بهترین مرکز انجام خدمات رنگ و لایت و احیا و کراتین و فر 6 ماهه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات رنگ و لایت و احیا و کراتین و فر 6 ماهه در تهران

🔴 نرگس رحمتی

🔹 نرگس رحمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات رنگ و لایت و احیا و کراتین و فر 6 ماهه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرگس رحمتی :

✅ انجام خدمات رنگ ولایت واحیاوکراتین وفر۶ماهه

✅ انجام خدمات لایت ازفویلی ۲۰تومن

✅ کراتین واحیا از۵۰۰ تومن

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۹۹۷۷۳۹

 

لایت مو یعنی چه ؟

لایت نوعی رنگ آمیزی مو به صورت تکه ای است و بخش هایی از مو رنگ می شود. در این روش مو رنگ و ابعاد جدید و طبیعی تری می گیرد. هایلایت و لولایت دو نوع لایت مو هستند.

در لایت مو از رنگ مو های گرم مانند مسی ، مسی آتشی، کرم طلایی، ماهوگنی ، فندقی ، کاراملی و … و از رنگ های سرد مانند زیتونی ، دودی ، یخی و … استفاده می شود.

رنگ های گرم و طلایی طرفداران بیشتری دارند.

نکته : رنگ ماهاگونی رنگی تند، زنده و درخشان، بین قرمز و قهوه‌ای و یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در سراسر جهان محسوب می‌شود.

تفاوت هایلایت و لولایت چیست ؟
در روش هایلایت، بخشهایی از مو ۲ تا ۳ درجه از رنگ موی روشن تر می شود ولی در لولایت برعکس هایلایت رنگ بخش هایی از مو تیره تر می شود.

معمولا هایلایت بر روی موهایی با زمینه تیره و لولایت روی موهایی با زمینه روشن انجام می شود. در هر دو روش موها عمق می گیرند.

لولایت موها را حجیم تر و هایلایت موها را براق تر نشان می دهد.

هایلایت بیشتر به سبک آرایش تابستانی می‌خورد و لولایت به دلیل اینکه رنگی تیره‌تر در آن دخیل است بیشتر مناسب فصل زمستان است.

 

لایت مو (هایلایت و لولایت ) با مش چه فرقی دارد ؟
در هایلایت بخش هایی از مو با اختلاف دو یا سه درجه از رنگ زمینه مو روشن تر می شوند ولی در مش اختلاف بیش از ۴ درجه است.

انواع لایت مو
هایلایت و لولایت راه حل های عالی برای اضافه کردن رنگ های جدید به موها هستند که جلوه زیبایی به مو و چهره می دهند.

لایت مو انواع مختلفی دارد مانند لولایت ، هایلایت ، سان لایت ، مووی لایت ، هاف لایت ، دارک لایت ، استار لایت ، لایت برفی ، لایت پلنگی ، لایت بارانی ، لایت بری ، ری لایت ، ویو لایت ، شو لایت ، لایت پوش ، لایت گربه‌ای ، لایت شطرنجی و … در ادامه با برخی روش های لایت مو آشنا می شوید.

طیف مشترک تمام این تکنیک ها دکلره کردن مو است که از ساقه ، مو را روشن می کنید و به پایه ۶ و ۷ که رساندید حالا آمبره سامبره و یا خواستید توناژ آن را تیره تر باشد تکنیکی که تیره تر است را تا پایه ۴ می رسانید و در تکنیکی که روشن تره تا پایه ۷ می رسانید و تا ۸ و ۱۰ هم می توانید برسانید و از روی مو کلا رویش را رنگساژ می کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران