سفارش ، پخت و تهیه غذای خانگی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی سفارش ، پخت و تهیه غذای خانگی در تبریز

🔴 ژاله ستوده

🔹 ژاله ستوده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، پخت و تهیه غذای خانگی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ژاله ستوده :

✅ پخت انواع غذاها پیش غذا سوپ آش. بابرنج صد درصد ایرانی وروغن حیوانی

✅ کیفیت غذاها عالی ،پخت روز،بهترین نوع موادمصرفی ،وقیمت مناسب

و….

 

🔸 شماره تماس 09148061387

🔸آدرس تبریز زعفرانیه کوی فرهنگیان 8متری 24

 

دلایل برتری غذای خانگی چیست چیست؟

خوراک طبیعی و سالم

ممکن است طعم فست فودها خوشمزه تر از غذاهای خانگی باشد اما مواد اولیه بیشتر فست فودها فرآوری نشده اند، به همین دلیل برای بدن مضر هستند؛ اما غذاهای خانگی حاوی مواد طبیعی و سالم اند که جسم و روح ما برای فعالیت سالم به آنها نیاز دارند.
رعایت بهداشت

رعایت بهداشت در تهیه غذا خصوصاً برای کودکان بسیار مهم است. زمانی که غذا در منزل طبخ می شود از سلامت و بهداشت آن مطمئن هستیم اما دریک رستوران باید به دیگران اعتماد کنیم. علاوه بر این، غذاهای خانگی حاوی چربی کمتر و مغذی هستند در صورتی که رستوران ها فقط بر طعم غذا تمرکز می کنند. بنابراین غذای رستوران حاوی چربی بالا و مواد معدنی نامناسب و عدم ویتامین های لازم است.

کنترل مقدار غذا

حجم غذا در رستوران ها برای یک فرد زیاد است و در صورتی که غذا روی میز باشد کنترل کردن وسوسه خود کمی سخت تر می شود. این امر موجب پرخوری و سایر مشکلات می شود اما اگر طبخ غذا را خودتان انجام دهید این مشکلات را نخواهید داشت.
ایمنی مواد اولیه غذایی

مواد غذایی تازه معمولا سالم تر هستند، در صورتی که پخت غذا توسط خودتان صورت بگیرد از تازگی و کیفیت مواد غذایی و همچنین روند پخت (درجه حرارت ) اطمینان لازم را دارید.

کنترل حساسیت غذا

ممکن است شما یا یکی از اعضای خانواده تان نسبت به برخی مواد غذایی آلرژی داشته باشید. شما این نکته را می دانید اما هنگامی که شخص دیگری برای شما و خانواده تان غذا درست می کند در جریان آلرژی و حساسیت های غذایی نیست. بنابراین ، در صورت آماده سازی در منزل می توانید از بروز چنین شرایطی جلوگیری کنید.
ارزش اقتصادی

غذای خانگی تازه و ارزان تر از هر رستورانی است زیرا صاحب رستوران، بخشی از سود را صرف اجاره مکان، دستمزد آشپز و … می کنند. هزینه های 1 هفته رستوران معادل 4 هفته غذای خانگی است به همین دلیل با مصرف غذاهای خانگی می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

مفید برای کودکان

کودکان آینده سرزمین ما را می سازند بنابراین ، باید اهمیت بیشتری به آنها داده شود. رشد مغزی و تناسب اندام بدن در دوران کودکی رخ می دهد و از آنجا که غذای خانگی از همه نظر بهتر است، کودکان باید غذای مغذی و سالم را میل کنند.

جلوگیری از بیماری ها

به طور یقین غذایی که در منزل طبخ می شود تمیز ، بدون میکروب و باکتری است اما غذای رستوران های کنار جاده یا دست فروشان برای سلامتی مناسب نیست. پ سلامت خود را با خوردن غذاهای ناسالم به خطر نیاندازید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران