طراحی ، ساخت ، فروش و اجرا کابینت ، کمد لباس ، دراور ، سرویس خواب در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی طراحی ، ساخت ، فروش و اجرا کابینت ، کمد لباس ، دراور ، سرویس خواب در تبریز

🔴 مجموعه آتا بابا هیراد

🔹 مجموعه آتا بابا هیراد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و اجرا کابینت ، کمد لباس ، دراور ، سرویس خواب در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آتا بابا هیراد :

✅ اجرای کابینت

✅ کمد دیواری

✅ دراور

✅ میز آرایش

✅ میز تلویزیون

✅ سرویس خواب

✅ مبل کلاسیک راحتی

✅ در رنگها ومدل های دلخواه مشتری

و….

🔹 کارهای تولیدی «آتا بابا هیراد»
🔹 به سفارش مشتری میباشد و سری سازی نیست
🔹 مدل های دلخواه مشتری با رنگ دلخواه سفارش گیری میشود و در اسرع وقت تحویل میگردد

 

🔸 شماره تماس 09144946727

🔸آدرس تبریز،شهرک ارم،رضوانشهر،بهمن آباد،نبش محمدیه ۳

 

دراور چیست؟

دراور یکی از کاربردی‌ترین وسایل موجود در اتاق خواب است که می‌تواند کمک بسیاری در مرتب کردن اتاق خواب داشته باشد. انواع مدل های دراور دارای کشوهای جادار و بزرگی هستند که به صورتی افقی طراحی می‌شوند و از این کشوها می‌توان برای طبقه‌بندی و مرتب کردن وسایل موجود در اتاق خواب، لباس‌ها، عطر و شانه و… استفاده کرد. دراورها ممولا جزئی از سرویس خواب به حساب نمی‌آیند و به صورت جداگانه به فروش می‌رسند، چرا که سرویس خواب در حالت کلی شامل تخت، پاتختی و میز آرایش و آینه است، ولی بسیاری از تولیدی ها طرح و مدل دراور را نیز ست با سرویس خواب تولید می‌کنند تا افرادی که قصد خرید دراور سرویس خواب را نیز دارند، در ست کردن آن با سایر وسایل نظیر تخت و میز آرایش به مشکل برنخورند.

کدام جنس دراور بهتر است؟

جنس دراورها معمولا از ام دی اف برای تولید دراور استفاده می‌شود و علت آن نیز این امر است که در صورت استفاده از چوب برای تولید این وسیله کاربردی، قیمت دراور بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان از ام دی اف برای این امر استفاده می‌کنند.

سفارش ساخت دراور مدرن و اسپرت دراورهای مدرن نسبت به سایر سبک و طرح ها مدل متنوع تری دارند و می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های بیشتری باشند. دراور اسپرت نیز در رده بندی سبک مدرن قرار می‌گیرد و برای سلیقه های خاص و رده های سنی نوجوان بسیار مناسب است.

سفارش ساخت دراور کلاسیک و مدرن

دراورهای کلاسیک معمولا در رنگ بندی محدود هستند، اما دراورهای مدرن رنگ های مختلفی دارند. سبک های کلاسیک و سلطنتی معمولا در رنگ های سفید و طلایی تولید می‌شوند که بیانگر حس اشرافی و تجملاتی هستند، اما دراورهای مدرن معمولا در رنگ های مختلف تولید می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشند. برای مثال می‌توان درارو زرد رنگ، سفید، زرشکی، مشکی، رنگ چوب و… را به آسانی در بازار و یا فروشگاه اسپرلوس دکور پیدا کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران