دکتر رضا اشرف – بهترین درمانگر تخصصی مشکلات پوست و مشاوره رایگان پوست در اصفهان و سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

معرفی دکتر رضا اشرف – بهترین درمانگر تخصصی مشکلات پوست و مشاوره رایگان پوست در اصفهان و سراسر کشور

🔴 دکتر رضا اشرف

🔹 دکتر رضا اشرف یکی از بنام ترین فعالان در زمینه درمان تخصصی مشکلات پوست و مشاوره رایگان پوست در اصفهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکتر رضا اشرف :

✅ درمان ریشه ای بیماری های پیسی ، پسوریازیس ،لیکن پلان ،اگزما

✅ با بیش از ۱۰۰۰ رضایت مشتری و نمونه درمان

✅ همراه با مشاوره رایگان(در پیج اینستاگرام)

و…

 

 

مشکلات رایج پوستی چیست؟

آکنه (Acne)
آکنه نوعی اختلال است که بر روی غده‌های چربی روی پوست و فولیکول‌های مو تأثیر می‌گذارد. منافذ شاخه‌ای و شیوع ضایعات که معمولاً به عنوان جوش شناخته می‌شوند، در صورت، گردن، پشت (کمر)، قفسه سینه و شانه‌ها رخ می‌دهند. این بیماری به باکتری‌هایی که به طور معمول روی پوست زندگی می‌کنند اجازه می‌دهد تا در فولیکول‌ها رشد کرده و باعث التهاب، تورم، قرمزی و درد شوند. برای اکثر افراد، آکنه با رسیدن به سی سالگی کاهش می‌یابد، اما برخی از افراد در دهه چهل و پنجاه زندگی خود نیز همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

علت آکنه
پزشکان دقیقاً نمی‌دانند چه عواملی باعث ایجاد آکنه می‌شوند، اما احتمالاً چندین عامل به این موضوع مرتبط هستند. یکی افزایش هورمون‌هایی به نام آندروژن یا هورمون‌های جنسی مردانه است. محققان بر این باورند که اگر والدین شما آکنه داشته باشند، احتمال دارد که شما نیز به آکنه مبتلا شوید. تخمین زده می‌شود که 80 درصد از کل افراد بین 11 تا 30 سالگی، آکنه دارند.

علائم آکنه
مانند بیماری‌های پوستی دیگر، نشانه‌های آکنه به شرح زیر هستند:

جوش سر سفید (منافذ بسته)
جوش سرسیاه (منافذ باز)
برجستگی‌های کوچک و قرمز (پاپول)
توده‌های بزرگ، جامد و دردناک در زیر سطح پوست (غده مانند)
توده‌های پردرد و چرکی زیر سطح پوست (ضایعات کیستیک)
تشخیص آکنه
براساس قضاوت بالینی یک پزشک، آکنه تشخیص داده می‌شود. ارزیابی شامل بررسی تاریخچه پزشکی دقیق درباره سابقه خانوادگی، بررسی داروهای مصرفی، علائمی که نشان دهنده تولید بیش از حد هورمون‌های آندروژن، کورتیزول و هورمون هستند.

پسوریازیس (Psoriasis)
پسوریازیس یکی از بیماری‌های پوستی خود ایمنی مزمن است، که باعث می‌شود سلول‌های پوستی سریع‌تر از حد طبیعی تکثیر شوند. این باعث می‌شود پوست ملتهب شده و پولک‌دار (فلس مانند) شود. برخی درمان‌های خاص می‌توانند پوست شما را بهبود بخشیده و به جلوگیری از شعله‌ور شدن دوباره بیماری کمک کنند. اگر پسوریازیس دارید، به احتمال زیاد شرایط دیگری از جمله موارد زیر را خواهید داشت:

آرتریت پسوریاتیک
مشکلات قلبی و عروقی
چاقی
فشار خون بالا
دیابت
علت پسوریازیس
در پسوریازیس، نوعی از گلبول‌های سفید به نام سلول‌های T آن‌قدر فعال می‌شوند، که سایر واکنش‌های سیستم ایمنی بدن از جمله تورم و گردش سریع سلول‌های پوستی را تحریک می‌کنند. اگر فردی پسوریازیس داشته باشد، سلول‌های پوستی خیلی سریع رشد می‌کنند و روی سطح پوست جمع می‌شوند، که نتیجه آن قرمزی و پولک‌دار شدن پوست است. برخی علل دیگر شامل موارد زیر هستند:

سابقه خانوادگی (ژنتیکی)
عفونت‌ها
استرس
تغییر در آب و هوایی که باعث خشکی پوست می‌شود.
داروهای خاص
ضخم پوستی مانند بریدگی، خراش یا آفتاب سوختگی
علائم پسوریازیس
پسوریازیس معمولاً باعث ایجاد لکه‌های پوستی ضخیم و قرمز می‌شود، به طوری که بیمار احساس خارش و درد می‌کند. این لکه‌ها در هر جای بدن مانند آرنج، زانو، پاها، پوست سر، کمر، صورت، کف دست و کف پا ظاهر می‌شوند. این بیماری پوستی همچنین می‌تواند روی ناخن‌ها دست و پا، ناحیه تناسلی و داخل دهان نیز ایجاد شود.

تشخیص پسوریازیس
تشخیص پسوریازیس دشوار است، زیرا اغلب مانند سایر بیماری‌های پوستی به نظر می‌رسد. پزشک ممکن است از یک نمونه کوچک پوستی برای معاینه در زیر میکروسکوپ استفاده کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران