بهترین مرکز حفر انواع چاه و شمع ساختمان در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز حفر انواع چاه و شمع ساختمان در تبریز

🔴 بهنام اورنگی

🔹 بهنام اورنگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حفر انواع چاه و شمع ساختمان در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهنام اورنگی :

✅ حفر انواع چاه فاضلاب

✅ حفر چاه جذبی

✅ حفاری چاه آب

✅ حفاری میله چاه

✅ حفر چاه آب باران

✅ کندن چاه فاضلاب

✅ چاه ارت

✅ شمع ساختمان و…‌

✅ با بهترین کیفیت و در اسرع وقت در سراسر تبریز انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09056024739

🔸 آدرس  تبریز آخر طالقانی

 

چاه جذبی چیست؟

چاه جذبی همان‌طور که از اسمش پیدا است فضولات به درون خاک جذب می‌شوند به همین سبب است که وجود خاک‎‌هایی که بتوانند آن را جذب کنند اهمیت دارد. بخش‎‌های چاه جذبی شامل میله، گلدانی و انباره می‌‎باشد.

میله یا بدنه چاه، این میله معمولا با عرض cm80 تا یک‎ متر و همچنین با عمق یا ارتفاعی بالاتر از پنج متر و تا عمقی که خاک خاصیت نفوذپذیری داشته باشد، در چاه‌‍‎‌های جذبی قرار داده می‌شوند. در واقع به علت وجود ملات و ماسه و سنگ در دیواره میله‎‌ها از آن‎‌ها جهت افزایش مقاومت واستحکام چاه استفاده می‌شود. همچنین برای ورود و خروج از چاه باید در بدنه چاه جای پا تعبیه شود تا اینکار به سهولت انجام گیرد. در حفره چاه جذبی میله‌‎‌ها باید به صورت عمود قرار بگیرند تا چاه استانداردی داشته باشید، ولی متاسفانه ممکن است به دلیل نداشتن تخصص و مهارت این کار به درستی انجام نگیرد و نتیجه موفقیت آمیزی هم نداشته باشد.
دهانه چاه جذبی، به دهانه چاه جذبی که ظاهری همانند گلدان دارد، اصطلاحا گلدانی گفته می‎‌شود. ویژگی و کاربرد گلدانی در هدایت آب به چاه جذبی می‎‌باشد. در حقیقت در صورتی که گلدانی وجود نداشته باشد برخورد مداوم فضولات و یا آب به دیواره و دهانه چاه سبب از بین رفتن و یا ریزش آن می‎‌شود که وجود گلدانی سبب جلوگیری از این امر می‌شود. می‌توان گفت بخشی از استحکام چاه‌‎های جذبی وابسته به وجود گلدانی می‌‎باشد.
انباره در چاه جذبی، همانطور که از نام انباره مشخص است از این بخش جهت جمع‌آوری فضولات یا انبار کردن آن‌‎ها استفاده می‌شود. در حقیقت این بخش نقش مهمی در سوا کردن آب از فضولات را دارد، از طریق انباره آب وارد خاک‌‎های جذبی می‌شود. خوب است بدانید انباره‎‌ها حجم‎‌های متفاوتی دارند که متناسب با تعداد افراد یک خانه و یا تعداد سرویس‌‎های بهداشتی موجود در منازل حفر می‌شوند و طبیعتا هرچه تعداد افراد یا سرویس‎‌ها بیشتر باشد انباره‎‌هایی با حجم بیشتر تعبیه می‌شود.

حفر چاه جذبی

از آنجایی که هنوز سیستم فاضلاب شهری به طور کامل تکمیل نشده است و هنوز خیلی از شهر‎‌ها و روستا‎‌ها به سیستم فاضلاب دسترسی ندارند حفر چاه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. طبق قوانین قبل از اقدام به ساختمان سازی باید دو چاه جدا از هم با فاصله مشخصی برای جمع‌آوری آب باران و دیگری برای جمع آوری فضولات حتما حفر شود تا عمل تخلیه به راحتی انجام گیرد. برای شروع حفر چاه توسط چاه کن باید دهانه متناسبی انتخاب کرد. این دهانه‌‎ها معمولا همان‌طور که ذکر کرده بودیم 80 سانتی متر می‌باشند. بعد از تعیین دهانه نوبت به حفر چاه می‌رسد. در انتخاب عمق چاه هم، چاه کن به طور تجربی و یا از طریق محاسباتی متوجه می‌شود که چند متر باید حفر کند تا به شن برسد. سپس میله و بعد از آن انبار را متناسب با عمق چاه قرار می‌دهند. جهت تخلیه فاضلاب بدون فشار و نیز برای عدم برگشت بوی بد فاضلاب به داخل منازل و ساختمان‎‌ها لوله‎‌های هواکشی یک متر بالاتر از سطح چاه قرار داده می‌‎شود. همچنین جهت جلوگیری از ورود حشرات و جانوران ریز به چاه، روی لوله‎‌ی هواکش زانویی قرار داده می‌شود که با توری پوشیده شده و همواره جهتی به سمت پایین دارد. در خانه‌‎های روستایی و یا ویلاها بهتر است در میله چاه از حلقه‌‎های سیمانی استفاده شود، زیرا در باغ‎‌ها و روستا‎‌ها جانورانی وجود دارند که در خاک عمل کنده کاری را انجام می‎‌دهند و خاک حاصل از کنده کاری را به درون چاه می‌ریزند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران