طراحی ، ساخت و اجرای مدرن ترین کابینت های f ، کمد دیواری ، دکور مغازه ، پارتیشن های اداری در کرج – حصارک

در البرز ، کرج

معرفی طراحی ، ساخت و اجرای مدرن ترین کابینت های f ، کمد دیواری ، دکور مغازه ، پارتیشن های اداری در کرج – حصارک

🔴 گروه کابینت سازی مبتکران

🔹 گروه کابینت سازی مبتکران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای مدرن ترین کابینت های f ، کمد دیواری ، دکور مغازه ، پارتیشن های اداری در کرج – حصارک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی گروه کابینت سازی مبتکران :

✅ اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

✅ عضو رسمی اتحادیه کابینت سازان استان البرز
✅ کابینت تمام ام دی اف متری 1700تا2500
✅ کابینت هایگلاس ایرانی متری2000 تا 3200
‏✅ کابینت هایگلاس ترک متری 2800تا3950
‏✅ کابینت منبران 3200تا 5000
‏✅ کمد دیواری از متری 900تا1500
‏✅ برای این که عالی باشید می توانید که کم هم هزینه کنید

و…

اگر با دیدن این آگهی در سایت نیازگرد ، سفارش ثبت کنید یک عدد هود آشپزخانه به عنوان هدیه دریافت میکنید

🔸 با مدیریت  حسین رنجبر

🔸 شماره تماس  09198995581

🔸 آدرس  کرج حصارک بلوار شهید ایرانی نبش خیابان بهار پلاک ۹۶

 

کابینت های گلاس  چیست؟

معنی های گلاس چیست ؟ کابینت های گلاس یعنی چه ؟

در ابتدا می خواهیم با معنی واژه “های گلاس” آشنا شویم. از نحوه تلفظ این کلمه مشخص هست که این کلمه یک واژه لاتین هست. و شاید شما هم فکر می کنید که کلمه Glass به معنی شیشه در این کلمه بکار رفته است. در صورتی که این طور نیست. عموما همین تصور را برای کلمه های گلاس می کنند که چون این نوع کابینت ها حالت شیشه ای دارند پس کلمه Glass در این واژه بکار رفته است. در صورتی که نگارش درست این واژه به صورت High Gloss به معنی درخشندگی یا براقیت زیاد است.

به طور کلی های گلاس یک ورق است. ورقی که یک روکش پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس روی آن قرار گرفته است و علت اصلی براق بودن کابینت های گلاسهمین پوشش پلکسی است. طرف دیگر این ورق ها یک لایه پوششی دیگر قرار می گیرد. براق بودن و حالت درخشندگی این ورق ها باعث شده در زمینه ساخت تجهیزات دکوراسیون منزل مثل کمد دیواری، کابینت آشپزخانه و … از این ورق ها استفاده بشود.

آیا کابینت های گلاس ضد آب است ؟

یکی از سوالات رایج در مورد کابینت های گلاس ضد آب بودن یا نبودن این نوع کابینت ها است ؟ پاسخ این است که ورق های های گلاس در سمتی که روش پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس را داشتند ضد آب هستند اما در سمتی دیگر که توسط لایه ای معمولی پوشانده شده اند این طور نیست و مقاومت و ضد آب بودن آن به جنس استفاده شده این لایه برمی گردد. پیشنها ما این هست که جنس لایه پشت ورق های گلاس از جنس مرغوبی استفاده بشه. مثل ملامینه.

کابینت های گلاس چه رنگی خوبه ؟

به طور کلی ورق های گلاس رنگ ها و طرح های زیادی دارند. کابینت های گلاس سفید طلایی، کابینت های گلاس سفید طوسی، کابینت های گلاس سفید قهوه ای، کابینت های گلاس سفید اکلیلی و … از جمله پرطرفدارترین رنگ های این نوع کابینت های می باشند. از طرح های مختلف کابینت های گلاس می توان به کابینت های گلاس دوپله، کابینت های گلاس جزیره، کابینت های گلاس اکوپنل، کابینت های گلاس خامه ای و … نام برد.

مزایا ورق های گلاس؟

· مقاوم در برابر رطوبت

· تنوع بالای رنگ و طرح

· عمر طولانی

· ترمیم و تعمیر راحت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران