بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران – آذربایجان

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران – آذربایجان

🔴 مرکز لیزر سارا

🔹 مرکز لیزر سارا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لیزر موهای زائد در تهران – آذربایجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مرکز لیزر سارا :

✅ جشنواره تخفیفی لیزر موهای زائد ب مناسبت افتتاحیه مرکز لیزر سارا در نظر دارد لیزر موهای زائد را با قیمت ۲۵۰ هزارتومان ب صورت فول بادی ب شما همشهریان عزیز ارائه کند ،درنظر داشته باشید ک مرکز لیزر سارا با کارکنانی مجرب و بااخلاق و حرفه ای ب همراه دستگاه جدید سوپرانو تیتانیوم سه طول موج ک بدون درد و سوختگی و فری شات میباشد آماده ی خدمت رسانی ب شما عزیزان میباشد ،در نظر داشته باشید دستگاه ما متناسب باتمامی پوست های روشن و تیره و ضخیم و کرکی میباشد و ریزش ۴۰ تا ۷۰ درصدی در جلسه ی اول
✅ قیمت فول بادی فقط و فقط ۲۵۰ هزارتومن میباشد.

و…

 

🔸 با مدیریت  سارا هوشمند

🔸 شماره تماس  ۶۶۸۳۴۴۸۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۵۱۸۰۹۰۶

🔸 آدرس  تهران،خیابان آزادی ،تقاطع بهبودی ،ابتدای خیابان آذربایجان ،رو ب روی بیمارستان شهریار پلاک ۱۰۴۵

 

لیزر موهای زائد چیست؟

به هر نوع موی ضخیم و تیره‌ای که در خطوط میانی بدن مانند سینه، صورت، چانه و گلو رشد می‌کند، موی زائد می‌گویند. موی زائد به دلایل هورمونی و غیر هورمونی رشد می‌کند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موی زائد در بدن شما شود، شما نمی‌توانید بدون درمان بیماری اولیه، لیزر انجام دهید. اختلالات هورمونی باعث می‌شود که در قسمت‌هایی از بدن که مو ندارد، موهایی زخیم و تیره رشد کنند. اگر مشکلات هورمونی دارید، درمان دارویی از رشد موهای زائد جلوگیری می‌کند و استفاده از لیزر فقط خرج اضافی است.

لیزر موهای زائد یک روش کاربردی برای از بین‌بردن موهای زائد است. لیزر باعث کاهش موهای زائد و نازک‌تر شدن آن‌های می‌شود. این روش با استفاده از نور لیزر و گرمایی که تابش آن ایجاد می‌کند، به عمق مشخصی از پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می‌رساند.

فولیکول مو اصلی‌ترین دلیل رویش مو است. آسیب رساندن به آن باعث توقف رویش مو و از بین‌رفتن موهای زائد می‌شود. لیزر موهای زائد سلول‌های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود.

این روش نسبت به سایر روش‌ها نتیجه بهتری دارد. از مزایای انجام لیزر می‌توان به سرعت بالا، اثرگذاری قابل توجه و دقت بالای آن اشاره کرد.

مزایای انجام لیزر

دقت
دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهد. در حالی که پوست اطراف ناحیه هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

سرعت
هر پالس لیزر در کسری از ثانیه روی پوست تابانده می‌شود و می‌تواند ناحیه وسیعی را همزمان قدف قرار دهد. نواحی کوچکی مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

گرفتن نتیجه دلخواه
شما بعد از سه تا هفت جلسه شاهد ریزش دائمی موهای خود خواهید بود.

نکات قبل از لیزر موهای زائد
انجام لیزر موهای اگر بدون تحقیقات قبلی صورت بگیرد، می‌تواند اثرات بدی داشته روی پوست شما داشته باشد. در این بخش ما تمام نکاتی که قبل از لیزر کردن باید بدانید را لیست کرده‌ایم:

قبل از لیزر حتما با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید چه نوع لیزری بهترین انتخاب برای پوست شماست.
اگر اپیلاسیون کرده‌اید صبر کنید تا موهای شما دوباره رشد کنند.
اگر حمام آفتاب گرفته‌اید یا سولاریوم انجام داده‌اید صبر کنید تا اثرات آن از بین برود. در غیر این صورت پوست شما در هنگام لیزر می‌سوزد. برای از بین رفتن این اثرات بین ۴ تا ۶ هفته صبر کنید.
لیزر موهای زائد تنها ریشه موهای شما را هدف قرار می‌دهد. بنابراین قبل از انجام لیزر، حتما موهای زائد خود را با تیغ بتراشید.
حداقل تا ۴ هفته قبل از جلسه اول لیزر موهای زائد نباید زیر نور شدید خورشید قرار گرفته باشید. بهترین فصل انجام لیزر در پاییز و زمستان است.
هر جلسه لیزر معمولا باید بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می‌برد.
لیزر کردن موهای اطراف چشم‌ها ممنوع است.
لیزر کل بدن را در یک جلسه انجام ندهید. بدن شما نمی‌تواند حجم زیادی از لیزر را تحمل کند. این کار را طی چندین جلسه انجام دهید.
بهترین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد ۴ تا ۶ هفته است. این فاصله بهترین زمان برای رشد فولیکول موهای شما است. با رعایت این فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، می‌توانید به بهترین نتیجه برسید.
بهترین نتیجه بعد از ۳ ماه مشخص خواهد شد. زیاد عجول نباشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران