ساخت انواع آلاچیق سنتی در کرمان

در کرمان ، قلعه گنج

معرفی ساخت انواع آلاچیق سنتی در کرمان

🔴 احسان خوشفرمان

🔹 احسان خوشفرمان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت انواع آلاچیق سنتی در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احسان خوشفرمان :

✅ ساخت انواع الاچیق های سنتی

✅ برای رستورانها کبابی ها سفرخانه ها ویلاها باغها جاهای دیدنی پارک ها جاهای گردشگری

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس کرمان، قلعه گنج

 

مزایای آلاچیق سنتی چیست؟

طراحی و ساخت آلاچیق ایرانی به سبک سنتی

بی شک چیزی مانند چوب نمی تواند زیبایی یک محوطه ی سبز را افرایش دهد و آن را جذاب تر وکاربردی تر نماید. امروزه آلاچیق های چوبی در هر اندازه و طرحی ساخته می شوند. اما افراد برای آنکه حس مدرینتیه را از باغ، ویلا و حیاط منزل خود دور کنند ترجیح می دهند از آلاچیق چوبی سنتی در محوطه خود استفاده کنند. آلاچیق سنتی در هر فضای سبزی چهره ایی متمایز و زیبا به آن می دهد. الاچیق سنتی یک سبک روستایی را در محوطه ایجاد می کند. گویی در هرگوشه ای از ایران می توان بخشی از یک روستای شمالی را خلق کرد.آلاچیق سنتی همچنین می‌تواند در سبک‌های مختلفی طراحی شود. آلاچیق سنتی ایرانی ، آلاچیق سنتی رومی ، آلاچیق سنتی اروپایی، آلاچیق سنتی ژاپنی و … همه در زیر مجموعه‌ی آن دسته‌بندی می‌شوند.

مزایای اجرای طرح کلاسیک و سنتی در فضای باز

اکثرا فکر می کنند که انتخاب سبک سنتی برای افراد با سنین بالاتر مناسب است. اما زمانی که حرف ازدکوراسیون فضای باز می شود اکثر افراد ترجیح می دهند از نماهای سنتی و کلاسیک استفاده کنند زیرا این سبک بیش از سبک های دیگر با طبیعت همخوانی داشته و با آن یکی می شود. البته آلاچیق سنتی زمانی زیبایی و ظرافت خود را به نمایش می گذارد که به خوبی طراحی و به دست حرفه ای ها اجرا شده باشد. یکی از بهترین روش ها برای پیاده سازی سبک سنتی در فضای سبز استفاده از آلاچیق چوبی سنتی است.

آلاچیق سنتی، حس دلنشین در حیاط

مهم ترین بخش یک فضای سبز، محلی برای استراحت در آن است که زیبایی فضای سبز را نیز نشان میدهند امروزه آلاچیق های چوبی بیشتر شبیه به هم هستند و هیچ تنوع چشم گیری در طرح آن دیده نمی شود. بنوعی گاها طراحان از آلاچیق چوبی سایر ویلاها تقلید کرده و با کمی تغییرات از آن طرح استفاده میکنند. از این رو برای داشتن یک آلاچیق سنتی خاص و متفاوت باید از یک طراح خوش ذوق و حرفه ای د ر این کار یاری بخواهید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران