نقره سرای تک – بهترین مرکز ساخت و فروش گردنبند و سینه ریز نقره طرح طلا در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی نقره سرای تک – بهترین مرکز ساخت و فروش گردنبند و سینه ریز نقره طرح طلا در مشهد

🔴 مجموعه نقره سرای تک

🔹 مجموعه نقره سرای تک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش گردنبند و سینه ریز نقره طرح طلا در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نقره سرای تک :

✅ ساخت وفروش انواع گردنبندوسینه ریزنقره طرح طلا

✅ آبکاری طلاکاملامشابه طلا

✅ جدیدترین مدلهای بحرینی اماراتی وکویتی

همراه با شماییم چون شما لایق بهترین هایید

✅ فوق العاده شیک وخاص

✅ ارسال به سراسر ایران✈✈

✅ پرداخت درب منزل🏠💵💵

✅ ثبت سفارش دایرکت وتساپ تلگرام

✅ فروشن مون آنلاین است پرداخت درب منزل

و…

 

🔸 با مدیریت  محمود محمدی

🔸 شماره تماس  09019905281

 

آیا خرید زیورآلات نقره می تواند جایگزین مناسبی برای طلا باشد؟

بدون شک زیورآلات نقره یکی از پرطرفدار ترین زیورآلات در سرتاسر دنیا هستند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که معتقدید زیورآلاتی از جنس طلا در طول تاریخ همواره محبوب و پرطرفدار هستند و در آینده نیز شکوه و محبوبیت خود را حفظ خواهند کرد، خبر بدی برایتان داریم. داده های آماری نشان می دهند که زیورآلات نقره توانسته اند در این زمینه از طلا پیشی بگیرند و در صدر جدول محبوب ترین زیورآلات قرار بگیرند. اگرچه این خبر کمی عجیب به نظر می رسد، اما اتفاقی نیست. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که می توانند به راحتی علت موفقیت زیورآلات نقره، به ویژه نقره ی استرلینگ را به خوبی توضیح دهند.

زیورآلاتی که از جنس نقره هستند، زیبا و در عین حال مقرون به صرفه می باشند.نقره، در کنار طلا و پلاتینیوم، از جمله فلز های با ارزش موجود در بازار است که با قیمتی مناسب تر نسبت به سایر موارد در بازار عرضه می شود، بسیاری از طراحان زیورآلات ترجیح می دهند بر روی این فلز سرمایه گذاری کنند و همچنین جدید ترین طرح های خود را با کمک این فلز پیاده کرده و به بازار عرضه کنند. از سویی دیگر، نقره فلزی براق و زیبا است و بسیاری از افراد به سبب همین خصوصیت، خرید زیورآلات نقره را ترجیح می دهند. این درخشانی می تواند همچنین به زیبایی زیورآلاتی که از جنس نقره هستند کمک کند. از سویی دیگر، قیمت پایین نقره، در مقایسه با طلا، می تواند به طرفداران زیورآلات در دنیای مد کمک کند تا جدید ترین طرح ها را با قیمتی مناسب تهیه کنند و از پوشیدن زیورآلات به روز خود لذت ببرند. دنیای زیورآلات نقره، مجموعه ی بی نظیری از رنگ ها و طرح ها است که هیچ محدودیتی ندارد و این زیورآلات حتی می توانند به زیبایی در کنار زیورآلاتی از جنس طلا و یا پلاتینیوم نیز بر روی دست ها و یا گردن شما بدرخشند.

ویژگی مهم دیگر زیورآلات نقره، انعطاف پذیری و ماندگاری آن ها است. این دو ویژگی نقره، این فلز را به یکی از محبوب ترین فلز ها برای ساخت زیورآلات در میان طراحان تبدیل کرده است. نقره خالص بسیاری انعطاف پذیر است اما زمانی که با سایر آلیاژ ها ترکیب می شود، به فلزی قوی و ماندگار تبدیل می شود. به طور معمول، ترکیب 92.5 درصد نقره و 7.5 درصد مس می تواند تضمین کننده ی استحکام زیورآلاتی باشد که با کمک این ترکیب ساخته می شوند. این انعطاف پذیری نقره به طراحان زیورآلات این اجازه را می دهد تا مدرن ترین و عجیب ترین طرح ها از گردنبند ها و یا گوشواره ها را ارائه کنند. اگرچه نقره معمولا در مجاورت هوا اکسید می شود و لکه هایی تیره بر روی سطح آن ایجاد می شود، اما راه حل های بسیار ساده ای برای جلوگیری از این اتفاق و همچنین تمیز کردن زیورآلات نقره، بدون آسیب دیدگی آن ها، وجود دارد. تمیز کردن زیورآلات نقره و همچنین دور نگه داشتن آن ها از رطوبت دو مورد از اصلی ترین اقداماتی است که می تواند به طول عمر این دسته از زیورآلات کمک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران