ایتال سقف بتن – بهترین مرکز تولید و فروش تیرچه صنعتی و یونولیت در قم

در قم ، قم

معرفی ایتال سقف بتن – بهترین مرکز تولید و فروش تیرچه صنعتی و یونولیت در قم

🔴 وحید ذوقی

🔹 وحید ذوقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش تیرچه صنعتی و یونولیت در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید ذوقی :

✅ تولید تیرچه صنعتی و یونولیت با بهترین کیفیت

✅ اجرای سقف اسکلت بتن، اسکلت فلز و دیوار باربر

✅ تولید یونولیت سقفی و ورقی در ابعاد مختلف

و…

 

🔸 شماره تماس  09122520680

🔸 شماره تماس  09001568888

🔸 آدرس  استان قم، شهر قم 72تن جاده کوه سفید کوچه نهم

 

تیرچه صنعتی چیست؟

تیرچه هایی که خرپایی آن ها به روش جوش نقطه ای تولید گردد، تیرچه صنعتی نامیده می شوند. تیرچه های صنعتی در ظاهر یا به صورت مثلثی بوده و یا چهار وجهی می باشند. شکل گیری اجزای این تیرچه ها به صورت مستقیم می باشد و هیچ انحنایی در این مسیر شامل آن ها نمی گردد. اجزای تیرچه صنعتی به وسیله لولا به یکدیگر متصل می گردند.

تیرچه های صنعتی برای تامین استحکام سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند و نقش ستون را ایفا می نمایند. متریال اولیه آن ها فولاد یا بتن بوده و در تولید سقف کاربرد دارند. در این سقف ها بلوک ها به صورت قالبی بتنی بر روی تیرچه ها قرار می گیرند و سازه ای به شکل T تشکیل می دهند. در این سقف ها که به سقف های تیرچه بلوک معروفند بخش تیرچه ها مهم ترین بخش می باشد که در روند ساخت آن کاربرد دارد.

غالبا تیرچه ها به دو روش سنتی و صنعتی به تولید می رسند که نوع سنتی تقریبا منسوخ شده است و به علت مزایای بیشماری که تیرچه های صنعتی دارند، این انواع جای تیرچه های سنتی را به طور کلی گرفته اند.

 

مقایسه روش های مختلف تولید تیرچه ( سنتی و صنعتی)
امروزه روش های نوینی برای تولید محصولات مختلف مرتبط با ساختمان سازی روی کار آمده اند و جایگزین روش های پیشین با هدف رفع ایرادات و عیب و نقص هایشان شده اند. از متداولترین روش های اجرای سقف ها، روش تیرچه بلوک می باشد. سقف خروجی از این روش مزایای بسیاری داشته که این روش را به محبوب ترین روش ها تبدیل نموده است.

سقف های تیرچه بلوک موجب صرفه جویی در مصرف بتن شده و وزن سازه را کاهش می دهند. هزینه اجرایی سقف های تیرچه بلوک بسیار پایین تر از انواع مشابه آن می باشد. علاوه بر کاهش این هزینه ها، تیرچه بلوک ها مقاومت بالایی در مقابل نیروهای جانبی داشته و طبیعتا سازه های تولیدی از این طریق مقاوم تر می باشند. یکی دیگر از مزایای این سقف ها پیاده سازی آسان آنها در مقایسه با انواع دیگر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران