بهترین مرکز طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت و کمد دیواری در دماوند – تهران

در تهران ، دماوند

معرفی بهترین مرکز طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت و کمد دیواری در دماوند – تهران

🔴 حمیدرضا قلعه نوعی

🔹 حمیدرضا قلعه نوعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و نصب کابینت و کمد دیواری در دماوند – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا قلعه نوعی :

✅ ساخت انواع کابینت، کمددیواری، کتابخانه و تمامی وسایل چوبی

✅ مرمت و رنگکاری وسایل چوبی

✅ با استفاده از بهترین مواد و چوب درجه یک

✅ با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نقش کمد دیواری در دکوراسیون داخلی چیست؟

کمد دیواری نقش بسیار سازنده ای را در دکوراسیون داخلی ایفا می کند و این مهم را خانم های خوش سلیقه به خوبی می دانند. از آنجایی که دنیای مدرن امروز طلب می کند در خانه های آپارتمانی زندگی کنیم و خیلی فضای زیادی را در اختیار ما برای جایگذاری وسایل نمی دهد نیاز به یک کمد دیواری امری بسیار مهم تلقی می شود. نظم دادن به فضا سازی دکوراسیون داخلی، استفاده از کمترین فضا به بهترین شکل ممکن و جلوه ای مدرن در دکوراسیون داخلی تنها بخشی از مزیت های استفاده از کمد دیواری در دکوراسیون داخلی به شمار می آید. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون دکوراسیون کردن منزل با استفاده از کمد دیواری مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

استفاده از فضاهای مرده با کمک کمد دیواری
خانه ها دیگر شبیه گذشته فضا زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد از همین رو نیاز است قدری با جایگذاری وسایل کاربردی نقش تأثیر گذار تمام فضا را در منزل به تصویر کشید. شما با استفاده از کمد دیواری به راحتی می توانید فضای بین دو ستون را بپوشانید و از محیطی که هیچ استفاده ای از آن نمی شود بیشترین بهره را بگیرید. از سوی دیگر شما می توانید از نواقصی که در ساختمان به دلیل پله های موجود در ساختمان فراهم شده است بهترین استفاده را ببرید. شما می توانید کمد دیواری خود را کشو دار طراحی کنید و نظم را به منزل خود مهمان کنید. جایگزینی وسایل غیر استفاده به جای زیر شیروانی با نظم دادن به محیط و ایجاد یک کابینت بهترین استفاده را ببرید. دیگر با ساخت کابینت نیازی به انبار کردن وسایل روی یک دیگر در یک فضای بسته و دلگیر شبیه انباری ندارید. کمد دیواری نه تنها نظم را به منزل شما مهمان می کند که سبب می شود دکوراسیون شما به سبک چیدمان مدرن نیز هدایت شود.

وقتی برای اجاره و یا خرید از خانه ای بازدید می کنیم برای خانم خانه فضاهایی همچون آشپزخانه و کمدهای داخل منزل در اولویت اول قرار دارند زیرا هر دو علی الخصوص کمدهای دیواری از اصلی ترین و پرکاربرد ترین قسمت های خانه به حساب می آیند.در خانه های مدرن امروزی دیگر جادار بودن کمدها به تنهایی از اهمیت بالایی برخوردار نیست بلکه دسترسی و زیبایی آن نیز بسیار قابل تامل می باشد.معمولا در منازل مسکونی کمدهای دیواری با ابعاد بزرگ یک یا چند دیوار اتاق خواب را به خود اختصاص داده و عملاً تفکر چینش اتاق را تحت تاثیر قرار می دهند.مواردی همچون محل قرارگیری تخت خواب و دیگر لوازم داخل اتاق و عدم تداخل آنها با کمدها را می توان از آن جمله بر شمرد.

در سالیان اخیر معماران در طراحی داخلی فضاهای مسکونی خود دست به ابتکار عمل زده و به علت نیاز مبرم به وجود کمد دیواری با ابعاد بزرگ در اتاق ها و همچنین دسترسی آسان به وسایل و لباس های داخل آنها و علاوه بر آن اهمیت استفاده بهینه از تمام فضاهای داخل اتاق، اقدام به طراحی فضایی زیبا و پر کاربرد با نام اتاق کمد نمودند. به طور معمول فضای مذکور در مجاورت اتاق خواب قرار گرفته و اصولاً با یک درب از اتاق مجزا می گردد. از حسن های این کمدها ،جادار و کاربردی بودن تمام فضای داخل کمد به کمک قفسه بندی های رایج امروزی است که با تفکیک اصولی قسمت های مختلف با در نظر گرفتن این نکته که چینش فضای داخلی اتاق خواب را نیز تحت تاثیر قرار نمی دهند،حس آسایش و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران