طرح توجیهی، بیزینس پلن، مطالعات امکان سنجی، با پشتیبانی کامل در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی طرح توجیهی، بیزینس پلن، مطالعات امکان سنجی، با پشتیبانی کامل در تهران و سراسر کشور

🔴 مجموعه سبزاندیشان صنعت

🔹 مجموعه سبزاندیشان صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طرح توجیهی، بیزینس پلن، مطالعات امکان سنجی، با پشتیبانی کامل در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سبزاندیشان صنعت :

✅ تدوین مطالعات امکان سنجی، طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی، مالی، بیزنس پلن (Business Plan)، مطالعات بازار، مارکتینگ پلن (Marketing Plan)، طرح بازاریابی، طرح تجاری، برنامه بازاریابی، مطالعات راهبردی و استراتژیک، تحقیقات بازار کمی و کیفی.

✅ در تمامی زمینه های اقتصادی: تجارت، صنعت، معدن، مسکن، کشاورزی و دامپروری، پزشکی، خدمات، نفت و گاز و انرژی، بهداشت، ورزش و سلامت، آموزش، محیط زیست، مواد غذایی، تبدیلی و تکمیلی و بسته بندی، گردشگری، اصناف و …

✅ با پشتیبانی پذیرش کامل توسط ارگان مربوطه و گارانتی مادام العمر.

✅ با مهر و امضاء کانون مشاوران اعتباری

✅ استفاده از نرم افزار کامفار (COMFAR).

✅ 12 سال سابقه درخشان.

✅ نزدیک 700 طرح تدوین شده و پذیرفته شده.

✅ برای ارائه به تمامی ارگانها: فرمانداری، استانداری، صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی بابت اخذ مجوز.

✅ جهت اخذ تسهیلات بانکی، وامهای میلیونی و میلیاردی، مصوبه، شریک شخصی، خصوصی، شرکتی و تأمین منابع مالی پروژه ها.

✅ و تمامی بانکهای عامل، صندوقها و موسسات مالی و اعتباری.

✅ کیفیت عالی

✅ تحویل سریع

✅ قیمتهای مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی تقوی

🔸 شماره تماس  09125906342

 

بیزینس پلن چیست؟

بیزینس پلن (Business plan) یا طرح تجاری ، در واقع مکانیسمی است مکتوب که مشخص کننده نقشه راه (road map) کسب و کار شما برای تولید و فروش کالا یا خدمات مشخص است. نیازمند تحقیقات بازار (market research) است، نیازمند مدل تجاری (business model) است. نیازمند، آنالیز روند ها (trend analysis) است، نیازمند برنامه ریزی بازاریابی (marketing planning) است. نیازمند تعیین اهداف بلند مدت و تیم سازی (team building) و توسعه استراتژی (strategy development) است.

یعنی کسب و کار شما یا پروژه شما یا استارتاپ شما، قرار است برای طی مسیر از نقطه a به نقطه b، چه مسیری را طی کند و چه ابزارها و نیازمندی های برای طی کردن این مسیر پر فراز و نشیب، بایستی تهیه و تدارک شود. بیزینس پلن در واقع اساس و شالوده آغاز یک کسب و کار چه در فضای مجازی و چه سنتی، تشکیل می دهد.

با بیزینس پلن می توان فهمید که چشم انداز و راهبردی یک سازمان یا یک شرکت یا یک موسسه برای تولید کالا یا خدمات در نقطه ای خاص و در زمان و مکان خاص، چگونه هدایت می شود و چه از فناوری و ظرفیت ها و پتانسیل ها و استعدادهای انسانی و غیر انسانی برای خلق ارزش افزوده، بهره می برد.

هر اندازه دید شما به کسب و کار و بازار واهداف و رقبا، بهتر باشد و حرفه ای باشد وتجربه بالایی داشته باشید، بیزینس پلن شما، هم واقعی تر می شود و هم کاربردی تر. با بیزینس پلن خوب، می توان تامین سرمایه کرد و از روش های تامین سرمایه در بازار امروز جهان (از بورس تا کراد فاندینگ) استفاده کرد. برای دریافت وام و تسهیلات بانکی و غیر بانکی، نیاز به بیزینس پلن است.

در این گفتار  تلاش کردیم تا اطلاعات خوب و جامعی درباره بیزینس پلن ونوشتن آن ارائه کنیم. اگر شما مخاطب گرامی، طرح و ایده تجاری خود را در قالب بیزینس پلن درآورده و نسبت به تامین سرمایه و عملیاتی کردن طرح تجاری خود اقدام کردید، نظرات و دیدگاه ها و تجارب خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

چرا باید طرح کسب و کار داشته باشیم؟
در دنیای پر رقابت امروز، همه چیز باید برای کسب موفقیت و کسب سود و حداکثر سازی منافع، دارای برنامه و طرح باشد. چرا؟ چون منابع، محدود است. هر اندازه منابع داشته باشید، باز محدود است. لذا برای حداکثر سازی سود و منافع، بایستی حداکثر استفاده از کم ترین منابع را برد. چرا که ریسک هر کاری زیاد است و باید بخش کمی از منابع را درگیر ریسک و عدم قطعیت کرد.

بنابراین ، برای ورود به بازار و آغاز هر پروژه و هر کاری، بایستی برنامه داشت. خواه مراسم ازدواج باشد خواه فرآیند تحصیل رایگان در خارج از کشور و خواه فرآیند مهاجرت یا خرید خودرو لوکس یا راه اندازی خط تولید بسته بندی خشکبار. همه این کارها برای موفقیت، نیازمند طرح و برنامه است. به قولی، موفقیت، برنامه می خواهد. برای موفق شدن، باید برنامه داشت و به آرمان های برنامه خوب، پایبند بود.

لذا تدوین طرح و برنامه پیش از شروع هر کاری، نیاز مهم است. مهم نیست هدف شما چیست. چه هدف کوچک و چه هدف خیلی بزرگ، نیازمند طرح و برنامه در دنیای دیجیتالی امروز است. برنامه، اولین خصوصیتی که دارد این است که مکتوب است. تا حالا برنامه غیرمکتوب دیده اید!!؟ خیر!

طرح و برنامه باید مکتوب باشد تا به راحتی دراختیار متخصصان و کارشناسان قرار گرفته و ویرایش و به روز رسانی شده و اصطلاحا پخته شود. در طرح و برنامه، سر و ته هر کاری مشخص می شود. صفر تا صد فرآیند رسیدن به هدف، تا حدی مشخص می شود و ابزارها و الزامات آن نیز شناسایی می شود. جایگاه افراد و منابع در طرح برنامه به راحتی قابل جانمایی (layout) است.

هر برنامه، مثل یک پروژه است. نقطه شروع و پایان دارد. در بیزینس پلن هم چون طرح تجاری است، نقطه شروع و پایان داریم. پس، برای ورود به هر کسب و کاری، باید برنامه داشته و طرح کسب و کار را تدوین کنیم تا هم در منابع صرفه جویی کنیم و هم با شناسایی رقبا و پتانسیل ها و نقاط قوت و ضعف خود، سود را حداکثر کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران