اجاره ون مرسدس بنز 15 نفره گردشگری مستقیم از مالک در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی اجاره ون مرسدس بنز 15 نفره گردشگری مستقیم از مالک در مشهد

🔴 میثم رحیمی

🔹 میثم رحیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره ون مرسدس بنز 15 نفره گردشگری مستقیم از مالک در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم رحیمی :

✅ اجاره ون مرسدس بنز گردشگری با راننده مجرب

✅ ون مرسدس بنز ۱۰ الی ۱۴ نفره

✅ با ۲ بخاری و دو کولر مجزا

✅ به همراه سیستم صوتی و تصویری

✅ صندلی های راحت وطبی که در طول مسیر با خیالی راحت وآسوده سفر کنید

✅ خدمات شامل گردشگری سیاحتی و زیارتی داخلی و خارجی و شمال وجنوب ..

✅ پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت می‌شود

(( اجاره ون فقط به همراه راننده امکان پذیر است ))

به خاطر محدود بودن تعداد ون ها لطفا از قبل رزرو انجام دهید

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۸۲۵۲۲۰۴

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۲۰۰۲۶۰۵

🔸 آدرس  مشهد

مزایای اجاره ون چیست؟

ظرفیت بالا در تورهای مسافرتی مزیت محسوب می شود

یکی از مهمترین مزایای سفر با ون ظرفیت بالای آن است. به این ترتیب اگر تعداد زیادی قصد سفر کردن دارید می‌توانید با اجاره ون سفرتان را شروع کنید و تمام اعضا در طول سفر کنار یکدیگر باشید. ممکن است برخی افراد بگویند که سفر با اتوبوس هم این مزیت را دارد، در این مورد بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سفر با ون به نوعی یک سفر با خودرو شخصی خود شما محسوب می‌شود‌. بنابراین برنامه‌ریزی سفر بر عهده خودتان است و با بهره‌مندی از ظرفیت بالا هیچ محدودیتی شامل حال شما نمی‌شود‌. این مورد ینی همان ظرفیت بالای ون به نوعی سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر نیز می‌شود. به عنوان مثال اگر ۱۰ نفر قصد سفر کردن در یک تور مسافرتی را داشته باشند، به طور معمول نیاز به 3 خودرو دارید، اما اگر ون داشته باشید تنها با یک ون می‌توانید سفر خود را شروع کنید به این ترتیب در هزینه‌های سفر شما هم صرفه‌جویی می‌شود.

اجاره ون بدون راننده برای سفرهای خانوادگی و خصوصی تر

اجاره ون بدون راننده نیاز به شرایط خاص و ویژه ای ندارد . تنها اگر شما گواهی نامه مرتبط و چک ضمانت و مدرک شغلی دارید به راحتی می توانید ون را بدون راننده اجاره کنید. اجاره خودرو بدون راننده برای سفر های شخصی و خانوادگی طرفدار دارد اما گاقهی اوقات تعداد همسفران زیاد است و افراد با حظور شخص غربیه موذب می شوند با قبول کمی مسئولیت و سختی بیشتر ترجیحا به دنبال کرایه بدون راننده ون هستند .

اجاره ون با راننده راه برای تورهای داخلی و توریست ها

اجاره ون با راننده ، آن هم رانده ای که به مسیر ها شناخت کامل را داشته باشد و با نقاط گردشگری ایران را بشناسد بیشتر مورد توجه کسانی که می خواهند تور مسافرتی برگزار کنند یا جمع هایی که بیشتر دوستانه هستند قرار دارد . چرا که تنها کاری که باید کرد مقصد را مشخص کنیم و حرکت کنیم . اینکه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کرایه ون ندارید خیال شما از بابت هزینه های بعدی راحت است .

راحتی در سفر الویت بالایی در تور مسافرتی دارد

یکی دیگر از مهمترین مزایایی که سفر با ون دارد، راحتی است که در طول سفر برای افراد فراهم می‌کند. در خصوص فضای داخلی ون لازم به توضیح است که دارای یک فضای شیک و در عین حال جادار است. در خصوص ون و مسافرت با آن بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در برخی از مدل‌های ون که بیشتر مناسب برای مسافرت هستند، صندلی‌ها دارای قابلیت برداشتن هستند. این موضوع سبب می‌شود تا در طول سفر فضای بیشتری برای مسافران فراهم شود‌. به طور کلی ون امکانات و مزایای زیادی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند. جالب است بدانید برخی از انواع ون‌ها دارای امکانات آشپزی و حتی سرویس بهداشتی هستند. به این ترتیب در طول سفر راحتی کامل برای سرنشینان فراهم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران