خدمات فنی پوشش ایران – بهترین مرکز طراحی و اجرای سقف شیروانی و شیبدار در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی خدمات فنی پوشش ایران – بهترین مرکز طراحی و اجرای سقف شیروانی و شیبدار در تهران و سراسر کشور

🔴 مجموعه خدمات فنی پوشش ایران

🔹 مجموعه خدمات فنی پوشش ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای سقف شیروانی و شیبدار در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی پوشش ایران :

✅ اجرای سقف شیروانی و پوشش انواع سقف های شیروانی , پوشش سقف سوله, اجرای سقفهای ویلایی و مجری سقف شیروانی و سقف پارکینگ, انباری, حیاط خلوت, گاوداری, مرغداری و پوشش انواع سوله های صنعتی و کارخانه جات و تعمیرات و تعویض و آب بندی سقفهای شیروانی  و …

✅ پوشش سقف سوله, ساخت خرپا, اجرای سقف شیروانی , اجرای آردواز, تعمیرات.

✅ تهیه و اجرای پوشش سقف سوله و سقف های شیبدار, اجرای سقف شیروانی, اجرای آردواز, طرح سفال, ساخت و نصب خرپا, تعمیرات سقف,

✅ اجرای آردواز: انواع سقفهای ویلایی, پیشانی ساختمان, آلاچیق, آردواز سر درب, شیروانی و غیره …

✅ ساخت و نصب خرپا ( اسکلت فلزی سبک ): سقف های ویلایی, گاوداری, مرغداری و انواع سقفهای شیبدار دیگر
✅ پوشش سقف با انواع مصالح پوشش از قبیل: ورقهای گالوانیزه, گالوانیزه رنگی ( در طرح و رنگهای متنوع ) ساندویچ پانل سقفی و دیواری در رنگهای متنوع ایرانیت, ورقهای طرح سفال, آردواز, نما و لمبه فلزی, ناودانی ( ابرو ), ابرو لندنی, ابرو جعبه ای, ابرو جوشی, ابرو حصیری, قرنیز فلزی, فلاشینگ و …

✅ نصب و پوشش با عایق حرارتی پشم شیشه, توری مرغی, کارتن پلاست و …

✅ تعویض وت عمیرات و آب بندی سقفهای قدیمی و فرسوده

✅ تعمیرات و آب بندی سقف سوله, تعویض و آب بندی سقف های شیبدار و …

و…

 

🔸 با مدیریت  شهریار چایچیان

🔸 شماره تماس  09121249735

🔸 شماره تماس  09122702003

🔸 آدرس تهران، خزانه بخارائی فلکه سوم عباسی خیابان درشتی نبش باهنر خدمات فنی

 

سقف شیروانی چیست؟

سقف شیروانی به سقف هایی اطلاق می شود که از زاویه روبرو مانند مثلث دیده می شوند. این سقف ها به دلیل زیبایی که به خانه می بخشند، محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. سقف های شیروانی در جنس و رنگ های متفاوت ساخته می شوند. همینطور بنا به سلیقه و یا محیط، این سقف ها را با شیب کند و یا شیب تند می سازند.

سقفهای شیبدار به دلیل تنوع بسیار زیاد، نصب آسان، زمان پایین اجرا، پرت کم مصالح، وزن کم، سازگاری با شرایط اقلیمی برخی مناطق و ظاهری زیبا، در بسیاری از مناطق شهری و روستایی برای پوشش سقف ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف های شیروانی انواع بسیار متنوعی دارند و با زوایای شیب مختلفی طراحی و اجرا می گردند.

هر چه محیط مورد نظر باران خیز تر و مرطوب تر باشد، زاویه ی شیب سقف نیز افزایش می یابد تا مانع از نفوذ رطوبت، باران و برف به داخل خانه گردد و آن ها را به سمت پایین هدایت کند.

امروزه اجرای سقف شیروانی با متریال متنوعی همچون پوشش های سقفی فلزی، ورق های گالوانیزه، سفال، PVC، تایل های شبه سفالی و بسیاری متریال دیگر صورت می گیرد و طراحی سقف شیروانی به گونه ای انجام می شود که بهترین نما را برای بنای مورد نظر به ارمغان آورد.

مزایای سقف شیروانی
شاید تاکنون گمان می کردید سقف های شیروانی صرفا برای زیبایی ساختمان نصب می شوند و مزیت دیگری ندارند. اما باید بگوییم که سقف های شیروانی علاوه بر زیبایی، بخاطر مزایای بسیاری که دارد که مهارت پدیده در این بخش از مقاله به آن خواهد پرداخت.

صرفه جویی در هزینه ها
یکی از بزرگترین ویژگی سقف شیروانی صرفه جویی و کاهش هزینه هاست. هزینه مناسب نصب این سقف ها با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجهه شده است و عده زیادی ترجیح می دهند از سقف های شیروانی برای خانه های شان استفاده کنند. همین افزایش تقاضا سبب شده تولید کنندگان این سقف ها را با قیمت های مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مقاومت در برابر آب و هواهای مختلف
از دیگر مزایای این شیروانی ‌‌های زیبا، مقاومت بالای ‌آنها در برابر انواع آب و هوا است. این شیروانی‌ های شیبدار مقاومت بالایی در برابر برف و باران دارند و از ورود برف و باران به منزل جلوگیری می‌کنند. برف و باران به راحتی از روی سقف های شیروانی سرازیر می شوند. این شیروانی‌ها می‌ توانند میزان آسیب‌ های وارده و خرابی ناشی از استهلاک در سقف را کاهش دهند و فشار وارده بیش از اندازه به سقف را کنترل کنند.

امکان فضای بیشتر
استفاده از این سقف ها فضای قابل سکونت بیشتری را در اختیارتان قرار می دهدکه می توانید از این فضا به عنوان اتاق زیر شیروانی استفاده کنید. مخصوصا در مناطقی که ساختن ساختمان های دو طبقه غیر مجاز است، با نصب سقف شیروانی می توانید احساس داشتن خانه ای دو طبقه را داشته باشید. اگر در محدوده بناهای تاریخی سکونت دارید و اجازه ساخت خانه دو طبقه را ندارید، استفاده از سقف های شیروانی یک مزیت خاص برای شما محسوب می شود چرا که شما را از فضای بیشتری بهره مند می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران