انواع خدمات زیبایی به سبک کره جنوبی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی انواع خدمات زیبایی به سبک کره جنوبی در تهران

🔴 کلینیک نگین

🔹 کلینیک نگین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انواع خدمات زیبایی به سبک کره جنوبی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی کلینیک نگین :

✅ جشنواره زمستانه کلینیک نگین رو از دست ندین
💫خدمات زیبایی به سبک کره جنوبی💫
‼‼آفر ویژه20درصدی کلیه خدمات زیبایی به مدت محدود‼‼
✅رینوپلاستی
✅لیپوماتیک کلیه نواحی بدن و غبغب
✅ماموپلاستی
✅لیفت صورت
✅لیفت شقیقه
✅تزریق چربی/ژل
✅ژنیکوماستی
✅بوکال فت
✅بلفاروپلاستی
✅سانترال لب
و…
تضمین زیبایی و جذابیت شما😎

 

🔸 با مدیریت  نعیمی نژاد

🔸 شماره تماس  09020381379

🔸 آدرس  تهران

رینوپلاستی چیست ؟

ریشه کلمه رینوپلاستی در واقع یونانی است. رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای تغییر ساختار است. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، رینوپلاستی یک روش عمل زیبایی بینی است که می تواند بینی شما را به شکل و فرم دلخواه شما برساند. در این جراحی معمولا بینی از قسمت پایینی شکافته شده و سپس با توجه به تغییراتی که مورد نیاز است، می توان پره های بینی، غضروف، شکل و فرم استخوان بینی را تغییر داد.

رینوپلاستی را همچنین می توان برای رفع مشکلات تنفسی یا پولیپ استفاده کرد. در این جراحی استخوان تقسیم کننده داخلی بینی و غضروف آن صاف شده تا گرفتگی بینی رفع شده و فرد بتواند به خوبی و به راحتی نفس بکشد. همچنین با توجه به مشکل و نیاز بیمار، در این عمل زیبایی و درمانی بینی، پزشک معالج می تواند دیواره های کناری بینی را نیز صاف کرده تا هم بینی شکلی زیبا به خود گرفته و هم مشکلات تنفسی فرد رفع شود.

با توجه به ویژگی های جسمی و شرایط او این عمل بینی را می توان به صورت بی حسی موضعی و یا همراه با بیهوشی کامل انجام داد. در رینوپلاستی ایراد های مختلفی از بینی را می توان برطرف کرد از جمله:

بزرگ بودن اندازه بینی
قوزدار بودن بینی
افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی ولب
پهن بودن بینی
بزرگ بودن سوراخ های بینی
جعبه ای شکل بودن نوک بینی
زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت
دررفتگی تیغه بینی و غیر قرینه بودن بینی
دو شاخه بودن نوک بینی
دماغ زین اسبی که در اثر ضربه های قبلی و یا عمل جراحی انحراف تیغه بینی به وجود آمده است
بدشکلی های بعد از عمل جراحی

انواع رینوپلاستی
یکی از ویژگی های این جراحی بینی آن است که به روش ها و تکنیک های مختلفی انجام می شود. در نتیجه پزشک معالج می تواند با توجه به فرم بینی بیمار، فرمی که بعد از عمل می خواهد، مشکلات تنفسی و ویژگی های جسمی یکی از روش ها و تکنیک را انتخاب کرده تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. رینوپلاستی در حال حاضر به ۳ روش و تکنیک مختلف انجام می شود.

خبر خوب انکه در انجام روش های مختلف رینوپلاستی می توان از تکنولوژی های جدیدی استفاده کرد تا هم عوارض ناشی از عمل را کاهش داده و هم بینی را دقیقا به فرم دلخواه رساند. یکی از این تکنولوژی ها استفاده از روش تصویر برداری سه بعدی است که باعث می شود میزان و عمق برش ها و آسیب به بافت بینی به حداقل مقدار کاهش پیدا کند.

در این روش در بخش های مختلفی روی بینی برش های ریزی زده می شود تا بتوان لوله آندوسکوپی را از داخل آن ها رد کرد. سر این لوله ها دوربین های فیلم برداری ریزی تعبیه شده تا بتواند داخل بینی را به وضوح و دقت به پزشک نمایش دهد. با این روش پزشک می تواند ظریف ترین و حساس ترین تغییرات را نیز روی بینی انجام داده و عوارضی مانند تورم و خونریزی به کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کند.

جراحی بینی باز

جراحی بینی بسته

آلار پلاستی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران