بهترین مرکز سیم کشی سیار برق خودرو بصورت شبانه روزی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز سیم کشی سیار برق خودرو بصورت شبانه روزی در مشهد

🔴 سیدصالح صالح نژاد

🔹 سیدصالح صالح نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه  سیم کشی سیار برق خودرو بصورت شبانه روزی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیدصالح صالح نژاد :

✅ تعمیر برق و روشن کردن خودرو بصورت شبانه روزی در سرتاسر مشهد و شهرستان هاي برد ، ایسیو ، ریمپ تیونینگ

✅ استارت دینام

✅ تعمیر برق خودرو انواع ماشین خارجی و ایرانی و چینی و کره ای

✅ روشن کردن خودرو در محل

✅ دیاگ ماشین

✅ تنظیم موتور

✅ باز و بست داشبورد

✅ رادیات بخاری

✅ تعمیر یونیت بی اس آی

✅ بی ام 34

و…

 

🔸 شماره تماس  09369849200

🔸 شماره تماس  09157777109

🔸 آدرس  مشهد

نواقص سیستم برق خودرو چیست؟

1. نقص در جعبه فیوز خودرو
فیوز نام قطعه‌ای است که در مسیر سیم برق خودرو قرار می‌گیرد. زمانی که سیم کشی دچار اتصالی شود و یا به هر طریقی ایرادی در سیم کشی رخ دهد، فیوز می‌سوزد و برق را قطع می‌کند. فیوز اساسا یک سیم نازک است که با کوچک‌ترین اختلال می‌سوزد. به همین دلیل پیش از اینکه آسیب به قسمت‌های مهم وارد شود، برق قطع خواهد شد.
معمولا در خودرو روی هر سیم یک فیوز قرار دارد. برای دسترسی و عیب یابی ساده، تمام فیوز‌ها را در یک جعبه به نام جعبه فیوز قرار داده‌اند. معمولا دو جعبه فیوز داخل خودرو وجود دارد. یک جعبه فیوز داخل موتور قرار گرفته که مسئول کنترل سیم‌های داخل موتور است و دیگری داخل کابین اتاق و معمولا زیر داشبورد سمت راننده قرار دارد.

2. نقص در باتری خودرو
زمانی که باتری خودرو دچار مشکل شود، دیگر شارژ نمی‌شود. دو نوع باتری به صورت کلی داریم. اول باتری خشک یا همان باتری اتمی و دوم باتری خیس که باید داخل آن آب باتری بریزید.اگر باتری شما خشک است، نیازی نیست به آن سر بزنید. اما در مورد باتری خیس داستان متفاوت است. باید هر هفته یک بار میزان آب آن را بررسی کنید تا کم نشده باشد. شما می‌توانید آب جوشیده داخل باتری بریزید و یا اینکه آب مخصوص باتری را از لوازم یدکی تهیه کنید.
اگر خودروی شما انژکتوری باشد و برای خنک شدن موتور از فن استفاده می‌شود، تمام شدن باتری بیش از روشن شدن برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد. زمانی که باتری کاملا خراب شود، فن دیگر کار نمی‌کند و خودرو جوش می‌آورد.بهتر است برای جلوگیری از این موضوع، هر دو هفته یک بار به باتری سازی مراجعه کرده و میزان ولتاژ و جریان باتری را بررسی کنید.معمولا زمانی که خودرو استارت نمی‌خورد اما برق کمی پشت آمپر می‌آید، نشان دهنده نقص در باتری است. اما اگر کلا برق پشت آمپر نیاید، احتمالا سر باتری آسیب دیده باشد.

3. نقص در دینام خودرو
دینام خودرو یکی از اجزای مهم سیستم برق خودرو به شمار می‌آید. متاسفانه در کارشناسی خودرو اهمیت زیادی به دینام نمی‌دهند. اما گاهی نقص در کارکرد دینام یا پاره شدن تسمه دینام، می‌تواند شما را به صورت کامل در جاده نگه دارد.معمولا زمانی که باتری خراب می‌شود، قادر به نگه داشتن شارژ نیست. اما می‌تواند به عنوان یک اتصال کوتاه عمل کرده و برق مستقیم دینام را به موتور برساند.حال تصور کنید که دینام کلا برقی تولید نکند. به این ترتیب حتی اگر باتری سالم باشد، پس از مدتی شارژ خود را از دست می‌دهد و همچنین پس از استفاده بی مورد، باتری نیز دچار آسیب می‌شود.در این حالت نه تنها چراغ و وسایل برقی خودروی شما کار نمی‌کند، بلکه فن خودرو هم نمی‌زند و باعث می‌شود خودرو به سرعت جوش بیاورد. اگر به این مساله توجه نکنید، ممکن است خودرو به سرعت واشر سرسیلندر بسوزاند.زمانی که دینام یا تسمه آن دچار نقص شود، چراغی شبیه به شکل یک باتری پشت آمپر روشن می‌شود. به این چراغ خیلی توجه کنید که واقعا خطرناک است.

4. نقص در سیستم احتراق خودرو
قسمتی از سیستم برق خودرو که در کارشناسی فنی باید به آن توجه کرد، نقص در سیستم احتراق است. سیستم احتراق خودرو از کوئل، شمع و وایر تشکیل شده است.هر کدام یک از این اعضا دچار مشکل شده باشند، سوخت خودرو به صورت کامل انجام نمی‌شود. به همین دلیل است که امکان دارد هنگام گاز دادن از اگزوز صدایی مثل ترقه بشنوید.
این نشان می‌دهد که بنزین به خوبی نمی‌سوزد و بخار آن در اگزوز انباشته شده و در اثر گرما منفجر می‌شود. این انفجار گاهی دارای آتش هم است که به آن بک فایر می‌گویند.از طرف دیگر گاهی هم ممکن است قدرت موتور کاهش یابد و حتی دود سیاه بدی از اگزوز خارج شود. همه اینها نشان دهنده نقص در سیستم احتراق است. این نقص در کارشناسی فنی خودرو به سادگی قابل مشاهده است اما اصلا خطرناک نیست. معمولا نقص در سیستم احتراق باعث کاهش قدرت و افزایش مصرف سوخت می‌شود.

5. نقص در عملکرد آپشن‌ های داخل کابین
گاهی ممکن است آپشن‌های داخل اتاق دچار مشکل شوند. این آپشن‌ها ممکن است از شیشه بالا بر باشد تا مانیتور، فندک و یا حتی قسمت‌های الکتریکی کیلومتر، اما نقص در این قسمت‌ها معمولا دلیل بسیار ساده‌ای دارند.در نود درصد موارد ایراد از جعبه فیوز داخل کابین نشات می‌گیرد. به همین دلیل ساده‌ترین کار چک کردن فیوز‌های داخل کابین خواهد بود. در صورتی که ایراد از فیوز‌ها نبود، باید به متخصص سیستم برق خودرو مراجعه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران