فروش فرش و تابلو فرش سهیل با بهترین بافت در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی مرکز فروش فرش و تابلو فرش سهیل با بهترین بافت در کرمانشاه

🔴 مجموعه فرش سهیل

🔹 مجموعه فرش سهیل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش فرش و تابلو فرش سهیل با بهترین بافت در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه فرش سهیل :

✅ فرش دستبافت سهیل

✅ فرش دستبافت سنقر

✅ تولید و فروش فرش دستبافت تابلو فرش و زیر پایی

✅ فروش نخ و نقشه فرش

✅ قاب فرش .دفع زنی .پرداخت برجسته فرش

و…

 

🔸 با مدیریت  حکیمه بیگوند

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرمانشاه سنقر شهرک ولیعصر خیابان اصلی نبش کوچه ولیعصر 8

فواید فرش های دستباف برای سلامتی بدن چیست؟

ضد حساسیت و آلرژی
فرش های دستباف از موادی همچون پشم و ابریشم تهیه می شوند که کاملا طبیعی هستند و با پوست بدن سازگار می باشند، در حالی که فرش های ماشینی از الیاف و رنگ های مصنوعی تهیه شده اند که می تواند سبب حساسیت های پوستی و آلرژی شوند. بنابراین، اگر کودکانی دارید که ساعت ها در منزل می دوند یا خودتان تمایل دارید ساعاتی در روز، بر روی زمین بنشینید، پیشنهاد می شود از این فرش های دستباف در منزلتان استفاده کنید.

افرادی که پوست های حساسی دارند و به سادگی پوستشان متورم یا قرمز می شود، بهتر است در منزل خود از قالی های مصنوعی و ماشینی استفاده نکنند، زیرا الیاف مورد استفاده در ساخت فرش های ماشینی دارای مواد شیمیایی هست، اما بالعکس فرش ها و قالیچه های دست بافته به دلیل الیاف طبیعی که دارند از ایجاد حساسیت و آلرژی بر روی پوست جلوگیری می کنند.

جلوگیری از بیماری های تنفسی
فرش ها و قالیچه های دست بافت به سادگی و آسانترین راه ممکن تمیز می شوند. به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در ساخت این فرش ها، این امکان به مصرف کننده داده می شود تا به راحتی و با مقداری آب و شامپو فرش را تمیز کند. اما، ماجرا به ظاهر تمیز ختم نمی شود، فرش های دستباف به طور کامل و از عمق تمیز می شوند که این باعث کاهش گرد و خاک و مواد آلرژی زا داخل منزل خواهد شد. بنابراین، از ایجاد بسیاری از بیماری های تنفسی همچون آسم و حساسیت ها جلوگیری می شود. در حالی که فرش های ماشینی گرد و خاک را در خود جمع کرده و با هر حرکتی بر روی آن، ذرات گرد و خاک در هوا پخش شده و سبب بروز مشکلات تنفسی و آلرژی زا می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران