بهترین مرکز فروش و پخش ادویه در اهواز و سراسر کشور

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز فروش و پخش ادویه در اهواز و سراسر کشور

🔴 محمد حمیدی

🔹 محمد حمیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش ادویه در اهواز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد حمیدی :

✅ فروش و پخش

✅ زردچوبه

✅ ادویه خورشتی

✅ فلفل قرمز تناژ

✅ پودر زنجبیل

✅ پودر دارچین اعلا

✅ تمام اقلام ادویه

✅ پخش زیتون سوپر ویژه

✅ پخش لیمو عمانی سیاه و زرد فروش تمام اقلام به صورت چکی (چک ۲ماهه)

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09338672833

🔸 شماره تماس  09165168692

 

نقش ادویه در زندگی چیست؟

ادویه که در فارسی امروزی به اشتباه جمع بسته میشود، جمع دوا و به معنی داروها است، داروهایی که در گذشته جزو جدایی ناپذیر جعبه کمکهای اولیه طبیبان گیاهی بود.
همه ما اگر خیلی هم اهل غذای پر ادویه نباشیم، اما حد اقل یکی دوتا از آنها را در میان لوازم ضروری پخت و پز داریم و به خصوص در تهیه غذاهای گوشتی از آن استفاده میکنیم. اما آیا میدانید که ادویه واقعا چیست و چه خواصی دارد؟
ادویه که در فارسی امروزی به اشتباه جمع بسته میشود، جمع دوا و به معنی داروها است، داروهایی که در گذشته جزو جدایی ناپذیر جعبه کمکهای اولیه طبیبان گیاهی بود. از همینجا پی میبریم که این پودرها و دانه های رنگین با رایحه قوی خود، تنها موادی “بودار” یا “تند” و طعم دهنده غذا نیستند، بلکه از خاصیتی شفا بخش و پیش گیری کننده بیماری نیز برخوردارند.
خوشبختانه ایران از جمله کشورهایی است که مصرف ادویه در آن کم نیست و در هر خانواده لا اقل یک نفر که نسبتا به خواص ادویه و گیاهان آشنا باشد وجود دارد. با این وجود آشنا شدن با خواص این مواد میتواند در تصمیم گیری برای استفاده یا عدم استفاده از یک نوع ادویه خاص مفید واقع شود.
در کل، هر ماده عطری با منشاء گیاهی جزو ادویه محسوب میشود. این ماده میتواند از پوست درخت (دارچین)، میوه (فلفل)، برگ (نعنا، ریحان)، ریشه (زنجبیل)، گل (زعفران،گلپر) یا دانه (جوزهندی، خردل) باشد که به اشکال مختلفی چون خرد شده، درسته و پودر شده برای طعم و رنگ دادن به غذا مورد استفاده قرار میگیرد.
ادویه علی رغم اینکه تنها به مقدار اندکی در هر غذا مورد استفاده قرار میگیرند اما در تغییر طعم آن و تنوع بخشیدن به برنامه غذایی ما نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند و در واقع تفاوت “دستپخت” آشپزها با یکدیگر در استفاده از ادویه است و بسته به اینکه کدام ادویه به مذاق ما خوش بیاید، غذایی را پسندیده یا رد میکنیم.
ادویه علاوه بر مقدار اندکی از ویتامینها، مواد معدنی و فیبر دارای مواد خاص شیمیایی (معمولا به شکل رنگدانه) نیز هستند که میتوانند برای سلولهای انسان مفید باشند. بسیاری از این رنگدانه ها مواد آنتی اکسیدان (antioxidant) هستند که کارشان خنثی کردن رادیکالهای آزاد – که موجب از بین رفتن سلولها میشوند – است. این مواد از طرق دیگر نیز به حفظ سلامتی انسان کمک میکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران