خدمات کاشت ابرو شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی خدمات کاشت ابرو شیراز

🔴 مجموعه رازکاشت

🔹 مجموعه رازکاشت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کاشت ابرو شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 موفق در جذب متقاضیان کاشت ابرو تخصصی و طبیعی به روش FUT (میکروگرافت تخصصی با میکروسکوپ)

🔷 کم پشتی ژنتیکی ابرو

🔷 کم کاری تیروئید

🔷 آلوپسی آرئاتا

🔷 ضربه و آسیب

🔷 تریکوتیلومانیا یا کندن ابروها در حالت عصبی

🔷 بیماری های عمومی یا سیستمیک

🔷 سوختگی

🔷 تاتو و هاشور ابرو

🔷 عفونت

🔷 کندن و برداشتن بیش از حد ابرو ها

🔷 اختلال در رشد ابرو ها به صورت مادر زادی

🔷 و غیره

 

🔴 کاشت ابروی رازکاشت درقطب پزشکی ایران،شیراز، میزبان خدمت‌رسانی به همه همراهان وهموطنان گرامی ازتمام نقاط ایران، به روش میکروگرافت، دارای اتاق ویژه ورعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی_ضد ویروس میباشد

 

🔸 شماره تماس 09019759867

🔸 شماره تماس 09177909133

🔸آدرس شیراز، ساختمان پزشکی فوق تخصصی ساعت

  کاشت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که تاتو و هاشور بهترین روش برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن‌ها است. این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هریک از روش‌های زیبایی و مزیت‌ها و معایب آن است. باید بدانید که این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی‌بخشند. رنگ تاتو و هاشور شیمیایی بوده و با موهای طبیعی ابرو تفاوت دارند. همچنین بعد از مدت کوتاهی باید برای تمدید آن اقدام شود. در هر بار تمدید نیز باید درد و زخم‌های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت نیز ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید.
در مقابل این روش‌ها کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که زیبایی را به‌صورت دائمی به شما هدیه می‌دهد. در فرایند کاشت ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. به همین دلیل نتیجه‌ای کاملا نچرال و طبیعی خواهند داشت. روش‌های مختلف کاشت ابرو تقریبا با روش‌های کاشت مو یکسان است و می‌توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابروها دانست. در این فرایند علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل می‌شوند. همین موضوع است که باعث می‌شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابروهایی طبیعی حتی بهتر از روز اول را به شما هدیه دهند. موهای کاشته شده کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می‌کنند؛ بنابراین شما نیاز به اصلاح و کوتاهی ابروها بعد از کاشت خواهید داشت.

چرا ابروها می‌ریزند؟

پیدا کردن علت ریزش ابروها یکی از مهم‌ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت است. قبل از کاشت ابروها باید علت ریزش آن‌ها درمان شود. توجه کنید که موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می‌شوند، موهایی کاملا طبیعی هستند و فرایند رشد آن‌ها نیز با موهای طبیعی تفاوتی ندارد؛ بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابروها شده است، می‌تواند بر روی موهای کاشته شده نیز تاثیر بگذارد. ممکن است بعضی از این دلایل مانند دلایل ارثی قابل درمان نباشند؛ اما شاید بتوان از طریق روش‌هایی آن‌ها را کنترل کرد.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

بیماری‌های تیروئیدی
افزایش سن افراد
بیماری‌های عمومی یا سیستمیک
آلوپسی آره‌تا
سوختگی
تاتو و هاشور ابرو
عفونت
کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها یا کم پشت شدنشان هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران