عطاری حاج سراج – بهترین مرکز خرید و فروش گیاهان دارویی در زنجان و سراسر کشور

در زنجان ، زنجان

معرفی عطاری حاج سراج – بهترین مرکز خرید و فروش گیاهان دارویی در زنجان و سراسر کشور

🔴 عطاری حاج سراج

🔹 عطاری حاج سراج یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش گیاهان دارویی در زنجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عطاری حاج سراج :

✅ آسیاب کاکوتی،سنجد ،زردچوبه،دانه های سخت و… پذیرفته میشود

✅ فروش انواع روغن های خوراکی و درمانی

✅ انواع ادویه جات

✅ انواع عرقیجات

✅ انواع قاووت

✅ انواع دمنوش

✅ ارسال به شهرو شهرستان

و…

 

🔸 شماره تماس  09129283776

🔸 آدرس  زنجان چهاراه امیر کوچه نساجی مازندران روبه روی اب انبار صفویه

 

خواص برخی از گیاهان دارویی چیست؟

گیاهان دارویی | ریحان
ریحان دارای خاصیت آنتی اکسیدان، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده و ضد باکتریایی است. گیاه معطر ریحان با تنظیم سروتونین استرس را به میزان زیادی کاهش می‌دهد و بر خلق و خو تاثیر می‌گذارد. با کاهش استرس سلامت انسان نیز تامین می‌شود. چای تهیه شده از برگ ریحان در درمان سوء‌هاضمه بسیار موثر است. همچنین سر درد را کاهش می‌دهد و پیش‌روی سرطان سینه را به میزان زیادی کنترل می‌کند. برای اطلاع بیشتر از سرطان سینه کلیک کنید.

از دیگر خاصیت‌های درمانی آن درمان نفخ شکم، بهبود بریدگی‌ها و خراش‌ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرماخوردگی و سرفه است. این گیاه دارویی را می‌توانید به‌صورت ادویه در غذاها استفاده کنید. جویدن ۱۰تا ۱۲ برگ ریحان به صورت ناشتا در درمان بیماری‌ها توصیه می‌شود. تمام گیاهان دارویی را می‌توانید از عطاری‌ها تهیه کنید.

چای ریحان و طرز تهیه آن
نوشیدن چای ریحان دو یا سه بار در روز به شما کمک می‌کند تا از سلامت بیشتری بهره‌مند شوید. بهتر است این چای را در مدت طولانی مصرف کنید.۱۰ تا ۱۵ برگ ریحان تازه را در فنجان بزرگی بریزید و سپس دو فنجان آب جوش به آن اضافه کنید. درپوشی فلزی روی فنجان قرار دهید تا به مدت ۵ دقیقه به طور کامل دم بکشد. بعد از آن می‌توانید از چای صاف‌کن استفاده نمایید و آن را میل کنید.

گیاهان دارویی | رزماری
رزماری حاوی مقادیر زیادی از کازنوزول و رزمارتیک است که نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا می‌کنند. ویژگی رزماری ضدعفونی‌کنندگی و خاصیت ضد سرطانی آن است. گیاه دارویی رزماری به عنوان محرک شناختی در بهبود حافظه و تمرکز ذهنی بسیار مفید است. رزماری علائم اضطراب و استرس را در شما کاهش می‌دهد و مانند یک قرص آرام بخش عمل می‌کند. برای اطلاع بیشتر در زمینه علائم اضطراب و استرس کلیک کنید.

همچنین مصرف مداوم آن سبب درمان سردرد، تحریک رشد مو، درمان درد مفاصل، کاهش التهاب، بهبود سیستم گوارشی و پیشگیری از سرطان می‌شود. رزماری با دارا بودن از عطر و طعم قوی در انواع سوپ‌ها، ساندویچ‌ها، سالادها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. درصورت ابتلا به صرع، فشارخون بالا، اختلال خونریزی و در دوران بارداری از مصرف رزماری بپرهیزید.

طرز تهیه چای رزماری
از برگ‌های خشک شده و یا تازه‌ی رزماری می‌توانید جهت تهیه چای استفاده کنید. به این صورت که یک یا یک قاشق و نیم رزماری را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید. روی آن را با درپوشی فلزی بپوشانید. بعد از آن‌که ۵ دقیقه دم کشید آن‌ را در شرایطی که هنوز گرم است بنوشید. این چای را می‌توانید روزی دو یا سه بار مصرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران