فروش محصولات لدورا با تخفیف ویژه در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

فروش محصولات لدورا با تخفیف ویژه در تهران و سراسر کشور

🔴 فاطمه نظری

🔹 فاطمه نظری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات لدورا با تخفیف ویژه در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه نظری :

✅ محصولات آرایشی و بهداشتی برند لدورا

✅ کاملا گیاهی

شامل

✅ محصولات خاویار

✅ قهوه

✅ ضد آفتاب

✅ رژ لب های بدون سرب

✅ رژگونه

✅ کرم پودر

✅ با قلم های هاشور ما دیگه احتیاجی به تاتو یا میکروبلیدینگ نخواهید داشت

✅ شامپو مناسب انواع مو

✅ ماسک مو

✅ کرم لیفتینگ ماساژوردار

✅ کرم دور چشم

✅ کرم آبرسان

✅ کرم ترک پا

✅ سرم تقویت مو

✅ شامپو بدن

✅ انواع ماسک صورت

✅ آرایش پاک کن

✅ شیر پاک کن

✅ ژل شست و شوی صورت

✅ بادی اسپلش های فوق العاده خوشبو و ماندگار

✅ ادوپرفیوم هایی که با نمونه های خارجی برابری می کند ولی از نظر قیمت واقعا عالی است

✅ با تخفیف ویژه عرضه می شود

✅ با ما پوست و موهای زیبا را تجربه کنید

✅ ارسال به سراسر ایران

✅ مشاوره رایگان پوست و مو

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۳۰۱۶۶۲

🔸 آدرس  تهران تهران نو

 

سرم مو چیست ؟

سرم مو اساساً یک روش ابتکاری برای مراقبت از موهای شماست. با استفاده از سرم مو، می‌توانید به آسانی به موهایتان حالت بدهید تا زیباتر دیده شوند. جالب است بدانید این محصول، بیشتر روی سطح مو (کوتیکول) اثر می‌‌گذارد و به اعماق مو نفوذ نمی‌کند.

در واقع، سرم یک لایه حفاظتی را دور ساقه مو ایجاد می‌‌کند. با این کار، در برابر آسیب‌های مختلف (عوامل محیطی، ابزارهای حرارتی حالت دهنده مو و محصولات شیمیایی) از آن محافظت می‌کند. سرم، بافت مو را تقویت می‌کند و با جلوگیری از وز شدن مو و انعکاس نور، درخشش بیشتری به آن می‌دهد.

افزون بر این، با مصرف سرم، موهایی نرم و بدون گره خواهید داشت. خلاصه این‌که سرم مو برای تثبیت سریع حالت مو طراحی شده و می‌تواند جایگزینی برای نرم‌کننده‌های مختلف مو باشد.
سرم مو از چه موادی ساخته شده است؟

سیلیکون ماده اصلی انواع سرم مو موجود در بازار است. این ماده عنصری شیمیایی است که یک پوشش حفاظتی پلاستیک مانند را دور ساقه مو ایجاد می‌کند. به همین دلیل، با استفاده از سرم مو موهایتان، نرم، ابریشمی و بدون گره می‌شوند.

همچنین، این ماده، نور تابیده شده بر موها را منعکس می‌کند. پس، با استفاده از آن موها درخشان به نظر می‌رسند. سیلیکون موجود در سرم مو بسیار سبک است. بنابراین، سبب سنگینی و ریزش مو نمی‌شود. علاوه بر این، سیلیکون در نهایت تبخیر می‌شود و روی پوست کف سر باقی نمی‌ماند.

مواد دیگری نیز در سرم مو استفاده می‌شوند مثل سرامیدها، آمینو اسیدها و نرم‌کننده‌ها. این مواد با حفظ رطوبت و پروتئین، فیبرهای مو را تقویت می‌کنند و شکستگی و ریزش مو را کاهش می‌دهند. مواد نرم‌کننده، ساقه مو را مرطوب، نرم و خوش‌حالت می‌کنند.
سرم مو برای چه افرادی مناسب است؟

حالا که متوجه شدید سرم مو چیست احتمالاً می‌خواهید بدانید که آیا استفاده از آن برای موهای شما مفید است؟ بهتر است بدانید سرم مو بیشتر برای موهای خشک و آسیب دیده استفاده می‌شود. زیرا این نوع موها، تا شست‌وشوی بعدی، از هرلحاظ به محافظت نیاز دارند. افزون بر این، مصرف سرم برای موهای وز و آشفته عالی است. در واقع، این محصول جادویی برای انواع مو مناسب است.

اگر متوجه شدید که موی شما حتی پس از مصرف منظم شامپو ضعیف است، یک سرم مو بخرید. اگر نوک موهایتان به دلیل مصرف مواد شیمیایی خشک شده و موخوره دارد، همچنین اگر موهایتان به شدت وز است و به آسانی گره می‌خورد، وقت آن رسیده که سرم مو را امتحان کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران