قالیشویی و مبل شویی مارال – شستشو مبلمان ، موکت و فرش ماشینی ابریشمی دستباف در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی قالیشویی و مبل شویی مارال – شستشو مبلمان ، موکت و فرش ماشینی ابریشمی دستباف در اهواز

🔴 قالیشویی و مبل شویی مارال

🔹 قالیشویی و مبل شویی مارال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشو مبلمان ، موکت و فرش ماشینی ابریشمی دستباف در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی و مبل شویی مارال :

✅ قالیشویی انواع قالی های ماشینی ابریشمی دستبافت شستشوی انواع موکت های پالاز و معمولی

✅ به صورت موازین شرعی و محلول ضدعفونی کننده

✅ با سرویس رفت و برگشت

✅ آماده ارائه سرویس دهی به تمام نقاط اهواز

✅ نظافت خانه هایتان را به مارال بسپارید.

و…

 

🔸 با مدیریت  مرتضی کرملا چعب

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۰۳۵۱۰۸۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۲۲۱۱۸۱۸

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۷۵۲۳۸۷۶

🔸 آدرس  اهواز فازدو ایستگاه یک جنب مسجد رسول اعظم قالیشویی مارال

مزایای شستشوی فرش به روش صنعتی چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای شستشوی فرش به روش صنعتی که در قالیشویی مارال به عنوان بهترین قالیشویی اهواز به آن توجه ویژه ای می شود، انجام کلیه مراحل قالیشویی با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته مخصوص می باشد. در قالیشویی به شیوه مدرن تمام مراحل خاک گیری، شستشو، پرز گیری و پرداخت و خشک کردن انواع فرش و قالی با استفاده از دستگاه های مخصوص هر مرحله انجام می شوند.
با انجام مراحل مختلف شستشوی فرش با استفاده از انواع دستگاه ها دیگر خستگی نیروی کار و کاهش توان جسمانی آنها بر کیفیت شستشو تاثیر نمی گذارند.
همچنین کادر حرفه ای قالیشویی های مدرن با تنظیم و تعیین زمان بندی، آبکشی انواع فرش را با دستگاه های مخصوص و مطابق با اصول اسلامی و با استفاده از آب کر انجام می دهند. آبکشی اصولی و اسلامی که از نظر بسیاری از افراد حائز اهمیت ویژه ای می باشد در صورتی که با استفاده از دستگاه انجام شود بر خلاف پروسه شستشوی فرش به شیوه سنتی به صورت کاملا یکدست انجام می شود.
همچنین در شستشوی فرش در قالیشویی های مدرن و به شیوه صنعتی استفاده از انواع مواد شوینده و نرم کننده را با توجه به نوع و بافت فرش انجام می دهند. در صورتی که فرش مستعد رنگ دهی باشد ابتدا از مواد تثبیت کننده رنگ بر روی آن استفاده و سپس عملیات شستشو را انجام می دهند، در صورتی که فرش بافت ضخیم و خشکی داشته باشد پس از انجام عملیات شستشو از مواد نرم کننده مخصوص فرش برای نرم شدن تار و پود آن استفاده می کنند.
همچنین توجه داشته باشید که در قالیشویی های مدرن بر خلاف قالیشویی سنتی برای خشک کردن فرش آن را در فضای باز یا در معرض تابش آفتاب قرار نمی دهند بلکه در این قالیشویی ها گرمخانه های مخصوص و مجهزی وجود دارند که عملیات خشک کردن فرش و قالی را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهند. این موضوع، فرش شسته شده را از انواع آلودگی های محیطی و گرد و غبار موجود در فضای باز و همچنین از شرایط جوی مختلف همچون باران و برف مصون نگه می دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران