف ها و کوله باید همیشه با توجه به اندازه کودک در نظر گرفته و خریداری شود، تا ضمن آسیب نرسیدن به جسم کودک بتواند به راحتی آن را حمل کند.

با خریدی با کیفیت و تابع استاندارد کودک با حس و حال بهتری به خرید خود فکر می کند، لطفا در ابتدای خرید لوازم و التحریر برای کودکان حتما به استاندارد و کیفیت وسایل توجه فرمایید؛ چراکه قیمت به هیچ عنوان نمی‌تواند ضمانت سلامت جسمی کودک شما را را برعهده بگیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران