شرکت پنجره سازان دروین – طراحی ، ساخت ، فروش و نصب پنجره تک و دو جداره در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت پنجره سازان دروین – طراحی ، ساخت ، فروش و نصب پنجره تک و دو جداره در تهران

🔴 شرکت پنجره سازان دروین

🔹 شرکت پنجره سازان دروین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و نصب پنجره تک و دو جداره در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت پنجره سازان دروین :

✅ تولید انواع درب و پنجره های تک جداره و دو جداره

✅ تولید انواع توری،فیکس و پلیسه

✅ تعمیر و ریگلاژ پنجره های فرسوده

✅ تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب(در کمترین زمان)

✅ استفاده از بهترین پروفیل های موجود در کشور

✅ بازدید و مشاوره رایگان

✅ عقد قرارداد با ارگان های دولتی

✅ با ضمانت نامه ۲۰ ساله

و…

 

🔸 با مدیریت علی ساریخانی

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۷۴۷۱۷۰۰

🔸 آدرس شهرک صنعتی شمس آباد

 

خواص درب و پنجره دو جداره چیست؟

خواص درب و پنجره دو جداره باعث شده است که از این نوع درب و پنجره‌ها به طور گسترده استفاده شود. از جمله خواص درب و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر گرما، اشاره کنیم. این مزیت باعث شده است انرژی به میزان کمتری هدر برود و همچنین گرم کردن خانه در فصل زمستان بسیار آسان‌تر باشد. درز‌ها و مجرا‌های بسیاری در ساختمان وجود دارند که باعث اتلاف انرژی گرمایی می‌شوند ولی مهم‌ترین آنها، درب و پنجره‌ها می‌باشند که درب و پنجره‌های دو جداره این مشکل را حل کرده‌اند. از دیگر خواص در و پنجره دو جداره می‌توانیم به عایق بودن آن‌ها در برابر آلودگی صوتی اشاره کنیم. خانه‌هایی که از این نوع درب‌ها و پنجره‌ها استفاده می‌کنند، آرامش بیشتری دارند زیرا سر و صدا‌های بیرونی به خانه منتقل نمی‌شوند و اگر ساختمان در نزدیکی خیابان یا مکان‌های شلوغ دیگر باشد، درب و پنجره‌های دو جداره، مانع ورود آلودگی صوتی به داخل ساختمان می‌شوند. مزیت بعدی که باعث استفاده بیشتر از درب و پنجره دو جداره شده است، زیبایی رنگ و طرح آن‌ها است. البته بسیار اهمیت دارد که جنس این درب و پنجره‌ها آلومینیوم باشد یا upvc چرا که نوع دوم، در طی سال‌ها، تغییر رنگ نمی‌دهد و همیشه به زیبایی روز اول باقی می‌ماند.

مزایای درب و پنجره دو جداره upvc

مزایای درب و پنجره دو جداره upvc بیش از هر چیزی بر صرفه جویی در مصرف انرژی، تمرکز دارد. به عبارتی می‌توان گفت که مهم‌ترین مزایای درب و پنجره دو جداره این است که از انتقال گرمای ایجاد شده در ساختمان جلوگیری می‌کنند که البته این موضوع مربوط به فصل سرما است و به همین ترتیب وقتی در فصل گرما از تجهیزات سرمایشی استفاده می‌شود، هوا گرم خارج از خانه به درون، راه پیدا نمی‌کند. از دیگر مزایای درب و پنجره دو جداره می‌توانیم به زیبایی و مقاومت آن‌ها اشاره کنیم. در حال حاضر تمام ساختمان‌هایی که با اصول صحیح و به روز ساخته شده‌اند، از درب و پنجره دو جداره در آن‌ها استفاده شده است. غالباً بهترین جنسی که برای درب و پنجره‌های دو جداره، پیشنهاد می‌شود، جنس upvc است و در این نوع رنگ معمول، رنگ سفید است ولی با این حال در صورتی که مشتری بخواهد، از رنگ‌های دیگری استفاده خواهد شد. در نظر داشت باشید که این نوع از درب و پنجره‌های دو جداره، زنگ نمی‌زنند و تغییر رنگ نمی‌دهند و تا سال‌ها بعد، به زیبایی روز اول باقی می‌مانند. تمام این مواردی که نام بردیم باعث شده‌اند تا استفاده از درب و پنجره‌های دو جداره، رایج شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران