اینجا کیفیت ها بالاست فقط سودمان اندک – بهترین مرکز فروش کارتخوان سیار در اصفهان و سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

اینجا کیفیت ها بالاست فقط سودمان اندک – بهترین مرکز فروش کارتخوان سیار در اصفهان و سراسر کشور

🔴 مجموعه ماهان پردازش

🔹 مجموعه ماهان پردازش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کارتخوان سیار در اصفهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ماهان پردازش :

✅ فروش کارتخوان سیار

✅ نیوپوز ۸۲۱۰ قیمت 1900

✅ نیوپوز ۷۲۱۰ قیمت 2250

✅ نیو لند m31 قیمت 1950

✅ نکسوس G3 قیمت 1900

✅ نکسوس G2 قیمت 1700

✅ پکس s58 قیمت 1300

✅ پکس s90 قیمت 2200

✅ پکس s910 قیمت 2500

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره واتساپ  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  آنلاین

 

مزایای دستگاه کارتخوان چیست؟

دستگاه های کارتخوان یا پایانه های فروش، دستگاه های کوچکی هستند که بر خلاف ابعادشان، کاربردهای بسیاری دارند. عملیات های نقل و انتقال پول با استفاده از دستگاه های کارتخوان تسریع شده اند و گردش مالی در سیستم بانکداری های کشور، بیشتر می شود.

استفاده از دستگاه های کارتخوان امنیتی بالایی دارند. علاوه بر اینکه اصل پول در حساب شما قرار گرفته و از دست سارقان و دزدان در امان خواهد ماند، به هیچ عنوان امکان از بین رفتن پول در تراکنش های این دستگاه وجود نخواهد داشت. حتی اگر عملیات ناموفق انجام شود، مجددا پول به حساب شما باز گردانده می شود.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های کارتخوان، دریافت موجودی و تراکنش هایی است که در طول روز انجام شده است.

دستگاه کارتخوان سیار که یکی از انواع دستگاه های پوز می باشد، با قابلیت اتصال به وایفای و شبکه های داخلی، قابل استفاده در همه مکان ها است. این ویژگی جذاب، مشاغل بسیاری را رونق داده است و در عملیات خرید و فروش آن ها، تسهیل بخشیده است.

کاربرد دستگاه های پوز و مزایایی که دارد
گرفتن موجودی
صدور فاکتور در فروشگاه های بزرگ
بررسی میزان فروش و گردش حساب روزانه
خرید شارژ
اطلاع شدن از نرخ ارز
انجام محاسبات
افزایش سرعت خرید و فروش
کاهش رفت و آمدهای غیر ضرروی به بانک ها
صرفه جویی در وقت
کاهش استفاده از وجه نقد
امنیت بالا در خدمات رسانی
افزایش سرعت خرید و فروش
اعلام موجودی
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه کارتخوان، اعلام موجودی است. بدین منظور کافی است کارت مورد نظر را از شیار کنار دستگاه عبور دهید و روی گزینه اعلام موجودی کلیک کنید تا از موجودی خود آگاه شوید. این مورد در هنگام خرید کردن بسیار کاربرد دارد. افرادی هستند که می خواهند اجناسی را خریداری کنند اما از موجودی حساب خود مطلع نیستند. با استفاده از این گزینه، می توانند در فروشگاه ها، از فروشنده تقاضا کنند تا از موجودی خود آگاه شوند و خریدی مطمئن داشته باشند.

دستگاه های کارتخوان برای همه مشاغل
هر شغلی که با مشتری در ارتباط است، کاندیدای استفاده از دستگاه های کارتخوان است. دستگاه های کارتخوان در انواع گوناگون برای همه مشاغل قابل استفاده است. فروشگاه ها و کافی شاپ ها می توانند از دستگاه کارتخوان وایفای استفاده کنند و فروشنده های سیار و پیک های تحویل حضوری، با استفاده از دستگاه های کارتخوان بیسیم یا سیار، به انجام تراکنش های روزانه بپردازند. فروشگاه های کوچک هم از دستگاه های کارتخوان تلفنی، در صورت دارا بودن خط تلفن، از این دستگاه استفاده می کنند. در این میان دستگاه های متصل به رایانه یا پی سی پوزها، در موارد خاص تری مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه های بزرگی که نیاز به ارائه فاکتور و بررسی از طریق سیستم کامپیوتری دارند، از این دستگاه های پوز استفاده می کنند تا در سیستم حسابداری خود، عملیات مالی را بهتر پیگیری کنند.

تاثیر چشمگیر در افزایش فروش
استفاده از دستگاه های کارتخوان به حدی متداول شده است که حتی در کنار دستفروشی ها نیز تابلوی کارتخوان موجود است را خواهید دید. این دستگاه، تاثیرات مثبتی در روند فروش داشته و با توجه به این که مردم، بیشتر اوقات پول نقد کمی به همراه دارند، استفاده از این دستگاه، خرید و فروش را آسان تر کرده است. در گذشته که کارت های اعتباری به وجود نیامده بود، خرید هم به سادگی انجام نمی شد چرا که پول نقدی که همراه افراد بود، باید مدیریت می شد تا این افراد در مسیرهای برگشت به خانه، با کمبود بودجه مواجه نشوند. اما امروزه استفاده از کارت های اعتباری و پیدایش دستگاه های کارتخوان، این مشکل را به طور کامل برطرف نموده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران