نصب و اتصال فاضلاب به اگو شهری و عیب یابی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز نصب و اتصال فاضلاب به اگو شهری و عیب یابی در تهران

🔴 مجید بنی هاشم

🔹 مجید بنی هاشم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و اتصال فاضلاب به اگو شهری و عیب یابی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید بنی هاشم :

✅ نصب فاضلاب داخل ساختمان به اگو شهری
-حفاری و لوله گذاری(ترانشه،تونلی،دیواری)
-اصلاح و شیب بندی مهندسی
-باکیفیت ترین لوله و اتصالات
-کارشناسی و عیب یابی دقیق
-برترین نیروهای اجرایی با 15سال سابقه کار در سازمان آب و فاضلاب تهران
-کارشناس ارشد عمران آب و فاضلاب(15سال سابقه اجرایی)
-با تضمین بهترین کیفیت کار در منطقه

و…

 

🔸 شماره تماس  09353011498

🔸 آدرس  تهران

 

طرح اگو چیست ؟

طرح اگو، یک طرح سراسری و لازم الاجرا در تمام شهرهای کشور است که هم اکنون مراحل پایانی خود را در شهر تهران، سپری می کند. در یک توضیح ساده، طرح اگو یعنی اتصال فاضلاب های خانگی به شبکه فاضلاب سراسری در هر شهر، که به خصوص برای شهرهای بزرگ با تراکم جمعیت بالا و ساخت و ساز فراوان، حیاتی بوده و امکان ادامه سکونت را برای ساکنان آن، و نیز تداوم ساخت و ساز و گسترش فضاهای شهری پویا را، با دفع صحیح و یکنواخت کل فاضلاب، فراهم می آورد. طرح اگو چیست ؟

با وجود اینکه طرح اگو، حفاری چاه فاضلاب و اتصال فاضلاب های خانگی به شبکه فاضلاب زیرزمینی شهری، در تهران، در مرحله نهایی قرار داشته و به زودی تکمیل می شود، اما برخی از شهروندان و مالکین، برای نصب انشعاب فاضلاب خانگی به شهر، اقدام نکرده و مشترک فاضلاب شهری نشده اند.

شهروندان و مالکین می توانند به مراجعه به شرکت آب و فاضلاب برای تکمیل فرم امکان سنجی اتصال فاضلاب خانگی به شهری، اقدام نمایند و در هنگام مراجعه لازم است قبض آب ساختمان را به همراه داشته باشند. بعد از این مرحله کارشناسان آب و فاضلاب برای احتمال سنجی، محل را بازدید و بررسی می کنند و در صورت تایید، یک نامه درخواست توسط مشترک از طریق شرکت آب و فاضلاب به شهرداری ارسال می شود و سپس با صدور مجوز شهرداری و ارائه آن توسط مشترک به شرکت آب و فاضلاب، فرم دستور به حفاری چاه فاضلاب و نصب انشعاب فاضلاب خانگی به شهری توسط این شرکت، صادر می گردد.

اهمیت طرح اگو در چیست ؟

سیستم‌های جمع‌آوری و هدایت فاضلاب‌های شهری و خانگی از جمله همین طرح اگو از ضرورت‌های توسعه پایدار در شهرهای کشورمان ایران است، مطالعات زیادی در این خصوص صورت گرفته است و حاکی از این هستند که با اجرای طرح‌های فاضلاب علاوه بر امکان‌پذیر کردن استفاده مجدد از آب‌های بازیافتی و جلوگیری از آلودگی منابع آبی، میزان ابتلا به بیماری‌های گوارشی، انگلی و عفونی تا درجه زیادی کاهش خواهد یافت. با توجه به اينكه يك مترمکعب فاضلاب خام می‌تواند مقدار زيادي آب سالم را آلوده كند، آنگاه لزوم اجراي طرح‌های جمع‌آوری و تصفيه فاضلاب احساس می‌شود، مشكل فاضلاب به ویژه در شهرهایی كه داراي خاك نفوذناپذیر يا سطح آب‌های زيرزميني بالاست و در نتيجه قادر به جذب آب نيستند به صورت جدی‌تر مطرح است.

موارد مربوط به مالکین ساختمان

بسیاری از کسانی که در حال ساخت ساختمان هستند و یا بسیاری از مالکان داری ساختمانی که مشمول طرح اگو می شود این سوال را از خود بپرسند که وظیفه ما در قبال طرح اگو چیست و باید چکار کنیم . از مهم‌ترین مسئولیت‌های مالکان به موارد زیر می توان اشاره کرد.

لوله‌کشی فاضلاب در داخل منازل بر عهده ساکنین بوده و این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی را جهت حفاری و لوله‌گذاری بر عهده نمی‌گیرد. مالکین محترم می‌توانند با انتخاب پیمانکار لوله‌کشی داخلی منزل خود را انجام دهند.
مالکان محترم در نصب انشعاب خانه‌های خود توجه داشته باشند که شیب مناسب در لوله‌گذاری رعایت شود . به ویژه در طبقات زیر همکف که اگر شیب لوله در اندازه مناسب در نظر گرفته نشود ، به هنگام بارندگی و یا افزایش سطح فاضلاب ، باعث پس‌زدگی به فضای داخل ساختمان می‌شود.
بر اساس ماده ۶۶۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی بدون پرداخت حق انشعاب فاضلاب نسبت به نصب و استفاده غیرمجاز از انشعاب اقدام کند ، علاوه بر جبران خسارت وارد آمده به پرداخت جریمه نقدی از یک تا دو برابر خسارتی که وارد کرده است محکوم خواهد شد.
نظر به اینکه شبکه فاضلاب تهران بر اساس فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است ، بنابراین صاحبان ساختمان‌ها باید در زمان نصب انشعابات نسبت به جداسازی آب باران و هدایت آن به چاه جذبی اقدام نمایند . در غیر این صورت مسئولیت ایجاد هر گونه پس‌زدگی یا گرفتگی خطوط در اثر وصل آب باران و کف‌شور حیاط و پارکینگ‌ها به عهده مالک یا مالکان خواهد بود.
شبکه جمع‌آوری فاضلاب جهت فاضلاب خانگی (توالت ، دستشویی ، آشپزخانه و حمام) طراحی شده‌ است . از این رو ، اتصال آب باران پشت‌بام و حیاط منزل و پارکینگ‌ها به شبکه جمع‌آوری فاضلاب غیرمجاز است و در صورت مشاهده آن علاوه بر قطع انشعاب مورد نظر ، مالک یا مالکان مشمول جریمه نقدی خواهند شد.
ریختن هر گونه زباله ، اجسام جامد و مواد شیمیایی به درون شبکه جمع‌آوری فاضلاب نهایتاً موجب ایجاد اختلال در سیستم گردآوری فاضلاب می‌شود . در صورت بروز مشکل ، کلیه هزینه‌های حفاری و رفع انسداد به عهده مالک خواهد بود.
هر ماه با برداشتن دریچه سیفون و با فشار شیلنگ آب اقدام به شستشوی داخل سیفون کنید تا احتمال گرفتگی آن کمتر شود.
به منظور برطرف کردن هر گونه گرفتگی و شستشو سیفون فاضلاب ، داشتن دید به دریچه بازدید انشعاب ضروری است، از این رو به مالکین توصیه می‌شود در حفظ و هم‌سطح سازی این دریچه‌ها مراقبت لازم را به خرج دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران