ساختمان پیش ساخته 3d پانل در خوزستان

در خوزستان

معرفی ساختمان پیش ساخته 3d پانل در خوزستان

🔴 روح اله امیری

🔹 روح اله امیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساختمان پیش ساخته 3d پانل در خوزستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات روح اله امیری :

✅ ساختمان سازی سبک وپیش ساخته

✅ ساخت طبقات بالا بدون تیروستون

✅ ساخت سازه های بافت فرسوده

✅ سبک وارزان وبصرفه

✅ نصب سریع درکمترین زمان ۱۰روزه

✅ عایق صوتی رطوبتی حرارتی

✅ نصب اسان سیستم تاسیساتی ومکانیکی

✅ اجرا ازکف تا ۳طبقه بدون سازه بتنی وفلزی

✅ اجراازصفرتاصدمرحله سفت کاری

✅ نصب قاب درب وپنجره ها و…

✅ باسابقه ۱۸سال درسرتاسرکشور

و…

 

🔸 با مدیریت مهندس امیری

🔸 شماره تماس 09129453856

🔸 آدرس خوزستان .شهرستان بهبهان

 

ساختمان سازی پیش ساخته چیست؟

ساختمان پیش ساخته به بنایی اطلاق می گردد که در محیط اولیه ساخته و در محیط ثانویه مونتاژ می گردد و یا به صورت ساخته شده و آماده این انتقال صورت می گیرد . از مهمترین دلایل گرایش انسان به استفاده از ساختمان پیش ساخته ، می توان به دلایلی نظیر قیمت مناسبتر نسبت به ساختمان های رایج ، سرعت بالا در آماده شدن آن ، قابلیت جابجایی ، عایق بودن در برابر گرما و صدا ، ضد زلزله بودن ، قابلیت دمونتاژ و … اشاره کرد .

از دیگر ویژگی های ساختمان های پیش ساخته می توان به مکانیزه شدن ساخت بناها ، کم شدن معایب ، نارسایی ها و درز ها ، کم شدن تلفات انسانی و ظرافت بالای آن اشاره کرد .از مهمترین کاربرد های ساختمان پیش ساخته می توان به استفاده از آن ها در ساخت دفاتر اداری و مدیریتی ( برای اماکنی که در آن مساحت باز زیادی وجود داشته ولی محیط کمی برای دفاتر اداری در داخل ساختمان وجود دارد ) ، ویلا (علاوه بر حمل آسان به نقاط صعب العبور مانند کویر یا بالای کوه ، دارای مقاومت زیاد در برابر آب و هواهای مععدد را داشته و مقرون بصرفه می باشد ) ، اماکن فروشگاهی ، ورزشی ( مانند استخر ها یا زمین های سالنی ورزش ) سرویس های بهداشتی ، مدرسه ( در مناطق دور افتاده که ساخت مدرسه مشکل بوده و یا توجیه اقتصادی نداشته باشد ) ، نمازخانه و … اشاره کرد .

در هنگام سافرش ساخت و خرید خانه پیش ساخته که به خانه مدولار نیز معروف می باشد ، توجه به نکاتی از قبیل توجه به شمایل کلی خانه پیش ساخته و ابعاد آن ، قیمت نهایی خانه پیش ساخته که با توجه به متراژ ، امکانات و مواد اولیه بکار رفته شده متغیر است ، در نظر داشتن پیمانکاری جهت اسمبل کردن قطعات خام حیاتیست . خانه های پیش ساخته همانند خانه های معمولی ظزفیت نگهداری لوازم لوکس با هر ابعادی را در خود دارد و در کنار آن اگر مقاومت این بنا از بناهای عادی بیشتر نباشد ، کمتر نیست ، از این روی تمایل به استفاده از این نوع ساختمان ها رو به افزایش است .

مزایای دیوار تری دی پانل

1.اجرای نازک کاری بدون نیاز به ملات گچ و خاک
۲، عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی خوبی می باشند.
٣. بدون نیاز به اجرای نعل درگاه برای اجرای بازشوی پنجره و درب
۴. به دلیل اینکه وزن بسیار پایینی دارند بارهای مرده سازه کاهش می یابد. |
۵. عدم ریزش آوار به هنگام وقوع زلزله به دلیل پیوستگی و یکپارچگی در سقف و دیوارها
۶. تری دی پنل ها وزن بسیار سبکی دارند برای
همین به راحتی حمل می شوند.
۷. مقاومت بالای تری دی پانل برای نصب پی میخ و … بر روی دیوار تری دی پنل

تری دی پنل غیر باربر
از این پانل ها می توان در سازه های اسکلت فولادی و بتنی به عنوان پارتیشن داخلی و دیوار محیطی استفاده کرد. این نوع تری دی پانل به عنوان دیوار جداکننده فضاها مورد استفاده قرار می گیرد و همانطور که از نام آن پیداست به دلیل غیر باربر بودن آن قطعا ضخامت کمتری نسبت به نوع باربر دارد، همچنین از مفتول به قطر حداقل ۲ میلی متر و عایق آن با چگالی کمتر (حدودا ۱۰ کیلوگرم بر متر مکعب) برای پانل های غیر باربر مجاز می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران