بهترین یدک کش امداد خودرو مکانیک خودرو در محل در آبادان

در خوزستان ، آبادان

معرفی بهترین یدک کش امداد خودرو مکانیک خودرو در محل در آبادان

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات یدک کش امداد خودرو مکانیک خودرو در محل در آبادان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ یدک کش خودرو

✅ تعمیرات خودرو در محل

✅ در سریعترین زمان ممکن

✅ در همه نقاط آبادان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

یدک کش چیست؟

به وسیله ای که بتوان با آن یک خودرو را حرکت داده و به مقصد موردنظر رساند، یدک کش گفته می‌شود. یدک کش سیار یکی که از اصلی ترین خدماتی است که این امداد خودرو  به آن مجهز است. به طور کلی زمانی که خودروها دچار تصادف و یا نقص فنی شوند نیاز به یدکش خواهند داشت. یدک کش انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع خودرو و میزان آسیب وارد شده بر آن، باید از دستگاه های متفاوتی استفاده شود. به عنوان مثال یک اتوبوس و یک خودرو سواری را نمی توان با یک نوع یدکش حمل کرد. همچنین یدک کش مورد استفاده برای یک خودرو دارای نقص فنی با یک خودروی تصادفی متفاوت است.

به طور کلی یدک کش باید دارای وزن بیشتری از خودروی مورد حمل باشد، چرا که در غیر این صورت نخواهد توانست آن‌ها را یدک کند، به طوری که گفته می‌شود باید دارای وزنی به اندازه تقریبا دو تن باشد.

از انواع یدک کش های سیار می‌توان به بلند کننده چرخ، زنجیری و کامیونی اشاره کرد.

خدمت یدک کش سیار به طور معمول در جابجایی خودروها در مساحت هایی کمتر از ۱۰ کیلومتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما در صورتی‌که مسافت بیشتر از این مقدار باشد روش های دیگری جایگزین یدک کردن خودرو خواهد شد.

با توجه به این نکات، شما باید در زمان مواجهه با مشکلات فنی خودرو و تماس با امداد خودرو به طور کامل وضعیت اتومبیل خود را برای پشتیبانان مربوطه شرح دهید. در صورتی که امداد خودرو از موقعیت و شرایط اتومبیل شما آگاهی داشته باشد، می‌‌تواند یدکش مناسبی را برای کمک به شما به موقعیت تان ارسال کند.

چه زمانی از خدمات یدکی کش استفاده می‌کنیم؟
خدمت یدک کش سیار با اهداف متعددی انجام می شود. از این اهداف می‌توان به حمل خودرو به تعمیرگاه، حمل خودرو در پارکینگ و حمل خودرو به مقصد مورد نظر اشاره کرد. با این حال اغلب در زمان وجود مشکلات فنی خودرو از یدک‌کش برای حمل آن به تعمیرگاه استفاده می‌گردد. از این مشکلات می‌توان به مواردی همچون آسیب دیدگی پلوس چرخ‌ها، عدم روشن شدن خودرو با وجود استارت زدن،خرابی موتور، پارگی تسمه تایم، خرابی سیستم برق خودرو و… اشاره کرد. یدک کش سیار  می‌تواند خدمات متعدد حمل و نقل خودرو همچون حمل و جابجایی خودروهای سبک، حمل و جابجایی وسایل نقلیه موتوری و حمل و جابجایی خودروهای نامناسب پارک شده طبق دستور راهور را در هر ساعاتی از شبانه روز برای شما عزیزان انجام دهد.

انواع یدک کش ها
همه ما بارها یدک کش های مختلفی را در جاده ها و خیابان ها دیده ایم که در حال بکسل کردن دیگر خودروها بودند. حال این یدکش ها ممکن است که یک وانت یا جرثقیل باشند. همان‌طور که گفته شد با توجه به نوع خودرو و میزان آسیب آن از یدکش های متفاوتی استفاده می شود. هر یک از یدک کش ها در شرایط خاص و با امکاناتی متفاوت به حمل بار مورد نظر خود می پردازند. به عنوان مثال در صورتی که به جرثقیل های یدک کش نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که می توانند خودروهایی را که نسبتاً بزرگتر از خود هستند را حمل کنند، در صورتی که یک نیسان و یا وانت یدک کش، خودروهایی نسبتاً در سایز و اندازه و کوچکتر از خود را می‌تواند حمل نماید. از این رو می‌توان یدک کش ها را به سه دسته اصلی تقسیم کرد. این سه دسته عبارتند از:

یدک کش چرخگیر یا بلند کننده چرخ
یدک کش زنجیری
یدک کش کامیونی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران