اجرای کرگیری و سوراخکاری سقف ها در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی اجرای کرگیری و سوراخکاری سقف ها در شیراز

🔴 امین زارع

🔹 امین زارع یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای کرگیری و سوراخکاری سقف ها در شیراز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امین زارع :

✅ اجرای کرگیری وسوراخکاری انواع سقف ها ودیوارهای بتونی و ابعاد مختلف

✅ فندوسیون تا عمق ۲متر در هر زاویه شیارزنی جازنی ساختمان

و….

 

🔸 شماره تماس 09373357560

🔸آدرس کرج کیانمهر

مزایای کرگیری بتن

 

مزایای کرگیری بتن از جمله عوامل مهمی است که باید پیش از انجام کرگیری به آن ها توجه کنیم. استفاده ازمته های الماسی یکی از مزایای کرگیری بتن می باشد زیرا این ابزار یک ابزار محبوب برای ایجاد شکاف در بخش‌های ساخت‌وساز و صنعتی است. باوجود اینکه ابزارهای زیادی برای کرگیری بتن وجود دارد اما هیچ یک از این ابزارها از نظر سرعت نمی توانند بامته های الماسی رقابت کنند.

سبک و قابل حمل بودن ابزارهای کرگیری بتن

همچنین مته های الماسی سخت‌ترین مواد شناخته‌شده برای انجام کرگیری بتن می باشد. از آنجایی که مته های الماسی سبک و قابل حمل هستند ،کرگیری بتن به وسیله ی مته های الماس می‌تواند به راحتی انجام شود و همچنین می توانیم به راحتی در مکان موردنظر حفره ایجاد کنیم.

دقت ابزارهای کرگیری بتن

دقیق بودن ابزارهای کرگیری بتن یکی دیگر از مزایای کرگیری بتن می باشد. این دقات بالا به این معنی است که کار با ابزارهای کرگیری ریسک های مربوط به آسیب های ناخواسته را کاهش می دهد. علاوه براین، استفاده از ابزارهای کرگیری زباله ی کمتری تولید می کند که این پدیده می‌تواند زمان و هزینه ی دفع زباله ها را کاهش دهد.

تناسب ابزارهای کرگیری بتن

مناسب بودن ابزارهای کرگیری بتن برای هر محیط کاری یکی دیگر از مزایای کرگیری بتن می باشد.این فرآیند سروصدا و گردوغبار بسیار کمی ایجاد می‌کند، بنابراین کارکردن با این ابزارها هیچ گونه مزاحمتی برای کارگران ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر این، استفاده از ابزارهای کرگیری در محیط‌های کاری دشوار امکان پذیر است و حتی می توانند در زیرآب هم به کار برده شوند.

مته های درشت کرگیری

دارا بودن مته های درشت یکی دیگر از مزایای کرگیری بتن می باشد.در این فرآیند از مته های بخیه ای استفاده می شود که این شامل تولید شکل‌های بزرگ تر می باشد. کرگیری بتن در زمینه ی فراهم کردن فرآیندهای صنعتی دارای 30 سال سابقه می باشد. و همچنین تیم های فوق‌العاده حرفه‌ای کرگیری براساس بالاترین استانداردها آموزش داده می‌شوند و هر کدام از آن‌ها دارای مجوز معتبر هستند.

مقاومت سایشی بتن

بالابردن مقاومت سایشی بتن به وسیله ی ابزارهای کرگیری از دیگر مزایای کرگیری بتن می باشد.در حین انجام عملیات کرگیری به وسیله ی ابزارهای کرگیری، برش بتن ها با بالاترین کیفیت انجام می شود و همچنین گرمای کمتری تولید می شود.همچنین استفاده از ابزارهای کرگیری کیفیت پروژه ی شما را افزایش داده وتجهیزات ایمنی بالایی را برای کارگران فراهم می کند. استفاده از ابزارهای کرگیری لرزش کمتری ایجاد می‌کند بنابراین به کارگران اجازه می‌دهد بدون اینکه در معرض خطر قرار گیرند بتوانند برای مدت زمان طولانی تری با این ابزارها کارکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران