انجام خدمات نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران و شهریار

در تهران ، تهران

معرفی انجام خدمات نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران و شهریار

🔴 مهدی رضایی

🔹 مهدی رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات نقاشی ساختمان در تمام نقاط تهران و شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی رضایی :

✅ نقاشی ساختمان تمام نقاط تهران

✅ اجرای انواع رنگ های روغنی پلاستیک و اکرلیک بی بو سیلر کیلر چوب کینتکس گچ کاری بتونه درزگیری ماستیک کناف

✅ تعمیرات ساختمان

✅ بازسازی

✅ اجرای کار در سریع ترین زمان

✅ بانازلترین قیمت بهترین کیفیت

✅ با اکیپ کاری حرفه ای ومجرب

و…

 

🔸 شماره تماس 09120594696

🔸 آدرس تهران – شهریار

 

انواع نقاشی ساختمان چیست؟

نقاشی ساختمان یکی از راه‌های تزیین فضای داخلی و ایجاد تنوع است. به طور کلی در حال حاضر برای رنگ آمیزی ساختمان رنگ‌های روغنی، پلاستیکی و آکریلیک وجود دارند که کاربری آن‌ها برای فضاهای داخلی و خارجی است.

انواع رنگ‌های مناسب ساختمانی

همانطور که در مقدمه نیز به آن اشاره شد، برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان از انواع رنگ روغنی، رنگ پلاستیک و رنگ آکریلیک استفاده می‌شود که در ادامه به اختصار به هر کدام اشاره می‌شود.

رنگ روغنی

یکی از رنگ‌های پرطرفدار و زیبا برای نقاشی ساختمان، رنگ‌های روغنی هستند. رنگ‌های روغنی به دلیل داشتن ظاهرهای براق، مات و نیمه مات، قابلیت شستشو، دوام بالا و زیبایی منحصر به فرد، از آن استفاده بیشتری می‌شود.
رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک هم از جمله رنگ‌های با قیمت پایین و پوشانندگی مناسب است که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و برای رنگ آمیزی فضای داخلی مناسب است. رنگ پلاستیک دارای درجه کیفی متفاوتی است که توصیه می‌شود اگر به دنبال خاصیت ضد آب آن هستید از درجه رنگ پلاستیک بالا استفاده کنید. در غیر این صورت در هنگام کشیدن دستمال به دیوار رنگ به دستمال می‌چسبد و ممکن است رد دستمال یا کثیفی روی آن بماند. همچنین رنگ‌های پلاستیک درجه پایین موجب ایجاد لکه‌های سفید روی مبل و پشتی در صورت تماس با آن‌ها می‌شود.

رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک در بین رنگ‌های ساختمانی برای کسانی که حساسیت به مواد نفتی دارند، مناسب است؛ زیرا پایه آن رزین است و بوی نامطبوع ندارد. رنگ‌های آکریلیک قابلیت شستشو دارند و علاوه بر فضای داخلی مناسب فضای خارجی نیز هستند و معمولاً از آن‌ها برای رنگ آمیزی و بازسازی نمای آجری نیز استفاده می‌شود.

انواع تکنیک نقاشی ساختمان و نحوه اجرای آن

راه‌های زیادی برای رنگ آمیزی ساختمان وجود دارد که می‌توان به رنگ آمیزی ساده و طرح دار اشاره کرد. رنگ آمیزی ساده در بسیاری از خانه‌های دیده می‌شود ولی رنگ آمیزی طرح دار کمی نیاز به خلاقیت دارد.

نقاشی ساختمان ساده

رنگ آمیزی ساده ساختمان همانطور که گفته شد از جمله انواع نقاشی ساختمان پرطرفدار است و بسیاری به دنبال اینگونه رنگ آمیزی هستند. به دلیل پر نقش و نگار بودن خانه‌های ایرانی با وجود فرش‌های ریز نقش، تابلوها و تابلو فرش‌های پر رنگ و لعاب، معمولاً مبلمان استیل، اکسسوری‌های فروان و … بهتر است رنگ دیوارها ساده باشد تا تزیینات دیگر نمای بهتری داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران