تعمیرات لباسشویی و ساید بای ساید و ظرفشویی در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی مرکز تعمیرات لباسشویی و ساید بای ساید و ظرفشویی در ارومیه

🔴 پیمان محمدی

🔹 پیمان محمدی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات لباسشویی و ساید بای ساید و ظرفشویی در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیمان محمدی  :

✅ تعمیر انواع یخچال فریزرهای خانگی و ویترینی و قصابی و ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی و لباسشویی و پکیج دیواری

✅ در محل شما بدون جابه جایی و با ضمانت

✅ تعمیرات در محل و در اسرع وقت و قیمت منصفانه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۰۸۷۷۳۴۸

🔸 آدرس  ارومیه – خیابان گلستان. کوی۱۲

علایم خرابی برد ساید بای ساید چیست ؟

تشکیل برفک و یخ
یکی از مهم ترین کارهایی که برد انجام می دهد، کنترل فرایند دیفراست و جلوگیری از ایجاد یخ و برفک می باشد. در صورتی که عملیات دیفراست یا یخ زدایی در یخچال نوفراست به درستی انجام نشود، احتمالا برد مشکل دارد. و لازم است تا ابتدا اجزای سیستم دیفراست بررسی شوند و در صورت سالم بودن این اجزا، احتمالا برد خراب شده است.

روشن و خاموش شدن یخچال
یکی دیگر از ایراداتی که در اثر خرابی برد ایجاد می شود، روشن و خاموش شدن خود به خودی یخچال می باشد. معمولا اگر یخچال شما به صورت ناگهانی روشن و یا خاموش می شود، احتمالا برد دستگاه شما مشکل دارد. همچنین توجه داشته باشید که در صورت عدم تعمیر به موقع برد، ممکن است که به کمپرسور فشار زیادی وارد شود و نهایتا منجر به خرابی کمپرسور نیز شود.

نمایش کد خطا بر روی صفحه نمایشگر دستگاه
در یخچال هایی که دارای برد و صفحه نمایش هستند، ایرادات دستگاه در قالب کد خطا نمایش داده می شود. کد های خطا یا ارور ها در یخچال های مختلف متفاوت می باشند و هر علامتی داری یک مفهوم خاص می باشد. در نتیجه برای یافتن معنای کد خطا بهتر است تا به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید و یا با یک سرچ ساده متوجه مفهوم کد خطا شوید.

علت های سوختن برد ساید بای ساید
نوسانات برق
نفوذ آب به داخل برد
خرابی قطعات یخچال
گرمای شدید
فاصله ی نامناسب اجزا
خطای فنی یا مشکلات شرکت سازنده
خطای تکنسین
خرابی شیر برقی و موتور یخ ساز یخچال ساید بای ساید

نوسانات برق
از مهم ترین علل سوختن برد یخچال ساید بای ساید یا تقریبا می توان گفت هر وسیله ی برقی دیگری، نوسانات برق می باشد. از آنجایی که برد یک قطعه ی حساسی می باشد، نوسانات برق به بخش های مختلف برد آسیب وارد می کند و نهایتا منجربه سوختن برد می شود. برای جلوگیری از نوسانات برق، بهتر است تا حتما دستگاه به یک محافظ برق وصل شود.

خرابی قطعات یخچال
همچنین یکی دیگر از علل سوختن برد، خرابی یا فرسودگی قطعات موجود در ساید بای ساید شما می باشد. یعنی اگر یکی از قطعات خراب باشد، ممکن است که جریان زیادی بکشید و افزایش شدید جریان می تواند باعث خرابی برد شود. همچنین خرابی قطعاتی همچون فن ها، هیتر، المنت، کمپرسور و… می توانند باعث خرابی برد دستگاه شما شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران